Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk ikke med meg at regning ikke var blitt betalt - burde fått sms - stengte abonnement - kostet 400kr å åpne igjen pga to nummer var registrert på meg. Dette var en glipp og har aldri før latt en regning forfalle. Det positive var at de åpnet på under ett minutt igjen - da jeg sa at regning var betalt.
God kundeservice. Stabilt nett. Det er kun snakk om pris.
Veldig fornøyd, sjelden eller aldri problemer. God og stabil dekning.
Har ingen problemer med Fjordkraft, betaler 119 pr/mnd med 1GB data. Pris fordi jeg har strøm fra samme leverandør.
Veldig god mobiloperatør p.g.a prisen. Telenordekning. I motsetning til hos Telenor betaler man ikke for å bruke bank-id på mobilen.
Fjordkraft mobil ser ved første øyekast ut som en god deal ettersom det gir fordel hvis man har strøm fra dem også. Det som ikke vises er at de er mye dyrere på strømmen slik at fordelen de gir på mobil abonnementet blir oppspist flere ganger... Har også funnet abonnement som er billigere enn fjordkraft så da bytter jeg.
Etter min erfaring er at jeg helt ikke fornøyd med dekning av nettverket. Alltid får dårlig nettverk både her i Norge og veldig dyrt dekning i hjemland.
Hvis dere bruker opp datapakken påløper kostnader for mottak data, Snap etc. og regningen går opp med 399kr pr mnd hos min sønns abb!
Jeg har hatt flere mobilleverandører de siste årene, og har stort sett ikke brukt opp inkluderte data med mindre det var noe helt spesielt den måneden. Med fjordkraft mobil fikk jeg stadig vekk beskjed om at jeg var tom og måtte kjøpe ny datapakke. Det toppet seg da jeg fikk beskjed om at jeg var tom to dager etter at jeg hadde kjøpt 1gb. Jeg hadde ikke streamet eller lastet ned, så det kan ikke ha stemt. Jeg møtte ikke forståelse hos kundeservice, som sa at måling av data var det samme hos dem som alle andre. Det kan jeg bare ikke tro på. Så da byttet jeg leverandør.
Greit, men fungerer dårlig når du er på slutten av datamengden. Får råd om å øke datamengden, men når du skal prøve å ringe for å få råd, er det ingen som svarer...
Fjordkraft har grei dekning fordi de bruker Telenor sitt nett. Men jeg lurer på om de har krøllet til min e-post adresse da den ikke funker slik den har gjort tidligere. Må jeg bruke Telenor for å ha min velfungerende e-postadresse?
Kjempefornøyd med alt, men vurderer jeg å bytte da flere og flere har eu+ inkludert. Teller mye for meg da jeg er endel i thailand.
Har mobilabonnement for mine barn. Kan legge inn varsel når grensa for data er nådd, men rekker ikke å stoppe forbruk fort nok. Tar kontakt med kundeservice og da har jeg fått slettet overforbruk når jeg "beviser" at jeg har skrudd av databruk tidsnok, men bruker mye tid på dette. Burde vært automatisk, men ellers godt fornøyd
Var i Tyrkia to dager. Fikk regning på flere tusen kr. Minimalt bruk av nett. Kundeservice fraverende!
hvis du er strømkunde så er fjorkraftmobil ett greit valg,kunn ett firma og forholde seg til og mange bonuser og rabater på forskellige ting
Har vært kunde ett år, men sa opp idag etter utallige problemer som kundeservice lover å fikse men aldri klarer. Papiravgift selvom jeg har automatisk avtalegiro, kundeservice stengt over helgen, +++