OneCall opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Var på Hidra Kirkehamn nylig. Ingen dekning. Er naturligvis ikke fornøyd med det. Søster hadde Telenor og hun hadde full dekning. Fikk ikke betalt bobilplassen med vipps. 👎
Hei Toralf, Beklager sen tilbakemelding. Det var leit å høre. Håper du er på en annen plass nå med mye bedre dekning, for Telia er først med 5g dekning i hele Norge så vi håper at du har en god opplevelse ellers hvor du ferdes. Dersom du har planlagt en ny tur i nærmeste fremtid hvor du er usikker på om det er dekning så anbefaler vi deg å ta en rask titt i vårt dekningskart her: https://www.telia.no/nett/dekning/ Dersom du fortsatt opplever problemer selv om det står vi skal ha god dekning anbefaler vi deg å ta kontakt direkte med vårt kundesenter på telefonnummer 04300. Ønsker deg en strålende helg når den tid kommer! Hilsen oss i OneCall
Har vært kunde siden 2008. Aldri hatt noen grunn til å bytte. Bruker også innbytte av mobil til ny, med rentefrie avdrag opptil 36 måneder. Savner en oppgradert app.
Jeg tror at OneCall er en av de beste mob.operatørene i Norge,har aldri hatt problemer med OneCall,gjørt en feil,byttet til Talkmore,snart bytter jeg tilbake til OneCall,en hodepine med Talkmore,det eneste ønsket for OneCall er at kundetjenesten svarer raskere,for lenge til å vente på svar.
Full kontroll og oversikt på abonnementer og databruk. Veldig bra med familiepakke for å kunne fordele data etter behov.
I Juli ble jeg fortalt av OneCall at de automatisk skulle bytte mobilabonnement for meg og at jeg ikke trengte å gjøre noe til neste måned. Det skjedde ikke, og jeg sa ifra til de. I stedet for å ordne opp i det, sa de heller at de skulle fikse det neste måned, og at jeg ikke trengte å gjøre noe. Når jeg sa ifra igjen og påpekte at dette var akkurat det de sa forrige måned, bare ignorerte de meg. Så nå er jeg stuck i et dyrt familieabonnement med kun meg i.
Fornøyd med One Call. Skulle gjerne hatt en bedre app.
Ser ikke ut til å støtte IPv6 på mobildata, og de har heller aldri støttet det som jeg er bekjent med. De støtter riktignok VoLTE på min mors Moto G22, og jeg mener å huske fra et par år tilbake at det også var støtte for det på min Moto One Zoom.
Dårlig kundeservice ved henvendelse til selskapet
Onecall er så å si uslåelige på pris. Jeg vurderer å bytte leverandør bare på gtunn av at dekningen her jeg bor blir dårligere og dårligere. Har klaget til onecall, men får bare til svar at det ikke er planlagt utbygging i området.
Superfornøyd med muligheten til å velge bort inkluderte SMS/ringemin mot lavere pris. Periodevis gode kampanjer. Tilbyr eSIM på Apple Watch. God dekning og stabilitet. Veldig nyttig widget med One Call-appen. Fint med inkludert NettSlett. Synd at de skrudde opp prisen på de billigste abonnementene. Litt lang ventetid når man først trenger å snakke med noen.
Det er første gang i hele mitt liv etter å ha bodd i 12 år i Norge, å opppleve en forferdelig service fra en mobiloperatør. Jeg tegnet abonnementet i desember i fjor og ga beskjed om at jeg var på utveksling og trengte simkortet. De som jobber på kundeservice lovet at jeg skulle få det men det kom ingenting! Jeg hadde ventet uten hell. Det var noen som sa at hun skulle levere til adressen jeg oppga, men det kom ikke og den neste representant sa at den siste samtalen ikke var dokumentert. Uff. Etter flere beskjeder kom et simkort i slutten av februar (Ja, TO MÅNEDER senere). Simkortet jeg fikk fungerte ikke og de sa at det var teknisk feil... JEG MÅTTE VENTE IGJEN. Jeg ventet 1 måned... Jeg måtte kjøpe og bruke dyre esim i utlandet hvor jeg studerte i tre måneder. Tenk hvor mye penger jeg hadde brukt og stress jeg hadde under utvekslingsperioden uten ordentlig simkort (esim er kun data, ingen mobilservice) Og så fikk jeg simkortet fordi vennina mi som bor i Norge måtte sende det til meg. Ikke fra OneCall engang. Det sluttet ikke der. Hver måned fikk jeg faktura som ikke stemte (jeg overdriver ikke). Hvordan kan du stole på et selskap som ikke kan regne basic matematikk??? Alt stress hadde OneCall gitt til meg er uforglemmelig, kan ikke sammenlignes.
Reklame om lave priser stemmer ikke. OneCall er dyrere enn flere andre leverandører.
En selger påsto til meg at man kan reservere seg mot samtaleopptak i Brønnøysundregistrene. Nå har jeg snakket med Brønnøysundregistrene. Der kan du reservere deg mot telefonsalg og adressert reklame (hvilket jeg har gjort), men det er ikke mulig å reservere seg mot samtaleopptak. Jeg hadde selv bedt om at OneCall skulle ta kontakt med meg, så det var greit, men jeg ville altså ikke at samtalen skulle tas opp på bånd. Det er veldig mange firmaer som vil ta opptak av samtalen med deg - for å bruke i opplæring osv. Jeg sier alltid «nei takk». Selv om jeg har full forståelse for at det er kjekt med samtaleopptak for opplæring og trening, sier jeg «nei». Og det er jeg i min fulle rett til å gjøre. OneCall oppbevarer opptaket av samtalen med deg i 6 måneder. Det er veldig lenge. Men det verste er altså at jeg følte selgeren ikke ga meg noe valg til å avstå.
Har fungert greit men vil ha eget abonnement for styre eget
Kundeservice som tar seg tid og løser de minste problemer. Ryddig fakturaer og fin app har Onecall også. I tillegg er det en av få operatører som støtter e-sim for Apple watch. Vil virkelig anbefale disse.
Holder ikke det de lover. Mye løgn og uthaling. Har skjermbilde av en kontrakt som gjelder i 100 år, men dette bryr de seg ikke om, selv om de sendte den til meg