Meny

Tryg Forsikring omtaler og erfaringer

2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
19
av 29 innen
forsikringsselskap
48%
anbefaler
Tryg Forsikring
Filtrer omtaler
243
217
175
123
255
Sorter omtaler etter
Viser av 1013 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Tryg Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig på kommunikasjon"

Dårlig på komunikasjon og tilbakemelding, etter gjentatte purringer og telefoner. Alltid en ny saksbehandler og det samme opp igjen på nytt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Manglende oppfølging og dårlig service"

Du får billigere forsikring, bedre vilkår, bedre kundeservice og ikke minst mye bedre skadeoppfølging hos andre norske aktører. Og det er vel grunnen til at du har forsikring, at du skal føle deg trygg på å bli ivaretatt når uhellet er ute? De er gode på å selge forsikring, men der stopper det. Styr unna, vi har så mange gode, norske forsikringsselskap.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Juks og tull"

Jeg bittet min forsikring til andre selskaper. Etter den ringte meg tryg kundeservice og han gi meg bedre tilbud og han sa til meg at jeg må slutte med den nye selskapet og tilbake til tryg til å få den tilbud og han bare juks og tull med meg og jeg fikk ikke noe tilbud.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Jeg er fornøyd med Tryg Forsikring"

Hjelpsom og grei betjening når jeg har hat kontakt med Tryg Forsikring. Ikke bestandig de har vært enig med meg da en frost skade hadde oppstått på Alden i min gamle " Bobil".

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Føler meg lurt trill rundt .vanninntrenging dekkes ikke. Kun 1 m2 inne.? Dårlig, kom ingen vei med klage.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Over 10% påslag på forsikringspremien for 2020 !!!"

Godt tilbud i utgangspunktet, men for 2020 fikk jeg et påslag på over 10% på forsikringspremien....som dem begrunnet i indeksregulering. Indeksen ligger på rundt 3-4 % årlig. Mao. dette går under kattegorien uryddig, TRYG.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Ikke til å stole på"
4 syns denne omtalen er nyttig

IKKE inngå avtale med TRYG! Utrolig dårlig service, håpløst å få svar av dem på henvendelser. Treffer medarbeidere uten kunnskap eller mandat til å kunne bistå på en ordentlig måte. Hold deg LANGT borte! Det eneste som er bra er at jeg ikke lenger er kunde og aldri vil bli det igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Tøyseforsikringer som ikke dekker noe som helst"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk rotter i hus. Hadde skadedyr og råteskadeforsikring. Det eneste Tryg kunne bidra med var å sette ut rottefeller.

Roger E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Kjip ferieuhell"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk dårligere forsikring enn jeg byttet fra.. selv om dette ifølge selger skulle være samme eller bedre..

Fredrik K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Umedgjørlige og treige. Et rotete makkverk av et forsikringsselskap!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde vannlekkasje fra takterrassen til naboen. Nesten før takstmann fikk sendt inn befaringsrapporten, ble avslaget sendt og saken stengt. Vi gjorde selv forsøk på å tette lekkasjen men fant da at kilden til lekkasjen var en annen enn tidligere antatt. Etter å ha fått åpnet saken på nytt og gjort ny befaring ble saken avslått nok en gang. I begge tilfeller, var grunnlaget tynt og bar soleklart preg av at saksbehandlerne hadde sittet med lupen og ridd paragrafer slik at de slapp å hjelpe oss. Etter over 10 år som kunde (og ca. 20.000,- pr år) uten skadeoppgjør, mister de nå oss som kunde for en sak som ville kostet dem rundt 20.000 å utbedre. Mens vi venter på trege saksbehandlere som er mest opptatt av å koste saken under matta, må jeg og samboeren sove på stua. Pris er ikke det eneste man bør se på når man velger forsikringsselskap. Hold deg langt unna dette selskapet! Når uhellet er ute, er de mest opptatt av å sende forespørselen din om hjelp i retur.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke avtaler"

Forsikringsmegler holder ikke avtaler som er inngått, så nå sitter jeg igjen med dyrere forsikringspakke uten bedre vilkår. Forøvrig kan det nevnes at man burde styre unna Tryg Sidekick dersom man er på utkikk etter bilforsikring. Ja, det er billig, men det er et herk å benytte seg av, med en app man må overvåke for å få kjørerturer registrert korrekt, og selv da blir nær én fjerdedel av turene ikke registrert. Styr unna. Har dessverre lite positivt å si om dette forsikringsselskapet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"De er der når du trenger dem"

Ved uhell etter kl 1500, kan man ikke ringe dem, da er det kun mulig å melde skade eller behov pr mail. I begynnelsen var dette uvant, men det fungerer veldig bra, hurtige tilbakemelding på meldt behov og hurtige oppgjør. Enkelt og trygt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke Tryg hos Tryg"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hittills aldrig fått hjälp med något. De hittat små Orsaker till varför inte min försäkring täcker, det har aldrig hjälp mig med det jag har behov för. Så varför betala nästa 30 000 i året? Jag ser efter ny försäkring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Svindlere kort og godt."

De har sendt feil sluttoppgjør hele 3 ganger. Mye mere enn jeg skulle betale. Jeg som fant det ut selv, ellers hadde dem bare tatt penga. Virkelig dårlig. Enten har de ikke noe kontroll og har ikke noe kunnskap. Eller er bare noe veldig stygge svindlere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"ROT OG ATTER ROT"

Feile opplysninger lagt inn ved kjøp av ny bil. ( høyere kjørelengde og fører under 23 år ), det er ikke mine opplysninger. Fikk faktura basert på feile opplysninger, og de påstår hardnakket at den er riktig. Første mann jeg snakket med rettet kjørelengde og føreropplysninger og sa de skulle sende ny faktura.....kunne ikke slette faktura som ligger inne med autogiro. Snakket med en dame som sa at jeg skulle forandre beløpet på autogiro med ca. 1550,- Jeg gjorde det....men nå har jeg fått en purring på beløpet som jeg reduserte. Har snakket flere ganger med kundebehandler....men har nå lagt beløpet til betaling. ( de prøver forklare og forklare at slik er det...men nok er nok. Hadde de beklaget rotet som jeg har oppleved... strøket beløpet som det er snakk om....da hadde jeg fortsatt hos Tryg, men de vil heller miste en kunde ham har vært trofast i mange år )Har gitt de beskjed på at jeg kommer til å skifte forsikringsselskap, og sitter nå og innhenter tilbud. Oppsigelse skal de få innen en mnd......

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fantastisk på service og kommunikasjon"

Allt er veldig enkelt og sellskapet er tilmøtesgående på alle sett, men priset har gått kraftigt opp de siste årene

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Enorm prisstigning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vært fornøyd med tryg, men når prisen stiger over 17% et år, uten at jeg har hatt en eneste skade alle de årene jeg har vært kunde der. Jeg ringer inn og de mer eller mindre lover at dette skal de endre på, så får jeg ingen tilbakemelding og må selv ringe inn, får da beskjed om at jeg har en alt for god pris i utgangspunktet, og de har ingenting å gå på. Elendig kundeservice!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Useriøs"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter samtale via tlf fikk jeg beskjed at de skulle dekke mistet husnøkkel som en plutselig hendelse, men viste seg å ikke stemme. Sønnen min ble også frastjålet 1 sykkel på skolen som de sa at de ikke dekket pga. Offentlig sted. Klagde i 2 mnd og fikk da beskjed at de hadde rotet og skulle dekke dette da jeg hadde innbo ekstra. Etter sist sjekk kunne de dekke dette men egenandelen ble for stor. Elendig useriøst og rotete.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Husforsikring med 20% prisøkning i året"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt husforsikring i Tryg noen år med årlig fakturering som er en fordel for selskapet. Hvert år øker de prisen med 20% og man må ringe inn for å "klage prisen ned" I år nektet de å justere prisen og mente at 1100 prisøkning (20%) var på sin plass. Kunne få 100 kr i rabatt om jeg flyttet øvrige forsikringer til Tryg. (sett inn upassende uttrykk her)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"ELENDIG kundebehandling!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg har hatt 3 glasskader på 3 år fikk jeg brev fra Tryg om at de anser meg som en "risikokunde" og økte våre forsikringer fra 29.000kr i året til 48.000kr i året. Jeg har aldri følt meg så dårlig behandlet av et selskap som jeg har gjort hos Tryg.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kostbart"

Blir for dyrt! Det kan da ikke være nødvendig med en lang avhandling for å fortelle at prisen er for høy!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Gode produkter til konkurransedyktige priser og utmerket skadebehandling"

Hadde nylig en skade, der dialogen med selskapet var god og sluttresultatet utmerket. Tryg brukte en takstmann som var løsningsorientert og som sikret en meget god løsning for meg som kune

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"God informasjon"

Enkelt å ringe eller gå innom. Svarer som regel raskt på telefon elle epost. Ønsker å få tilbud fra flere selskap i og med at Tryg nå ikke har samarbeid med Nordea lenger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Jeg ble lovet å få tilsvarende bil hvis det skulle skje en ulykke"
1 syns denne omtalen er nyttig

De lover en ting muntlig. Også når det skjer noe de holder ikke det de har lovet deg. De ber om jeg har det skriftlig.

Morten J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Værste forsikringsselskap noensinne"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk ikke leiebil på stedet. Ble bedt om å ta taxi med hengerfeste å dra campingvogn hjem 20 mil. Holder fortsatt tilbake penger som skal utbetales. Ødelagt ferien min!!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR