PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi hadde problemer med at appen til enhet gav melding om at Plussmobil ikke støttet tjenesten esim, og etter en del eposter til Plussmobil og produsenten av mobil og smartklokke, ringte Plussmobil opp til oss, og problemet ble løst. Og vi fikk til slutt installert fungerende tvilling-esim i smartklokken våre. Plussmobil kan varmt abefales, og rimelige er de også!
Hei Arne! Mange takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Fornøyd med kundeservice. Billigste abonnement. Kunne hatt åpent lenger enn 16:00. Tok nesten en mnd før jeg fikk nytt sim etter mye rot. Ellers fornøyd!
Hei Fredrik, Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du er ganske fornøyd! Det må ha skjedd en glipp med din SIM-kort bestilling, normalt går SIM-kort raskt ut - så her var det nok en feil - beklager det! Vi håper å kunne utvide åpningstidene våre snart, men vi er ofte tilgjengelig på e-post også etter kl 16 :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Det startet bra før sommeren 2023, alt fungerte, god dekning og det hele. Men etter de byttet/oppgraderte sim kort høsten 2023 gikk alt nedover. Dekning for både nett og ringing suger. Får knapt ringetone når jeg ringer andre, samtalen er stykkevis og delt. Mobilnett er 70% av tiden LTE…?! Whater that means. Etter å ha gått fra telenor for å spare penger er dette en helt krise nedgradering. Huff kjøp billig, kjøp dyrt.
Hei Eva, Det høres ikke bra ut 😞 Det kan virke som telefonen din ikke spilte på lag med det nye SIM-kortet. Her har vi mulighet til å bytte deg tilbake til ditt forrige SIM-kort, så bare å ta kontakt på [email protected] så ordner vi dette! P.S: LTE er det samme som 4G. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Greie priser, men svært rotete forfallsdatoer. Her varierer forfallsdato på telefonregningen fra måned til måned. Noen ganger har jeg forfall før jeg får lønning og noen ganger dager etterpå. Så her må man budsjettere med å ha pengene tilgjengelig en måned i forveien for sikkerhets skyld.
Hei Jørn! Takk for tilbakemeldingen, og hyggelig å høre at du stort sett er fornøyd :-) Det stemmer at forfallsdato har variert mellom 16-22 hver måned - litt avhengig av når fakturaen sendes ut. Vi fikk tilbakemeldinger på dette og har nylig gjort endringer som gjør at forfallsdatoen alltid vil faller på 20, 21 eller 22 hver måned. Så håper det blir litt mer forutsigbart for deg! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Etablering av abonnement og bytte av sim i tlf gikk uten problemer. Fikk ikke tvilling sim til å virke i viltkamera, men med rask og god hjelp fra kundeservice, ble dette i orden også. Veldig positiv og fornøyd så langt 🙂
Hei Erling, Takk for hyggelig tilbakemelding, og godt å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Hadde problemer med tilkobling av router på hytta. Ble oppringt etter avtale av en kunnskapsrik og tålmodig ung mann som guidet meg fram til målet fabelaktig 😊
Hei Torbjørn, Godt å høre at du fikk god hjelp - takk for hyggelig tilbakemelding :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har opplevd flere ting som ikke bør forkomme med dagens teknologi. Konas 1gb med data blir borte innen første uke i måneden, noe som aldri har forekommet hos andre leverandører, og vi har full kontroll på hva på telefonen som får lov å bruke data via telenettet. Min data blir også fort borte. Har også hatt problemer med å ringe ut og motta samtaler og sms via telenettet i USA, England og Sverige. Heldigvis har vi kjøpt internasjonalt dataabonnement på lenger reise, men vært utfordrende likevel. Kona har ordinært SIM og jeg eSIM.
Hei Stian, Det hørtes ikke bra ut. Det er vanskelig å si hvorfor du har opplevd problemer i utlandet, men dette skal ikke skje. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi finne løsning på dette! Hilsen Thomas fra PlussMobil