Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig bra veiledning for å komme i gang. Jeg måtte ta ut den gamle som kort når jeg gikk over til E-som. Dette kommer ikke godt nok frem i mailen som ar koden ble sendt. Mvh Tomas G.
Veldig bra kundeservice. Anbefales for alle bedrifter.
Har reist avgårde under aktiverings periode, fikk fort hjelp med å utsette aktivering. kjapt og enkelt
Jobbtelefon med mye bytting av viderføring nummer. God kundeservice
Jeg fikk god og effektiv hjelp fra support. God veiledning slik at jeg forstod lett hva jeg skulle trykke på.
Abonnomentet funker som det skal, jeg har ikke hatt noen problemer eller innvendinger
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Alex ! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Veldig hyggelig betjening og god hjelp! Ønsker teamet en god dag
Tusen takk for fin tilbakemelding, Thomas! God dag til deg også! 🙂Hilsen Mads i Phonero.
Fikk god og rask hjelp når jeg stod fast med PUK-kode
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Brita! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Rask til å svare på telefon. God hjelp og blid på telefon.
Så fint å lese, Monica ! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Lett å komme i kontakt med. Hyggelig og hjelpsomme
Tusen takk for hyggelig omtale, Stig ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Det er alltid veldig god kundeservice hos Phonero.
Tusen takk for hyggelig omtale, Annelinda! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Jeg byttet fra Telenor for 1-2 år siden, men med skespsis fordi vi har vært uheldige tidligere med bytte grunnet billigere (og falske løfter), men min erfaring er at Phonero fremstår som solide både på service og teknisk stabilitet i både inn- og utland. Ett lite trekk skal de ha for at de ikke automatisk følger opp kundene når markedet går ned i pris på sammenlignbare tjenester. Men igjen sagt så er det forståelig sett i en forretningssammenheng. Men også forbruker må følge med i timen, så ansvaret burde være delt på begge parter mener jeg.
Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice, Janeric! 😊 Vi jobber hele tiden for å bli bedre og takker så mye for ditt innspill. Hilsen Mads i Phonero.
Er veldig fornøyd. Har et sim kort som jeg har på hytten som fungerer fint. Har nå spurt om et ekstra sim kort som jeg kommer til å bruke hjemme til tv titting. Prisen på abomange er komfortabel med 1000 gigabite😊😊
Så hyggelig å lese, Laila! 😊 Tusen takk for at deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
God kundeservice, får rask problemløsning og hjelp når nødvendig, setter også pris på vennligheten ein møter når tar kontakt. Synest også appen er informativ og enkel å forholde seg til.
Tusen takk for hyggelig omtale, Svein ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Hadde mistet tlf i gjødsel kommen så den var tapt for å si det sånn, fikk kjempe god hjelp til å komme fort på nett igjen med nytt digitalt sim kort. Helt genialt og hun som hjalp oss var hyggelig rolig og kunnskapsrik. 10 av 10 fra oss !!
Så fint å lese at du har fått god hjelp, Lena! 😊 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Har hatt issues med tvilling e-sim til klokka. Måtte resette klokka for å få det til å fungere. Etterpå hadde jeg issues med at klokka blir spammet med gamle varsler innimellom. Tror det skal være løst nå. På Bedriftsnett løsningen får jeg beskjed om at det ikke er softphone support og den kommer bare tilbake hver gang jeg trykker retry, så nå trykker jeg bare close på den. Får god hjelp når jeg ringer.
Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Godt å se at du er fornøyd! 😊 Vi vil gjerne se nærmere på dette med softphone, send oss en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så skal vi se på hva som har skjedd her. Hilsen Mads i Phonero.