Meny

Tryg Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Tryg Forsikring
2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
17
av 31 innen
forsikringsselskap
48%
anbefaler
Tryg Forsikring
Filtrer omtaler
276
241
193
144
297
Sorter omtaler etter
Viser av 1151 omtaler med
Nyeste fĂžrst
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornĂžyd er du med Tryg Forsikring?
Lars M. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjempefornøyd 😁"

Vært dere i mange år. Har sammenlignet med andre forsikringsselskaper, men har ikke funnet noen bedre. Kan være litt forskjellige i polisene, men som regel er summen til slutt ganske like. Her har jeg alltid fått god service og aldri noe problem med et forsiktigsoppgjør 🙋😁

Trond G. F
Kundetilfredshet
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Hverken eller."

Jeg synes Tryg forsikring er altfor dyre på elbil-forsikringen min.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer Ă„ bytte selskap
"God forsikringsselskap, men er veldig dyr."

God forsikringsselskap og vi har en god erfaring med firma. Desverre, tjenester ble veldig dyre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Som følge av personskade har jeg brukt personskadeforsikringen jeg har. Tryg bruker flere mnd på å behandle skade, de bruker uker på å svare på henvendelser og finner stadig på nye krav for å være vanskelig til å dekke behandling av skade. Jeg har kavet med de i flere år- da min skade er såpass alvorlig at jeg fremdeles trenger behandling. Kommer aldri til å anbefale tryg til noen!

Slik fÄr du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Lureri"

Det er fader meg dårlig service ifra dem! Først så presser dere på folk forsikringer uten samtykke! Jeg bad klart og tydelig om at hun skulle sende meg en mail på det først, slik at jeg kunne se over før jeg evt samtykket. Men så viser det seg at den var allerede tredd i kraft, og når man må benytte seg av agreretten så må man pokker med ordne opp selv der og ved å si opp noe hos Nordealiv😠 Dere burde virkelig skjerpe dere, og være mye mer tydelig før dere tvinger på en forsikring på folk! Ikke har jeg samtykket til noe heller!!

Frits W. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Helt ok"

I dyreste laget. Prisen kan bli bedre. Så langt har jeg hatt bare gode erfaringer med dem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Roter og gjør mange feil."

En skade - resulterte i ingen erstatning. Fikk ca 10 feilaktige fakturaer i forbindelse med bytte til Tryg. Skulle få en lokal fast kontaktperson, men hun svarer aldri på tlf. eller henvendelser. Nettsidene er oversiktelige.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Dårlig oppfølging. Altfor lang ventetid når vi ringer dem."

Kundeservice - venter altfor lenge når vi ringer. De følger ikke opp spørsmål og bemerkninger vi har bedt om blir korrigert.

Arne T. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Vurdering av Tryg"

Jeg har udelt positive erfaringer med Tryg! Medarbeiderne har solid kunnskap, gir god info på en vennlig måte. Det har vært noen utfordringer underveis, f. eks. front mot front kollisjon! Ingen av iss to førere ble lastet, det var et sammentreff av mange uheldige omstendigheter! Luftambulanse til Ullevål, lagt i koma osv, slutt opphold med opptrening på Sunnås,- for å ta kort versjonen! Underveis hadd jeg en utrolig fin kommunikasjon med Trygs medarbeidere, både muntlig og skriftlig! I ettertid, da oppgjørets time var jeg spent, men alt gikk aldeles strøkent for seg. Alle forsikringer, både de som gjaldt meg og de som gjaldt var rakt på plass, sånn sett klager jeg ikke på Tryg!! Je er veldig i tvil om min lojalitet skal vike for å spare noen kroner, men vi får se! VH Arne T. S.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Helt greit"

Er ikke fleksible nok ved enkle oppgjør - for mye dokumentasjonskrav / tungvint.

Slik fÄr du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Billigste på markedet for min bil."

Har ikke hatt noe forsikringer saker enn nå, men helt klart billigst på markedet for min del.

Kundetilfredshet
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Greit forsikringsselskap"

ganske greit forsikringsselskap og kundeservice og alt sammen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Bra, men noen ulemper"

God forsikring, god kundeservice, men trekker ned pga. ikke direkteoppgjør hos veterinær. Synd det ikke finnes en app som viser samlede forsikringer og gjør det enklere å sjekke forsikringene sine og vilkårene. Tungvint å logge på på nettet hele tiden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Har hatt dem i kort tid"

Ingen konkrete erfaringer. Har hatt dem kun i en måned i forbindelse med bilkjøp

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Helt upålitelig"

Har hatt Bil Ekstra (Tryg's bestebilforsikring), i tillegg til husforsikring og innboforsikring. Når deres rekomenderte verksted skadet vår bil, de sa de skulle ordne det og at Bil Ekstra dekker skaden. Etter reparasjon, som vi betalte, de nektet å dekke den og de ignorerte vår klage. Helt upålitelig. Svindel.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Tryg er et stabilt og ikke masende forsiringsselskap"

Tryg er et meget bra forsikringsselskap og jeg har aldri hatt noen problemer med de. De er lett og få tak i og mann blir tatt særiøst.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Bra service!"

Trygt selskap som er kjapp og hjelper deg når det trengs. Alt ok, men litt usikker på om de er billigst!

Kristoffer S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Uprofesjonelt"

Jeg byttet over til tryg forsikring da jeg ikke var fornøyd med kundeservicen i forrige selskapet. Tryg forsikring ga meg et veldig godt førsteinntrykk. Ikke la deg lure! Jeg fikk en nokså god pris, men det ble fort endret. De justerte nemlig prisen opp 700kr/mnd, uten å gi noe beskjed. Når jeg fikk kontakt skylder di på at det var trafikkavgift. Jeg er klar over at man må betale trafikkavgift, men når man spør om den totale summen å betale regner jeg med di inkluderer trafikkavgiften! Akkurat som om alle varene i butikken skulle stått med priser ekskludert mer verdi avgift. Jeg anbefaler absolutt ikke Tryg forsikring videre!

Sigmund K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Proffe"

Har ingen negative erfaringer, og har hatt mange år med Trygg som leverandør. Kanskje for mange?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Vinglete en sier at skaden dekkes,neste sier nei, øker premien (for året 2021-22 over 11 %"

Hadde en liten Reiseskade hvor jeg kontaktet selskapet og fikk beskjed om at skaden dekkes mot å skaffe underbillag, dette ble skaffet til veie, men ingenting skjedde, kontaktet selskapet på nytt og kom i kontakt med en ny saksbehandler (brysk og myndig) som sa at dette ikke ble dekket. Første gangen jeg har brukt selskapet på skade og ble behandlet slik etter 17 år som kunde

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer Ă„ bytte selskap
"God pris - men ikke forvent et greit oppgjør eller behandling av reelle krav"

Har bare hatt 2 forsikringsoppgjør med Trygg på 8 år. Begge har vært trøblete. Første gang vant jeg med full støtte i Forsikringsklagenemnda. Andre gangen godtok jeg en automatisk og robotisert forenklet saksbehandling. Jeg fikk avslag fordi spørsmålene jeg måtte besvare hadde en storbsvakhet. Manuell behandling av min klage tok 3 uker. Selvfølgelig med fullt oppgjør. Bare danske Tryg Forsikring har valgt p gi automatiske avslag. Alle «norske» selskaper har valgt å sende alle avslag automatisk til manuell behandling for å ikke støte bort sine kunder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Stigende priser"

Premien har økt med ca 10000 de to siste årene. Litt rotete oppsett på "min side" når en logger inn. (Mye blading i sidene for å få oversikt) Ellers trygt og godt selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Useriøst selskapt"

Inngår avtaler som i utgangspunktet er gunstge. Når man har inngått avtale setter de opp prisen vesentlig uten at forholdene er endret. Jeg har aldri opplevd tilsvarende useriøsitet.

Kathleen O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bil forsikring"

Eg er godt fornøgd med tryd forsikring, det er ingenting å klage på selskapet

Jane I. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer Ă„ bytte selskap
"For dyrt sammenlignet med andre personer jeg har forhørt meg med."

Se over; men ettersom jeg ikke har hatt skade på det jeg minnes, kan jeg ikke si noe om skadehåndtering.

SĂžk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR