PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Er du avhengig av telefon i hverdagen eller i jobbsammenheng med tanke på mobilnett, dekning og kvalitet? da er ikke dette abonnement for deg. Har hatt mange forskjellige abonnementer men dette er det mest elendige jeg har prøvd. Mobildata funker ikke så bra, du kan ikke ringe og ha en god samtale uten at det blir bruddstykker og dårlig dekning, det blir ikke ringelyd før noen tar telefon hvis du i det hele tatt kommer så langt uten at du får anrop mislykket. Har snakket med kundeservice opp til flere ganger og må gå gjennom samme prosedyre hver gang vi snakker med dem uten at noe forbedring skjer. Så kort oppsummert og erfaringsmessig passer det perfekt til de som vil redusere skjermtid og ikke snakker så mye i telefon.
Hei Frida! Det høres ut bra ut, og det kan virke som du har en telefon som ikke fungerer med SIM kortet du har mottatt. Det enkleste da er å melde ifra til oss om dette, så vil vi kunne sende deg nytt sim kort som fungerer med din telefon. Ta kontakt på [email protected] så hjelper vi deg med en gang :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Fikk hjelp med reversering av simkort-bytte etter at nye simkort ikke klarte sette Apn innstillinger automatisk på diverse enheter. Løsningsorientert kundebehandler og en med sjeldent god teknisk kunnskap! Håper dere fortsetter slik.
Hei Ole! Takk for tilbakemeldingen, og fint å høre at hjelpen du fikk var god :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Var et bra abonnement, men nå har de har sluttet å støtte WiFi tale
Hei Ole! Takk for tilbakemeldingen, men det ikke helt riktig det du skriver. Vi har ikke sluttet å støtte WiFi-tale, men det er enkelte eldre mobiltelefoner som foreløpig ikke har støtte på vår nye tekniske plattform. Jeg tipper du har en av disse. Dette jobber vi med, og vi venter på at produsentene av disse mobilene skal implementere dette mot våre nye plattform. Det meste vil være på plass i løpet av februar/mars 2024. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bare vært plaga siden dag 1. Dårlig nett , høres nesten ikke når en ringe andre , går ikke ann å ringe noen som ikke har en iPhone, kommer opp anrop mislykkes . Gått 1 måned og jeg og dattra mi plages enda. Så for oss var dette et heilt ubrukelig tlf abonnent.
Hadde litt problemer med mobildata. Ringte og kom rett igjennom til (anonymisert navn). Fantastisk hjelp med en gang. Tuuuuuusen takk
Hei Herman, Takk for tilbakemeldingen, og veldig fint å høre at du fikk god hjelp! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Fikk god hjelp av kundeservice da mobiler (samtaler inn/ut) var ute av drift. De prøvde så godt de kunne å finne feilen. Det viste seg at det var Telenor mobil dekning i området som var nede. Telenor må sende ut varsler når dette skjer pga manglende nød kontakt hvis noe skjer. De må lære av dette hvor sårbare vi er i fredstid og neste gang forventer vi at vi får beskjed.
Hei Morten, Takk for omtalen! Synd å høre om problemene med Telenor-dekning, men godt å høre at du ellers har vært fornøyd hos oss. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Alt var bra før de gikk over til nytt sim kort.Jeg har oneplus telefon og når jeg ringte ut hører jeg ikke ringelyder før mottakeren svarer. Ringt kundeservice og de sa at jeg måtte slå på volte-samtale, men hele poenget er at det kan jeg ikke gjøre med det nye sim kortet. Byttet til Nice mobil og alt fungerer bra.
Hei David, Det var synd å høre. Det stemmer at VoTLE ikke fungerer på OnePlus telefoner på vår nye plattform, og dette jobber vi med å fikse sammen med OnePlus. En mulighet hadde vært å bytte deg tilbake til forrige SIM-kort, men vi forstår at du nå har byttet! Hilsen Thomas fra PlussMobil