Forsikring

Tryg Forsikring omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Bra
15
av 22 innen
forsikringsselskap
55%
anbefaler
Tryg Forsikring
Filtrer omtaler
170
147
112
74
114
Sorter omtaler etter
Viser av 617 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Tryg Forsikring?
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Aldri mer Tryg"

Svarer ikke på mailer. Ikke behjelpelige når det gjelder skadeoppgjør. Dårlig kundebehandling... Kommer aldri til å anbefale Tryg til noen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Greit selskap"

Proffe kundebehandlere, god personlig service, men øker prisen sakte men sikkert som alle andre selskap.

Blippstei
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Overhodet ikkje tryg..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Sku hatt et oppgjør etter en skade som gjør at en mer eller mindre er ufør! Dei overtok aĺle poliser fra vital og jeg fikk avslag etter slett arbeid...3 dager tok det til avslag var et faktum!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Rotete"

Rot, kundebehandler måtte spørre og kunne ikke ta avgjørelser. Synd for de var veldig bra tidligere. Byttet til Tryg i 2013 og var veldig fornøyd med min kontaktperson og saksbehandling, helt til han sluttet. Byttet i 2017

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Hold tunga rett i munnen"

Virker som det er dårlig kommunikasjon innad i selskapet, og utrolig vanskelig å få svar på henvendelser som trenger oppfølging. Man får heller ikke navn på de du er i kontakt med, så det er umulig å vise til samtale. Og ulike svar fra kundesenteret.
Betalinger blir ikke registrert og avtaler følges ikke opp.
Fine priser så lenge du ikke trenger noe fra dem 😓

Tor I. H
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Greit forhold til Tryg"

Greit forhold til Tryg. Konkuransedyktig på alle mine forsikringer, unntatt bil hvor de ligger alt for høyt i forhold til andre tilbud

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Enormt med rot og stress"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde en forsikringssak som ble ordnet ryddig og greit, men dessverre er firmaet preget av ekstremt med rot og tull i forbindelse med fakturering, noe som har påført meg veldig mye stress. Problemet oppstod da de fant det for godt å gjøre om til halvårlige betalinger. Meldte i fra og fikk beskjed om å avvente ny regning. Fikk deretter første og andregangs purringer og til og med melding om oppsigelse og inkasso på beløp det aldri har kommet til faktura på. Meldte fra og fikk beskjed om at det var sendt til it-avdelingen. Etter 14 dager er det ingen andre tilbakemelding enn tilsendte trusler i brevform. Ingen som ringer tilbake. Styr unna hvis du vil beholde blodtrykket på akseptabelt nivå

Merete M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Markedets beste totalpakke"

Dyrt hvis du er alene og kun skal forsikre en bil, med mindre du er lærer... Blant de billigste med de beste dekningene totalt sett hvis man skal forsikre hele familien. Ingen utbytte, skadebank eller andre kamuflerte business-triks, kun ærlige lave priser og viktige dekninger.

Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Rot og for dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rot i fakturaspesifikasjoner. For raske med å purre. Veldig glade i ekstragebyr. Gir gode lokketilbud som raskt blir endret til dyre forsikringer.

Torbjorna
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Reiseforsikring og Deres samarbeidspartner, FGA, gjør at jeg vil kalle selskapet for UTryg."
2 syns denne omtalen er nyttig

Ved alvorlig sykdom (hjerteinfarkt) i utlandet opplevde jeg en slett behandling. Total mangel på empati og medfølelse.
Hadde det ikke vært for en oppegående ektefelle og at jeg selv var så pass klar at jeg kunne kommunisere med behandlende personell / lege, så er jeg ikke i tvil om at dette kunne ha endt på den verst tenkelige måten.
Ekstrem dårlig oppfølging, sene tilbakemeldinger som forsinket livsviktig behandling, samt oppfølging i ettertid.
Hjemreisen, bestilt av FGA, ( ca 20 timer på fly ) ble tenkt gjennomført på en overfylt økonomiklasse UTEN spesifisert seteplassering for meg og min kone.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Betalingstull"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vert fornøyd inntil Tryg hevder de ikke kan levere E-faktura lenger. Det kan jo andre; m.a. If. Så da starter jeg søk etter nytt forsikringsselskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Har ikke hatt noen forsikringssaker mens jeg har vært i Tryg."

Er enkle å forholde seg til med årlige innbetalinger. Har en ryddig og grei nettside som gjør det enkelt å følge med på avtalene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Altfor dyr"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vel bare hatt bruk for reiseforsikringen og da har det vært greit med oppgjør.
Men nå har jeg erfart at prisene hos Tryg ligger veldig høyt og er derfor interessert i tilbud fra andre

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Dyrt og bare rot!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg betalte langt mer enn jeg gjør der jeg er nå, og det var forferdelig mye rot. Elendig kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
6 syns denne omtalen er nyttig

STYR UNNA!!!!

Rot, rot og atter rot. Timevis med telefoner for å få ordnet opp. Ringer ikke tilbake etter lovnad. Henviser til samme kundebehandler som ikke ringer opp. Legger på røret midt i samtalen. Krever meg for mer enn 10 000kr mer enn jeg har skriftlig avtale på. Setter traffikkavgiften til det dobbelte av det som var årsavgift. Sender inkassokrav og oppsigelser til og med når jeg ligger i pluss i forhold til månedlige avdrag.

Sjekker prisen hos andre selskap som er med over 10000 kr billigere enn det TRYG plutselig krever meg for.

Jeg anbefaler på det sterkeste å ikke tegne forsikring med dette useriøse selskapet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservicen er elendig i Tryg forsikring."
4 syns denne omtalen er nyttig

Dårlige tjenester og mangelfull kommunikasjon. Svært useriøst og upålitelig. kundeservicen er elendig og de holder ikke ord.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Kundevennlige"
1 syns denne omtalen er nyttig

De har dyktige og hyggelige kundebehandlere, raske å svare på spørsmål, kjempegrei hjemmeside hvis du skal endre på noe etc.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Virker dyr på kasko for fører under 23 år"

Vurderer ny forsikring for noen av bilene. Pga prisen. Sammenligner for å se om jeg betaler for mye.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Mye rot og dårlig oppfølging av kunder"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det er vanskelig å kom igjennom på tlf, og det er dårlig kundeservice, og oppfølging er de heller ikke så gode på....

Ove H. U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Har ikke noe å klage på, dette er et seriøst og trygt selskap, kundevenligt og behjelpelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er fornøyd med det meste, men om de er best på pris har jeg ikke sjekket.
Ved eventuelle skader, har det blitt raskt og godt godt oppgjort.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"De mener at jeg ikke har betalt en regning, hadde ikke saksnummer. "
2 syns denne omtalen er nyttig

De mente jeg hadde en ubetalt faktura men ingen saksnr å nå ingen svar. Regningen var sendt til lindorff inkasso for over to år siden å de svarer ikke når jeg ringer, har ikke hør noe fra de.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Styr unna"
8 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å få tak i oversikt over forsikringer, vanskelig å få svar, og de gjorde det svært vanskelig å si opp forsikringene. Det har tatt 4 mndr og utallige telefoner og e-poster for å få avslutte forsikringene. Svindel. De sa til og med opp bilforsikringen vår uten at vi visste om det, og uten at vi hadde sagt den opp selv. Takk og lov for at ingenting skjedde mens vi uvitende stod uten forsikring.

Niels P. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Jeg er alltid fornøyd"

Jeg har bilforsikringen min i Toyota Forsikring(Gjensidige) og er svært misfornøyd. Har alltid vært fornøyd med Tryg og beklager at jeg skiftet, men prisen var bra og betingelsene var bra. Men kundeservicen er elendig i Gjensidige.

Asbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Tunghørte kverulanter"
4 syns denne omtalen er nyttig

Da vi flyttet hoved forsikringene, siden banken vi har har forsikring å vi fikk en bedre avtale fikk vi bråk med tryg, enda vi skulle beholde ulykke/syke forsikringen på barna på 430kr. i mnd, men det godtok di ikke siden vi ikke har alt hos di, så nå vil di ha hele beløpet for hele året og hvær gang vi ringer så avviser di oss... Så ikke bruk tryg forsikring får di er
Dyr arrogant og frekk, man bor i ett fritt land å kan bytte forsikringsselskap når man vill.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig kundebehandling"
8 syns denne omtalen er nyttig

De svarer seint på henvendelser og når de svarer er det på en svært arrogant måte. Nesten umulig å komme seg ut av avtaler uten å måtte betale ekstra. De unnlater å opplyse om vesentlige forhold ved avtalene, for eksemepl hvordan de tolker en oppsigelse av en forsikringsavtale. I tillegg er det svært vanskelig å få noen av kundebehandlerne i tale på telefon/chat pga lang ventetid.

Søk Bytt.no