Jeg ba om tilbud på forsikring og en kundebehandler ringte meg. Tilbudet var i og for seg helt ok, så jeg ba om å få dette tilsendt på Epost, og at JEG skulle ta kontakt mot slutten av uken kundebehandler tok kontakt. Jeg fikk aldri epost og kundebehandler respekterte ikke at jeg poengterte at JEG skulle ta kontakt med HAM da en SMS tikket inn torsdagen. Fint å være kundebevisst, men best å faktisk VÆRE kundebevisst. Og om noen kundebehandlere leser dette: Hvorfor bruker dere navnet til den dere ringer i nesten hver eneste setning? Om dere får opplæring i å gjøre dette bevisst så kan det forklare hvorfor mange bare legger på eller ber dere ryke og reise. Det er ekstremt uhøflig.
Fantastisk kundeservice. Enkelt å få kontakt med mim rådgiver.
Å øke totalen fra 23-tusen til 27-tusen medfører at andre får muligheten. Kan akseptere mindre endringer, men ikke dette..
Tryg er ikke trygd. Anbefaler ikke. Vi har tatt kontakt med de nære, familie,, venner tom arbeidskolleger, om å ikke bruker dritt Tryg forsikring. De er rett og slett trege, dårlig service, de ringer aldri og de bryr ikke seg. Eneste hva de er opptatt med, er å suge din penger. Har null kontroll på betaling, overige saker og du kan aldri forbeholder seg til en saksbehandler. Jæ***g dårlig forsikringsselskapet. Ikke anbefalt. Og vi skal gjøre vår best for å råde flest om å ikke bruker Tryg forsikring. Obs obs obs
Elendig kundebehandling, man får feil råd og ender opp med en forsikring som ikke har dekning for det man tror man har betalt for. Det går også halvannen måned mellom hver gang du får et svar, og saksbehandler er aldri tilgjengelig når man ringer etter henne. Dessverre får jeg ikke byttet til et annet selskap før bindingstiden går ut om åtte måneder, ellers hadde jeg gjort det umiddelbart.
Hvis det har vært noe så har de ordnet opp enkelt. Også bra hjemmeside.
Har hatt Tryg som forsikringsselskap 20 år, fordi det er samarbeidspartneren til Utdanningsforbundet og at prisen på gruppeforsikringene er lavere enn hos konkurrentene. Vi er godt forsikra og prisen som var ca 20000 årlig er nå ca 50000 - så på 20 år har vi betalt godt for oss. Jeg har hatt kontakt med dem angående skader 5 ganger på 20 år. To ganger reiseforsikring, to ganger små lakkskader på bilen og en gang i forbindelse med at det ene barnet vårt ikke ble bra etter et beinbrudd. Felles for de 5 gangene er at det tar lang tid å få kontakt med Tryg. Du kan sitte lenge i telefonkø, for å si det slik. I tillegg får jeg ingen god følelse av å snakke med dem. De gangene jeg har trengt hjelp, er opplevelsen min at jeg er til belastning, at saken skal lukkes så fort som mulig uten at det skal koste dem noe. Trist at jeg har brukt så mye penger og frustrasjon på å støtte en slik aktør.
De sa opp min hundeforsikring, trolig fordi jeg har meldt inn sykdom på hunden. Gav først meg skylden og så ett annet forsikringsselskap. Men så dokumenterte jeg at de var dem. Da åpnet de forsikring igjen og økte fra 2.700 til 4000 og året etter til 7000 kr. Grunnen var da først at jeg var risiko, og når jeg bad å prate med dem, var det jeg som jeg viste ikke risiko. Nå har de bare sluttet å svare på mail. Anbefaler ingen å bli behandlet slik og det finnes heldigvis forsikringsselskap som kan å behandle kundene sine.
Codan var bra det første derre gjør etter sammenslåing er å sette opp prisen og får ikke kontakt via mail som kunde må man også betale telefon for å få kontakt nei takk ser meg om etter annet selskap
Sendte inn bestilling tidlig i februar. Har enda ikke fått noe svar på om jeg får forsikringen eller ikke. På min side står det bare at "mer informasjon kommer", men det har stått der i en måned. Jeg er bare veldig glad for at de ikke har begynt å fakturere. Kundeservice virker som de ikke forstår feilen, og jeg sitter her, helt uten forsikring fordi de sendte inn oppsigelse til det andre selskapet mitt i mars
Overpriset forsikring. Selv med rabatt som følge av medlemskap er forsikringen dyrere enn hos andre selskap. Lite imøtekommende kundeservice.
motparter har rygget i biler uten å legge igjen skademelding. derav 8000kr i egenandel blir formye. dårlig dekning på ulykker og skader på gjenstander, og krangling på mail.
Jeg var fornøyd med service og et oppgjør. Men etterhvert ble forsikringen vesentlig dyrere . Da er det på tide og skifte selskap.
Har ved flere anledninger forsøkt å bruke forsikringen som jeg har betalt for i en del år. Hver gang finner de et eller annet som gjør at de ikke dekker hendelsen. Hvis du liker falsk trygghet og ønsker å betale for det: Kjør på! Om du derimot ønsker dekning, velg et annet selskap. Hele resonnementet for å betale for forsikring er for å dekke UFORUTSETTE skader/hendelser/tyveri. Man kan ikke forutsi va som kan gå galt, og anskaffer seg derfor forsikring for å minimere resultatet av hendelsen. Når forsikringsselskapet alltid snor seg unna er det hele verdiløst.
Utrolig lang behandlingstid på min reiseforsikring, svarte ikke før jeg sendte purring og fink da heller ikke svar. Da ringte jeg dem. Endte opp med å ikke få det dekt siden gjenstanden ikke er «tapt» men mistet. Styr unna så slipper du unna mye irritasjon.
Omtalen gjelder codan som ble del av Tryg. Pris på forsikring var allerede dyrere, så økte prisen med "inflasjons påslag" uten forvarsel. Spol fram til i dag, får epost fra Codan, min forsikring er avsluttet, fra og med i dag. Ingen årsak oppgitt. Faktura var satt til avtalegiro. Sist epost mottatt var halvt år gammel, ingen sms, ingen brev i postkasse eller digipost. Ringte Storebrand, fikset samme Bilforsikring på 5min til ca.300kr billigere i måneden med 2000kr mindre i egenandel
Det er synd at Nito har flyttet forsikringsavtaler for sine medlemmer til Tryg. Ansatte ved Tryg spionerer på deg når du logger deg inn i " mine sider". De ringer deg etter og spør, så tilbyr de deg forsikringer. Når det kommer til Skadesak, bruker de alle triks for å avslå din sak. Useriøse.
Vært god kunde i 10 år. Nesten ikke skader. Premien økte med 40 %. Tilbud om 50 lapp i rabatt. Byttet selskap på dagen.
Jeg har nettopp hatt en dårlig opplevelse i Tryg forsikring relatert til behandlingsforsikringen. Jeg hadde spesielle behov/ønsker i forhold til valg av psykolog, men systemet er såpass rigid at de kun har sine faste psykologer de bruker. Dette er ikke i overensstemmelse med at de "gjør alt for å ta vare på deg" - som er forsikringens slagord. Hva gjør at Tryg forsikring kun bruker sine faste og ikke tillater kunden frihet i valget? Må si at dette er lite menneskelig! Hva med å ta kunden med på laget i sin egen behandlingsvei? Skal vi tillatte at forsikringer ikke kan utøve skjønn og medmenneskelighet i sårbare situasjoner?
Trege på telefon. Dårlig saksbehandling på tidligere skademelding
Når jeg byttet over til trygg forsikring skulle de si opp alle avtaler hos mitt daværende selskap noe som ikke ble gjort. Så da har jeg betalt dobbelt opp med forsikring på hus og innbo i lang tid før jeg fant ut av av trygg ikke hadde sagt opp avtalen som de sa de skulle gjøre. Samler opp all nødvendig informasjon om hva som jeg har måtte betale dobbelt og fikk med et skriv fra tidligere forsikringsselskap og tok da kontakt med trygg. Fikk oppnevnt en saksbehandler som skulle sjekke opp i saken snarest og ville ta kontakt med meg iløpet av noen dager. Hørte ingenting og han sluttet og svare på mail. Ringer da tilbake etter 2 uker ca og får oppnevnt en ny saksbehandler som skulle ordne opp i dette fort og sendte han også all info som var nødvendig. Hørte heller ingenting fra han og han også sluttet og svare meg på mail. Nå har det gått nærmere 2 mndr og i går ringte jeg inn og sa at dette er utrolig dårlig kundebehandling og damen på tlf svarer at nå skal det komme et svar til meg iløpet av dagen. Hørte ingenting. Dette er fullstendig uakseptabelt. Har vært kunde hos trygg lenge, men slik kundebehandling har jeg ikke sett makan til! Aldri mer. Styr unna dette selskapet.
Etter jeg skulle bytte forsikringsselskap så sendte tryg forsikring masse fakturaer, når jeg ringte til de så sa de at det var rot i systemet og at jeg skulle bare ignorere de fakturaene. Så fikk jeg en inkassovarsel på en regning for de den ikke var betalt, de mente at jeg måtte betale en sluttfaktura for en måned jeg ikke har hatt forsikring hos de. De har ikke gitt beskjed om dette i det hele tatt, veldig uprofesjonelt. STYR UNNA TRYG FORSIKRING
Tryg oppjusterte avtalen automatisk med +23% etter første året, og deretter +27%. De nektet å gjøre noe som helst med det. Selv om -30% rabatt for NITO medlemmer, ligger de dyrest an ift konkurrenter.
Godt fornøyd med trygg forsikring... Enest at jeg syns forsikringssummen er høy.
Det er godt at de har konkurranse fra andre forsikringsselskaper, ellers hadde jeg måttet stå uten forsikring og la næringsbygget i verste fall brenne ned, bare fordi ingen av de tidligere eierne har tatt seg bryet med å skaffe sprinkelanlegg. Det er en dyr investering for meg som nettopp har kjøpt bygget. Skikkelig dårlig behandling. Jeg får håpe at jeg får bedre behandling og forståelse hos andre forsikringsselskaper.