Forsikring
Skjul meny
Forsikring

Tryg Forsikring omtaler og erfaringer

563 verifiserte omtaler
3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Bra
16
av 22 innen
forsikringsselskap
56%
anbefaler
Tryg Forsikring
Filtrer omtaler
158
137
104
68
96
Sorter omtaler etter
Viser av 563 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Tryg Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Anbefales IKKE!"

Det ble første og siste gang. Anbefales ikke! Gjør alt de kan for å få deg som kunde, og når det gjelder så er alt vanskelig. Holder heller ikke ord.
Høye priser.

Kjell A. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God kundebehandling"

Meget fornøyd med kundebehandling, rask utbetaling, takstmann raskt på plass, meget hyggelige kundebehandlere.

Bjørn O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Har fått en voldsom økning på min årlige forsikringssum"

Greie å ha med å gjøre når man har en skadesak, men ikke når jeg fortalte at jeg vurderte å bytte da fikk jeg 4.500 i påslag på årlige premier.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Prisøkning"

Har ikke hatt behov for å bruke forsikringen men den stiger i pris automatisk uten god forklaring. En konkurrerende agent tilbyr å dele overskudd med sine kunder? Jeg ønsker en mer ansvarlig deling av ansvar og kostnader. Jeg ønsker også en forklaring på hvorfor jeg blir tildelt utgiftene med å tilby nye kunder rabatt på nett. Ellers kan jeg ikke si noe om kundeforhold etter skade, men prisøkninger er dessverre dårlig fundert til meg som passiv bidragsyter til Tryg sin kapitalbase.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Aldri mer"

De første årene helt grei å ha med å gjøre, det var først når vi flyttet i sommer at problemene begynte å vi skulle gjøre endringer på forsikringene. Etter det har det vært bortimot umulig å bli kvitt dem. Aldri opplevd å høre om andre som ikke har fått sagt opp forsikringen uten at de har gått over til et annet selskap som må Si opp for dem. I tillegg til at de er blitt alt for dyr i forhold til ka enn får tilbake. Styr unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Hundeforsikring"

Lovet penger inn på konto. Saken oppe og avgjort. Ikke kommet noe etter flere tlf. Så ligger den plutselig til behandling igjen.
Gjelder død hund.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Sånn passe"

Hadde en fast agent, lett å få tak i, hjelpsom.
Satte opp pris hvert år.
Dårlig utbetaling ved skade, ingen utbetaling da bil, ble ranet på ferie.
Min agent er nå pensjonist, dårlig kundeservice etter dette.

Lurifaks
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skadehåndtering"

Helt ubeskrivelig elendig. Bare hyggelig og grei når en skal betale forsikringen og tegne flere forsikringer. Når det kommer til da det virkelig gjelder så er det kun negativt og helt ræva.

Joakim D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra service og bra kunnskap"

Har godt forhold til min rådgiver i tryg, som har god kunnskap og kommer med anbefalinger. Tenker nå å samle alle forsikringene til meg og min samboer og ønsker tilbud fra flere da jeg synes tryg er litt dyre.

Johnny K
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"God start, dårlig slutt"

Veldig behjelpelig når ingen skader av alvorlig art, men med større skader hører de mer på takstmann enn kunde, arrogant og overkjører kunde med eksperter som aldri har sett skaden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Mus i isolasjon"

Totalrenovering, men dekning var elendig og tok månedsvis mellom hver gang jeg fikk kontakt med Tryg.

Stig O. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Dette er et bunn forsikringsselskap"

Søker kredittopplysning om deg så om du ikke har godt inn noen avtale med dem. Hadde dem på besøk om forsikring for en uke siden. Og uten å avtale noe med dem. Og i dag fikk eg brev om at de ha kredittopplyst meg. Så takker for meg her til selskapet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"ELENDIG"

Hvis en ønsker å ta ut en forsikring en ikke behøver - får en beskjed om at forsikringen blir dyrere. De tilbyr også kundekontakter i forbindelse med skadeoppgjør som ikke behersker norsk godt nok til bruk over telefon.

Tore J. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Pris øker, hvorfor?"

Okey.... Prisene øker...

Det kan vel ikke være reelt, for oss som ikke har skader.
Vil ikke betale for andre, dvs... Kollektivt.. Hvorfor skal jeg betale for andres svindel...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Reiseforsikring i 90 dager"

Reiseforsikringen er bra som gjelder i 70 dager, men ekstremt dyr og utvide for eksempel 90 dager, altså 20 dager forlengelse koster godt over 2000,- kr. Dette er ikke bra i det hele tatt.

Raymond M. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt ryddig og kjapt"

God kundeservice og rask og ryddig prosess ved skade. (omfattende parkerinsskade, motparts skyld) Fornøyd med vårt kundeforhold på alle måter.

Nemanja V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"

Dårlig kundebehandling, der kunderbehandlere heller ser på dataskjerm enn å høre på kundene sine. Fikk avvisning på skademeldingen av min ødelagte bagasje (som ikke var sjekket inn og ikke var flyselskapets ansvar).
Egen tolkning av skademeldinger og utrolig rotete ift. bytting av min bilforsikring. Jeg fikk en reduksjon av bonus (50 -20%) Selv om jeg ikke aldri har hatt skade på min bil. De mente at det kom fra mitt tidligere forsikringsselskap (hadde 50 % hos dem).
Anbefales å unngå dem!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Mye problemer"

Har opplevd at de ikke er flinke til å sende fakturaer, derfor har jeg fått "ikke betalt i tide" lapp. De på kundeservicen sier at de ikke kan gjøre noe med at vi får fakturaene seint. De er heller ikke flinke til å hjelpe deg hvis du har skadet kjøretøyet ditt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Katastrofe"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tryg forsikring leker med kundene sine. Det tar flere uker å få svar. De lurte meg med å velge en forsikringspakke på mopeden som ikke dekker motorhavari. Jeg spurte tryg om å få den beste forsikringen som dekker alt og da stolte jeg på at det inkluderte motorskader. En moped kjøpt våren 2016 skal ifølge dem få motor stopp sommer 2017. De har kundeveiledere som sender deg bare videre i systemet. Du må regne med flere uker med å få hjelp. Tryg er ikke til å stole på. De er ikke der når du trenger dem i forsikringsaker. De er kun ute etter penga dine og thats it. Håper dere velger et annet forsikringsselskap. Vis ikke så får dere lære på den harde måten slik jeg gjorde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ikke fornøyd med vannskade vi hadde her. For det første ble egenandel dyrere enn skaden, og for det andre hørte vi ikke noe mer fra dem etter at skaden ble meldt i fra.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Virker å være et godt og seriøst selskap"

Virker som et godt og seriøst selskap som tar kundene på alvor når behovet er der. Ikke hatt så mye å gjøre med selskapet (heldigvis), så ikke så mye annet å si.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"God kundeservice var vanskelig å få pga uforståelig dialekt"

Ved behov for assistanse ble kundeservice kontaktet pr tlf, men resultat ble ikke oppnådd pga repr som snakket utydelig og fort. Må passes på for å få riktig informasjon

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Prisen har øket for mye i år"

Har aldri søkt om erstatning, men har fått klare svar og god behandling når jeg spør om noe. Prisen har vært bra før.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skuffet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fornøyd med forsikringen her. Men skulle ønske jeg kunne overføre bonus fra min mor som har samme selskap. Da jeg har hatt bil i hennes navn siste 20 år. Kan jo skjønne det at hun ikke har kjørt 2 biler. Ikke hatt noen bulker eller noen skade så synes det ble dyrt og starte på 0% eller hva jeg fikk. 9000+ i året ble mye på en gammel bil. Kan jo sjekke DH9**** som jeg har kjørt siste tiden. Før det var det en passat og saab før det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tar lang tid å få svar. Regide.
Dårlig kundebehandling, vet at de sier en ting men gjør noe annet.

Søk Bytt.no