Tryg Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg ble frastjålenmin nye mobiltelefon når jeg var innlagt på sykehus. kunne med kvittering vise til at telefonen var ny. Fikk igjen under halvparten av hva telefonen kostet på forsikringen fra Tryg! Vil aldri,aldri,aldri bruke det selskapet på nytt.Meget skuffet. Jeg fikk beskjed om at det var det en brukt telefon var verdt på Finn!
Et veldig dårlig skadeoppgjør på campingvogn/telt/platting etter flomskader i forhold til forsikringstakere i andre selskaper.
Jeg vart på rygget og fikk selvsagt en skade på bilen min. Da mente Tryg Forsikring at jeg måtte betale min egenandel, noe jeg selvsagt nektet da jeg var helt uforskyldt i skaden. Da måtte jeg være litt tøff tilbake og forlangte at dette har jeg ikke noe med, jeg vil ha bilen tilbake i den stand den var + dekking av reise tur og retur for å plassere min bil på det karosseri verkstedet jeg ville ha den. Jeg hørte aldri noe mer og utgiftene ble betalt som avtalt, men jeg vart litt tvilende til selskapet av den tlf jeg fikk fra dem.
Rask behandlingstid. hyggelige mennesker. Yter god service
Utrolig hurtig hjelp og oppgjør.
Jeg forsikra båten i fjord og da fikk jeg ikke opplyst at ettersom den var så gammel så måtte jeg ha en selv erklæring får å ha full forsikring på den. Fikk ikke det opplyst før jeg hadde brukt for deres forsikring. Og når jeg ringte får å få hjelp til å få den opp så fikk jeg beskjed på sms at jeg ikke hadde full forsikring.
jeg er fornøyd .de kan gi beskjed når de legger på forsikringen . jeg vil ha beviser på minn forsikring en gang i året hva jeg betaler på hver forsikring i papir form .
Aldri problemer når man trenger hjelp
Hadde en stor skade av haggel på vår bobil. Alt gikk smertefritt med skaderetting og oppgjør
Har til nå fått utmerket hjelp til det lille vi har hatt behov for.
På seinhøsten 2014, undersøkte jeg pris hos de forskjellige forsikringsselskapene. Det jeg trodde, på grunn av forskjellige rabattordninger, skulle være et av markedets beste tilbud, viste seg å være det motsatte. Ved innhenting av tilbud, fikk jeg på mine biler, reiseforsikrin og eiendom, et tilbud som var over seks tusen kroner billigere. Etter at jeg byttet selskap, ringte en representant for Trygs "portefølgeberging" og tilbød en nesten tilnærmet identisk årspremie, med begrunnelse i et 20 års langt kundeforhold. Da oppsigelsen av mine forsikringer hos Tryg, var registrert, var jeg plutselig blitt en viktig kunde, hvor årspremien plutselig kunne reduseres kraftig. Altså enkelt fortalt hadde jeg gjennom år, blitt "melket" for penger, inntil jeg selv oppdaget forholdet. Dette vitner om en kynisk drifting av kundeportefølgen, noe jeg misliker sterkt og også har flagget for Tryg. På den annen side har dette gjort meg prisbevisst Jeg vil jevnlig forta gjennomgang på forsikringene.