ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det begynner å skurre på linja etter noen minutter
Hei, S Leit å høre. Anbefaler deg å ta kontakt med kundeservice for feilsøking, da dette kan være pga. flere faktorer enn dekning alene. Jeg håper det løser seg. Mvh Mia ice.no
Har ICE gjennom bedrift. De er veldig gode på kundeservice, er billig, grensesnittet for bedriftsnett er superbra i nettleser og i appen. Fakturaene er enkle og oversiktlige. Så jeg er kjempefornøyd med ICE, og det skal ganske mye til for at jeg velger å bytte vekk ICE på jobb. Men dekningen der jeg bor, og i Sverige og Danmark er ikke bra. Så når bindingen på det private abonnementet mitt går ut, skal jeg bytte privat. Dekningen er ikke noe problem i jobbsammenheng, da det er god dekning der jeg jobber. Kjørte også Ookla Speedtest på telefonen og har aldri sett så høye tall på nedlastning.
Hei, Martine Takk for en fin og ærlig tilbakemelding. Over nyttår bytter vi fra Telia til Telenor der ice selv mangler dekning, kanskje dekningen blir bedre på privat abonnementet da. Vi krysser fingrene for det. :-) Mvh Mia ice.no
Veldig gode priser, og dataen varer ganske lenge i motsetning til andre.
Hei, Haris. Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! :D Mvh. Anne ice.no
Utmerket på alle plan, pris, dekning, fantastisk kundeservice
Hei, Espen Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på 😊 Mvh. Julie ice.no
Super kundeservice og konkurranse dyktige Priser. Vi bruker ice i hele familien vi har vært kunder i mange år og kommer ikke til og bytte. Anbefales
Hei, Tone! Så bra at dere er fornøyd med abonnementene deres. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding 😊 Mvh. Julie ice.no
Dårlig dekning der jeg oppholder meg mesteparten av tiden
Hei, Tommy! Det er veldig leit at du opplever problemer med dekningen. Det kan være flere årsaker til at dekningen er dårlig. Hvis du ferdes i områder der det skal være dekning anbefaler vi at du kontakter vår kundeservice. Du kan skrive til oss på [email protected], ringe oss på 21 00 00 00 eller chatte med oss på ice.no. Her finner du dekningskartet vårt: https://www.ice.no/dekning/kart/ Mvh. Julie ice.no
Ustabilt mobilt bredbånd, hastigheten er som en berg og dalbane. Delvis skyldes det også vår geografiske sted men ICE er ikke flink med å tilby mulige løsninger...
Hei, Susi! Det er veldig leit at dekningen ikke er god nok. Vi håper at du kontakter oss slik at vi kan se nærmere på dette. Du kan nå oss på [email protected]. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Julie ice.no
God dekning og gode priser. Hjelpsom kundeservice.
Hei, Nathalie Så hyggelig å lese. :-) Mvh Mia ice.no
Utmerket kundeservice, bra dekning og priser. Anbefales.
Hei, Johan Så hyggelig å høre. Mvh Mia ice.no
Grei pris, men stadig problemer med dekning. Mister mobilnett flere ganger daglig.
Hei, Max Leit å høre at du opplever problemer med dekning. Jeg får ikke hjulpet med feilsøking her, men anbefaler deg å ta kontakt med kundeservice for hjelp med dette. Mvh Mia ice.no
Enkel å endre abonnement. Ikke noen tlf oppringninger mm om bytte av sbonement mm. Enkel nettside å bruke.
Hei Anne M.H Så hyggelig tilbakemelding å få. Vi forsøker hele tiden å forbedre våre digitale plattformer. Ha en fin dag. Mvh Geir ICE
De tok opp prisen på abonnementet mitt uten at jeg fikk beskjed om det. Ikke så bra dekning heller, ville unngått Ice dersom man reiser mye med tog.
Hei A Den 29.08.2024 gikk det ut en epost til alle våre kunder. Det er jo slik at varer og tjenester forandres med tiden. ice har også flere ganger endret abonnementene og lagt inn mer data, uten å endre prisene. Dette er faktisk den første prisendringen vi noen gang har gjort, og dette har medført 30,- ekstra pr måned. Når det gjelder tog, beklager vi dersom du opplever ``hull`` i dekningen. Mvh Geir Ice
I en lengre periode har jeg gått glipp av innkommende anrop, de kommer ikke opp som ubesvarte anrop, men jeg får melding fra mobilsvar om en talebeskjed. Jeg har også hatt problem med å ringe ut. Tok kontakt med kundeservice som ville sende meg en SMS med tips til ting jeg kunne prøve. Denne SMSen fikk jeg aldri, så kanskje jeg heller ikke får alle SMSer? Var hos Elkjop som ga meg nytt sim-kort, etter dette har jeg fortsatt samme problem. Jeg bytter til Onecall, siden kundeservice ikke evner å på noen måte ta tak i problemet ser jeg ingen grunn til å fortsette feilsøkingen på egenhånd. Det ble mange gode år tross alt, men nok er nok.
Hei Anton Beklager at du har opplevd det slik. Vi ligger i Norgestoppen hva kundeservice angår, men det kan selvfølgelig glippe hos oss også. Beklager nok en gang, og ønsker deg velkommen tilbake. Mvh Geir Ice
Tok kontakt med Ice for å få byttet tlf abonoment fra bedrift til privat. Selger sa han skulle fikse at jeg slapp og betale avbruddsgebyr, null problem. Faktura på 9000,- kom, som jeg ble tvunget av Ice til å betale. Prøvde og få hjelp, men de ga seg en stor F i hele meg. Sannsynligvis den verste opplevelsen ved kjøp jeg har hatt. Snakket med en som sa at etter de ble kjøpt opp, ble de slem. Ikke stol på dem, uansett hva de sier.
Hei Sindre. Beklager opplevelsen du har hatt, men anbefaler deg å ta kontakt med bedriftsavdelingen vår, som sikkert hjelper deg. Angående at vi nå er kjøpt opp av Lyse, er det bare en formalitet. Våre abonnement og service er ikke endret. Mvh Geir Ice
I henhold til mitt forbruk er ice meget konkurranse dyktig.
Hei Egil, Så hyggelig at du er fornøyd med ditt abonnement hos ice :) mvh ice
Jeg hadde tidligere Telenor, og var absolutt ikke fornøyd! Byttet til Ice, og har ingen planer om å bytte igjen! Jeg har bare møtt hyggelige og hjelpsomme ansatte, og fått god hjelp med alle problemer! Vil anbefale Ice på det varmeste!👍👍👍
Hei, Vigdis Veldig hyggelig omtale, takk for at du tok deg tid til å fortelle om din positive erfaring. :-) Mvh Mia ice.no