OneCall har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Supporten er vanskelig å få tak i og veldig ofte lite hjelpsom. Mobildekning er greit nok. Bruker vel tross alt Telenor-nettverket, så det er ikke noe å klage på der. Men en får ikke spesielt mer enn nøyaktig the bare bones experience.
Billig og bra abonnement. Har prøvd andre før, men ingen har vært så rimelige
Mister både dekning og internett flere ganger til dagen når man er u utlandet. Helt umulig å kunne ha et slikt abonnement når man jobber på telefon og reiser mye. Er svært misfornøyd
Mangler mulighet for datasim Når ekstra simkort ikke er datasim ringer alle telefoner også på nettbrettet. Håpløst!
Burde holde med 99,- mnd når man kun sender noen mld. Har 1GB som aldri blir brukt. Har også avtalegiro så jeg er ikke så mye til bry for dem.
Ok pris, og god service. Dårlig dekning på jobb, ellers ok for min del som kan bruke wif-tale
Roaming kostnad er alt for høye når man er utenlands.
Billigste mobilabonnementet på markedet akkurat nå!
Aldri noe tull. Alt er på stell. Har nå 2 GB til 127.30/mnd. Men har nå fått følgende beskjed: "Nå endrer vi abonnementene våre - for deg betyr det at abonnementet du har i dag ikke lenger er tilgjengelig. Fra 1.12. flyttes du fra Folkepakka 2 GB/127,3,-/mnd til FolkePakka 3 GB til 159,-/mnd. Endringen skjer automatisk og du trenger ikke gjøre noe. Er vel kanskje meget rimelig allikevel?
Har nytt abonnement - og OneCall øker prisen med 8% etter 2 mnd, det holder ikke..
helt supert, bortett fra at de har Telia dekning, som gir dårligere dekning enn Telenor
Hold dere unna av den dårlige selskap. OneCall har sendt meg faktura mens jeg var ikke kunde hos de. Da jeg spører hvor så kundeservice krangler. De har ikke noe kunde behandling etikk
Ble kontaktet av telefon selger, var skeptisk først ettersom jeg ikke egentlig gjør kjøp over telefonen, men ble positivt overasket og fikk en helt vill pris, og rabatten varte faktisk i 100 år, og dekninga er helt topp, anbefales!
Enkelt å forstå. God og oversiktelig app. God kundebehandling og konkurransedyktige priser.
Fikk 15% discount frem til 2124 og er super fornøyd
Nå har jeg brukt ganske mange timer på å komme i kontakt med dere.Så skal dere ringe tilbake og når jeg tar telefonen får jeg ikke kontakt..dette har skjedd flere ganger. dere ligner på Telenor. Helt håpløs kundebehandling..Tenkte jeg skulle bestille mob.abonnement men det tror jeg at jeg lar være.