ice opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig informasjon om kostnad for og ringe til skandinaviske land.
Hei, Jan Det er leit at du ikke er fornøyd med oss. Du finner informasjon om utlandspriser på ice.no. Vi har en egen pakke for samtaler fra Norge til EU som koster 99,- per måned. Da får du 3000 ringeminutter og 3000 SMS per måned. https://www.ice.no/mobilabonnement/priser/utlandspriser/ Skulle du ha spørsmål er det bare å kontakte oss: https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/ https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Jeg ønsker deg en fin helg! 😊 Mvh Julie ice.no
I stort sett fornøyd, bortsett fra at man mister oppsparte GB hvis man ser at man kan klare seg med et mindre abonnement.
Hei, Elsa! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! 💛 Man kan dessverre kun spare opp like mye data som det man abonnerer på. Det vil si om du abonnerer på f.eks 3GB kan du kun spare opp 3GB i Data Rollover, slik at du kan ha maks 6GB tilsammen. Dersom du da har spart opp 3GB i Data Rollover og nedgraderer til f.eks 1GB, vil du kun ha 1GB i Data Rollover, totalt 2GB tilsammen. Håper dette var oppklarende! Ønsker deg en flott dag! 😊 Mvh. Kristine ice.no
Ikke tilgjengelig alle plasser jeg har behov for det.
Hei, Julie! Så dumt at du ikke får benyttet nettet vårt alle plassene du har behov for det! 😕 Vi jobber stadig med utbyggingen av nettet vårt, og i mellomtiden benytter vi Telias nett i de områdene hvor vi selv ikke har nett. 😊 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Meget lett å ha med å gjøre, og pris betyr og mye.
Hei, Tom! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! 😊 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Litt dyrt men masse data. Fungerer alltid. Bra brukerhjelp, men har vært svært lite behov. Trenger litt billigere og litt mindre data, men det tilbudet finnes ikke.
Hei, Terjeart Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! 😊 Vi får krysse fingrene for at det vil komme andre pakker som passer bedre til ditt behov etterhvert! 🤞 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Veldig fornøyd med ice, god dekning og god pris, veldig kjekt med data rollover
Hei, Melissa! Tusen takk for superhyggelig kommentar! 💛 Ønsker deg en flott dag! 😃 Mvh. Kristine ice.no
Pendler med tog og det er veldig dårlig dekning. Har kollega med annet abonnement og har alltid dekning
Hei, Ingebjørg! Dette hørtes ikke bra ut 😕 Ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller epost [email protected] slik at vi kan feilsøke problemet med deg 😊 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Ble skuffet over at bedriften byttet til Ice og nå er det masseprotester på gang. De har prøvd å få e sim til apple watch i ett år, men har fortsatt ingen dato. Halvparten bruker iphone og halvparten av dem igjen treningsklokke, inkludert sjefen med apple watch. Så går det ikke å bruke den til trening uten å ha med telefonen. Waist of money.
Hei, Stefan! Jeg skjønner dette er skuffende! 😕 Dette med eSIM til Apple Watch er noe vi jobber på spreng med å få til. Vi jobber med å få til en avtale med Apple, og vi har fått beskjed om dette skal være på plass i løpet av første halvår i 2024. Men vi har dessverre ingen fastsatt dato enda. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Har takket høflig nei flere ganger, fortsetter å pushe på. Legger til slutt på midt i samtalen. Ekstremt uhøflige selgere. Styr unna!
Hei, Jørgen Dette hørtes ikke bra ut. Hvis du nylig er blitt kontaktet av en av våre salgkonsulenter og opplevde samtalen som under forventet standard, ser vi gjerne at du tar kontakt med oss via vårt kontaktskjema her: https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/. Vi trenger da å vite tidspunktet for oppringningen samt telefonnummeret du bli oppringt fra hvis du har dette tilgjengelig. Vi kan da få tatt dette videre. Vi kan da også få meldt inn at du skal fjernes fra våre utringslister. Jeg vil også anbefale deg å reservere telefonnummeret ditt mot telefonsalg her: https://www.brreg.no/produkter-og-tjenester/reservasjon-mot-telefonsalg-og-adressert-reklame/. Mvh. Anne ice.no
Billig, mulighet for billigare abonnement ved binding i eit år.
Hei Anne! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! 💛 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Overraskende bra dekning i utkantstrøk til en god pris
Hei Caroline! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Ice elsker å tvinge kunden til å betale ekstremt mange og ekstremt store overaskelseavgifter.
Hei, Noam! Det er veldig leit at du ikke er fornøyd med oss. . Jeg håper derfor at du kontakter kundeservice, slik at vi kan se nærmere på dette. Du kan kontakte oss på telefon, chat eller kontaktskjema. https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/ https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Kjempefornøyd med ice. Har vært kunde i Telia i 8 år og byttet for første gang for 1 år siden når de hadde Black Week tilbud - 40 GB til 299. Jeg var skeptisk siden nettet deres er ganske nytt men ble fort positivt overrasket med god hastighet og kundeservice. Skulle ønske at de var raskere med å komme med 5G men hastighetene er ganske gode selv med 4G.
Hei, Mathias Tusen takk for fantastisk tilbakemelding, det setter vi stor pris på. 😊 Ha en flott dag! Mvh Jonas ice.no
Meget bra mye data til en bra pris snakker med mine venner
Hei, Bjørn Det er flott å høre at du er fornøyd med ice! Vi håper det fortsatt sånn i lang tid fremover. 😊 Ha en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Poor network, very often disconnect. Sometimes mobile internet doesn't work
Hello, Usama It's sad to hear that your subscription doesn't work well at your place. Please contact our customer support and we will check for problems in your area. You can contact our customer support by phone 21 00 00 00 or via our customer chat at ice.no. :) Best regards Anne ice.no
svindelselskap med aggressiv markedsføring ved aktivering av SIM-kortet, omdirigerte QR-koden til kortet meg til et skjema, hvoretter penger fra 100 til 400 KR per uke begynte å bli trukket fra bankkontoen min. Så etter slutten av kampanjen som SIM-kortene ble levert for, koblet de meg uavhengig til pakken og fakturerte meg 619 kr. uten å være enig med meg. frarøver meg retten til å velge. Påførte meg skade på 2000 kr. Om to måneder vil vi gi meg SIM-kort under kampanjen "PRØV OSS for 1 krone". SVINDEL
Hei I alle dager, dette må vi få sjekket opp. Jeg får dessverre ikke sjekket dette her, men jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vår kundesupport på telefon 21 00 00 00 eller via vår kundechat på ice.no. Vi kan da se nærmere på saken hos deg. Mvh. Anne ice.no