Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Phonero
4.5
4 047 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 047 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 047 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 860
586
101
59
441
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Oppstart av abonemang med E-som

Omtale av  Tomas G

Veldig bra veiledning for å komme i gang. Jeg måtte ta ut den gamle som kort når jeg gikk over til E-som. Dette kommer ikke godt nok frem i mailen som ar koden ble sendt. Mvh Tomas G.

Kundeservice

Omtale av  Glenn R

Veldig bra kundeservice. Anbefales for alle bedrifter.

Utsette aktivering

Omtale av  Andreas N. N

Har reist avgårde under aktiverings periode, fikk fort hjelp med å utsette aktivering. kjapt og enkelt

God kundeservice

Omtale av  Andreas

Jobbtelefon med mye bytting av viderføring nummer. God kundeservice

God supporthjelp

Omtale av  Sonja

Jeg fikk god og effektiv hjelp fra support. God veiledning slik at jeg forstod lett hva jeg skulle trykke på.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Alt funker

Omtale av  Alex M

Abonnomentet funker som det skal, jeg har ikke hatt noen problemer eller innvendinger

Svar fra Phonero
03.05.2024 10:40

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Alex ! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Mads i Phonero.

Svært fornøyd

Omtale av  Thomas

Veldig hyggelig betjening og god hjelp! Ønsker teamet en god dag

Svar fra Phonero
03.05.2024 10:38

Tusen takk for fin tilbakemelding, Thomas! God dag til deg også! 🙂Hilsen Mads i Phonero.

God hjelp fra Phonero

Omtale av  Brita

Fikk god og rask hjelp når jeg stod fast med PUK-kode

Svar fra Phonero
02.05.2024 15:57

Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Brita! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.

God kundeservice.

Omtale av  Monica F

Rask til å svare på telefon. God hjelp og blid på telefon.

Svar fra Phonero
02.05.2024 15:56

Så fint å lese, Monica ! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.

Holder det de lover , i motsetning til andre...

Omtale av  Stig R

Lett å komme i kontakt med. Hyggelig og hjelpsomme

Svar fra Phonero
02.05.2024 10:24

Tusen takk for hyggelig omtale, Stig ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Super kundeservice

Omtale av  Annelinda

Det er alltid veldig god kundeservice hos Phonero.

Svar fra Phonero
02.05.2024 10:24

Tusen takk for hyggelig omtale, Annelinda! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.

Mest ros

Omtale av  Janeric S

Jeg byttet fra Telenor for 1-2 år siden, men med skespsis fordi vi har vært uheldige tidligere med bytte grunnet billigere (og falske løfter), men min erfaring er at Phonero fremstår som solide både på service og teknisk stabilitet i både inn- og utland. Ett lite trekk skal de ha for at de ikke automatisk følger opp kundene når markedet går ned i pris på sammenlignbare tjenester. Men igjen sagt så er det forståelig sett i en forretningssammenheng. Men også forbruker må følge med i timen, så ansvaret burde være delt på begge parter mener jeg.

Svar fra Phonero
02.05.2024 10:23

Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice, Janeric! 😊 Vi jobber hele tiden for å bli bedre og takker så mye for ditt innspill. Hilsen Mads i Phonero.

Veldig fornøyd

Omtale av  Laila

Er veldig fornøyd. Har et sim kort som jeg har på hytten som fungerer fint. Har nå spurt om et ekstra sim kort som jeg kommer til å bruke hjemme til tv titting. Prisen på abomange er komfortabel med 1000 gigabite😊😊

Svar fra Phonero
30.04.2024 16:11

Så hyggelig å lese, Laila! 😊 Tusen takk for at deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.

Vennlig og hjelpsomt

Omtale av  Svein K

God kundeservice, får rask problemløsning og hjelp når nødvendig, setter også pris på vennligheten ein møter når tar kontakt. Synest også appen er informativ og enkel å forholde seg til.

Svar fra Phonero
30.04.2024 08:46

Tusen takk for hyggelig omtale, Svein ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.

Kjapt og hyggelig

Omtale av  Lena

Hadde mistet tlf i gjødsel kommen så den var tapt for å si det sånn, fikk kjempe god hjelp til å komme fort på nett igjen med nytt digitalt sim kort. Helt genialt og hun som hjalp oss var hyggelig rolig og kunnskapsrik. 10 av 10 fra oss !!

Svar fra Phonero
30.04.2024 08:46

Så fint å lese at du har fått god hjelp, Lena! 😊 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Får god hjelp når jeg ringer.

Omtale av  Caroline

Har hatt issues med tvilling e-sim til klokka. Måtte resette klokka for å få det til å fungere. Etterpå hadde jeg issues med at klokka blir spammet med gamle varsler innimellom. Tror det skal være løst nå. På Bedriftsnett løsningen får jeg beskjed om at det ikke er softphone support og den kommer bare tilbake hver gang jeg trykker retry, så nå trykker jeg bare close på den. Får god hjelp når jeg ringer.

Svar fra Phonero
30.04.2024 08:45

Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Godt å se at du er fornøyd! 😊 Vi vil gjerne se nærmere på dette med softphone, send oss en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så skal vi se på hva som har skjedd her. Hilsen Mads i Phonero.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR