ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært veldig bra i mange år. Nå er de solgt til et annet selskap og prisen er allerede økt, så jeg ser meg om etter annet mobilabonnement
Hei, Vegard Vi har ikke hatt prisøkning på våre abonnement. Det kan dog være at du har hatt et rabattert abonnement som er ferdig. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så kan vi undersøke saken for deg. Når det gjelder Lyse Tele AS, vil eneste endring bli at fakturaavsender er Lyse Tele AS og ikke Ice Communication AS. Alt annet forblir som før. Mvh Rebekka ice.no
Ekstremt dårlig dekning. Jeg opplever flere ganger å ikke ha tilgjengelig nettverk.
Nettet vårt skal holde god standard. Opplever du problemer, anbefaler jeg deg å ta kontakt med vår kundesupport. Vi må da få sjekket dette nærmere. 🙂
Skiftet abonnement grunnet konstant ekko. Fikk bruddgebyr kr 750,- uten info om bruddgebyr. Ringte de. Tilbakemelding betal bruddgebyr! Må være lite forståelig for allmennheten, også for oss og dårlig kundeservice . Trodde ikke det var mulig
Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det ikke være. Send meg gjerne en e-post til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang av saken din.
Ett firma jeg ikke har tilit .avtale ved kontrakt inngåelse 1 år.kontrakten kom overså att det var skrevet 2år .min feil men da mister mann tiliten
Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det ikke være. Send meg gjerne en e-post til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang av saken din.
Veldig fornøyd med mobilbytte nå men ikke når jeg først skulle kjøpe telefon. Første gang jeg skulle bestille telefok via mobilbytte bestilte jeg en iphone 13 pro max (noen mnd før iphone 14 modellene ble sluppet) jeg la inn bestillingen og ventet. Etter en stunf hadde jeg glemt det litt av men innså det hadde gått opp imot 6 uker siden jeg bestilte telefonen og kontantet ice. Jeg ble da henvist videre til telefon leverandøren som igjen henviste meg tilbake til ice. Etter mye frem å tilbake fill jeg beskjed om denne telefonen hadde de skuttet og selge og skulle ikke komme inn igjen, samt min bestilling hadde blitt kansellert av dem flere uker tidligere. Jeg fikk aldri noe beskjed om bestillingen var kansellert å ga beskjed om jeg syntes dette var dårlig. De beklagte seg.. Men etter dette hadde iphone 14 modellene komt ut så jeg bestilte heller en av dem å her gikk alt bra! Telefonen kom fort å har ikke hatt noe problem siden!
Hei, Ola Dette er veldig beklagelig, og er noe vi absolutt burde informert om! Veldig bra at du er fornøyd med 14-modellen 😁 Ønsker deg en god dag! Mvh Rebekka ice.no
Mitt bredbånd faller ut flere ganger om dagen. Det er ingen hjelp å få, - jeg har hatt kontakt med ICE flere ganger, ingenting hjelper. Jeg kan avslutte abonnementet og gå til en annen leverandør, men bruddgebyret er skyhøyt. Helt ubrukelig hjelp når man kontakter ICE. Anbefaler alle om å finne andre leverandører.
Hei, Torill Sånn skal det ikke være! 😞 Send gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, mobilnummer, adresse det brukes på, samt en oppdatering av saken. Da skal vi se på det for deg, og om det finnes noen løsninger. God påske! Mvh Rebekka ice.no
Topp service og bra priser på våre avtaler. Vi er meget godt fornøyde med ICE.
Hele familien er veldig fornøyd med ICE, har hatt dem i mange år, null problem med dem, og kommer til å være kunde hos dem i flere år. God dekning og god pris.
Hei, Det er en fryd å lese. Håper du blir like fornøyd i årene fremover. God påske til deg og dine 😊🐥 Mvh Rebekka ice.no
Ble lurt av selger for ice ifht til både abonement, deling av data med familie, og samtaler til utlandet. Måtte endre 2 av abonementene innen 2 dager for å kunne dele data. Data kunne ikke deles med 2 andre før det har gått en måned. Ble lovet at det ikke skulle være ekstra kostnad for å ringe innen Eu, det stemte dog ikke. Useriøs selger
Hei, Magdalena Dette var leit å høre. Send oss gjerne en henvendelse til [email protected] med fullt navn, fødselsdato og telefonnummer, så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Anne ice.no
Ice er det verste mobilabonnement som finnes. De driver med tyveri og lureri. Rett og slett verste jeg har opplevd i kunde behandling. De lyver til kunder og ikke ta ansvar. Kjøpte abonnement hos elkjøp Oasen og han sa at det ikke er bindingstid men han selgeren lurte meg. Da jeg ringte til elkjøp så sa de at jeg må snakke med ICE og da jeg ringte ice så sa de at jeg må snakke med Elkjøp. Her ser man hvor lite profesjonelle eller seriøse de er. Jeg tapte over over 1000 kr uten å bruke abonnement. Dette her er ekstremt lav mål.
Hei, Santos Dette var leit å høre. Dette vil vi gjerne se nærmere på, så jeg vil at du sender oss en henvendelse med fullt navn, fødselsdato og telefonnummer til [email protected]. Vi skal få sett nærmere på saken din og hva som har skjedd her. Vi hører gjerne fra deg. Mvh. Anne ice.no
Jeg hadde vips og det var for 299kr men har altıg mer en 299 noen ganger 400 og litt tıl skal inn i fengselet i4 måneder ville frysedet men fikk beskjed om jeg ikke kunne det det er så dårlig servis og tar mye mer en det som var avtal og de internet jeg ikke brukte gikk over til neste måned men med ice som va lig stjålet de fra meg masse internet uten jeg har brukt jeg skal bruke all min makt å sperre til alle hvor dritt selskap det er bare forsett sånn til slutt kommer dere gå konk bare på grun av de dårlige poliyiken deres
Hei, Menderes Dette var leit å høre. Vi får dessverre ikke sjekket saken din her på offentlig vegg, men send oss gjerne en henvendelse til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Anne ice.no
God oversikt . Grei pris . Tilgjengelighet i utlandet .
Hei, June Takk for en hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på 😊 Ha en god dag! Mvh. Rebekka ice.no
Meget godt fornøyd med oppfølging og svar på mine henvendelser👍
Hei Walther. Tusen takk for hyggelig tilbakemeldning :) Ønsker deg en strålende dag :) mvh Bytt.no
Dårlig mobiltjeneste i utlandet. Dyrt å beholde tlfnr fra bedrift til prival
Hei Ellen. Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss. Slik skal det ikke være. Håper du har tatt kontakt med vår kundeservice for gjennomgang av saken din. MVH bytt.no
Vi hadde en avtale med ICE som vi avsluttet ved et feil noen dager for tidlig. Da vi ble oppmerksom på dette med en kjempestor faktura (som ikke tilsvarte de få dagene vi hadde igjen) avtalte vi å komme tilbake til ICE for å unngå disse kostnader. Overraskelsen kom da vi fikk vite at dette var ikke gratis. Vi ble tvunget om å signere en avtale på 24 måneder for å unngå den kjempestor faktura!
Hei, Sara Jeg forstår at du reagerer på dette, dessverre får vi ikke hjulpet deg med saken her. Ta kontakt med kundeservice så skal vi se nærmere på det. Mvh Mia ice.no
Stabilt nett og relativ rimelig pris og bra utenlandsdekning.
Hei Sverre Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Bytt.no