PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter at jeg opplevde redusert funksjonalitet med mobildata på hytta etter bytte til nytt SIM-kort, opplevde jeg kjempegod brukerstøtte hos (Anonymisert navn) i Plussmobil. Alt ordnet seg raskt med personlig oppfølging som man sjelden opplever i disse dager:) Jeg får på dagen tilsend nye SIM-kort med APN med tilbakeført funksjonalitet som oppfyller mine behov til internett-bruk
Hei Peder, Mange takk for tilbakemeldingen - veldig fint å høre at du er fornøyd med servicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Måtte ta konta f å få inn bilder på mms får i sendt
Hei Synøve, Takk for tilbakemeldingen - det høres ut som du har fått orden på MMS på telefonen din nå. Enkelte telefoner kan slite med å laste inn innstillinger automatisk. Ta kontakt på [email protected] hvis du trenger videre hjelp :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Helt ubrukelig kundeservice. Evner ikke eller bare vil ikke aktivere et sim kort som vi tross alt betaler et abonnement for. Kommer med lovnader om at det skal virke om noen timer, uten at det faktisk gjør det. Har pågått i flere uker, uten bedring. Bare lovnader hver dag om at det skal fungere. Skylder på Telenor, påstår at det er der feilen ligger. Amatørmessig
Hei Fredrik, Det høres ikke bra ut i det hele tatt! Jeg er litt usikker på hva som har skjedd her, men ta kontakt på [email protected] så skal vi få rettet dette så fort som mulig. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bra service og veldig tilgjengelig. Det var lett å få kontakt med kundeservice.
Hei Adolfo, Hyggelig å høre at du er fornøyd, og takk for tilbakemeldingen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
God pris, raske endringer når jeg har behov for det
Hei Åke! Så fint å høre at du er fornøyd med abonnementet hos oss :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Veldig bra kundeservice. Trekker ned dårlig deking med telenor 4g + . Hastighet dårlig . Ikke 5g som di lovet i breimyrveien
Hei Morten! Takk for omtalen og at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Vi må ta en titt på dette du nevner med dekning - vi har helt lik dekning som Telenor har ellers så her kan det være noe teknisk feil eller noe med mobilen din. Ta kontakt på [email protected] så hjelper vi deg med å finne ut hva som er feil! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Plussmobil skryter av at de er billigst, jeg valgte derfor Plussmobil, fikk epost dagen før jeg skulle ha oppstart(1 mars) på mitt nye abbonement at prisen gikk opp fra 1 april, bare useriøst. De mener at de er billigst men unnlater å ta med NiceMobil som er billigere, styr unna. Bruk et seriøst mobilselskap.
Hei Vidar! Ja, her var du dessverre vært uheldig med timingen du bestilte ditt abonnement. Vi informerte nylig om prisendring på vår 1GB Basis abonnement fra 99,- /mnd til 119,- /mnd fra 1. april. Prisendringen var dessverre nødvendig i disse vanskelige tider når våre kostnader også øker. Om kort tid så lanserer vi ett nytt abonnement, 1GB Standard. Denne vil koster 99,- /mnd og ha Fri tale/SMS/MMS, men uten Data rollover. Så bare å kontakte oss på [email protected] hvis du ønsker å bytte til denne :-) Jeg er litt usikker på hvordan du kan bedømme vår dekning og kundeservice som 1/5 når du nettopp har bestilt - men det vel en generell helhetsvurdring fra din side, og forstår frustrasjonen. Hilsen Thomas fra PlussMobil