PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tenkte å bytte til plussmobil, men ble heldigvis gjort oppmerksom på at de bruker en underleverandør (erate) som ikke har støtte for VoLTE/VoWIFI for flere kjente mobilmerker som Motorola, Google pixel og sikkert mange fler. Så dette er en advarsel til de som tror plussmobil er like bra som telenor, for det er de ikke når slike viktige tjenester ikke støttes.
Hei Tor, Ja, dessverre er det enkelte telefoner og produsenter som ikke har tilpasset seg vår nye plattform enda. Per i dag så fungerer 4G tale og Wifi-på de aller fleste telefoner som er i bruk i Norge per i dag. Vi jobber med å få opp de siste også, men dette avhenger av hvor villige produsenten er til å løse dette. Google Pixel kommer med 4G-tale om kort tid, og WiFi-tale skal være klart i mars 2024. Ta kontakt med oss hvis du trenger mer info om når disse tjenestene vil være tilgjengelig på din telefon. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Etter jeg må byttet SIM-kort på grunn av nye systemet fra Plussmobil går det tilbake til steinalderen for mobilkommunikasjon. Ingen 4G tale, ingen Wificall. Tilgang til Mobildata, mms må settes manuel opp og dette 2023.
Hei Uwe, Takk for tilbakemeldingen din! Ja, dessverre er det enkelte telefoner og produsenter som ikke har tilpasset seg vår nye plattform, og per idag så fungerer 4G tale og Wifi-på de aller fleste telefoner som er i bruk i Norge per i dag. Vi jobber med å få opp de siste også, men dette avhenger av hvor villige produsenten er til å løse dette. Ta kontakt med oss hvis du trenger mer info om når disse tjenestene vil være tilgjengelig på din telefon. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Grei nok men bare 250 minutter ringetid på basis. Ellers ok
Hei! Takk for tilbakemeldingen :-) Ja, det stemmer at det er mindre ringeminutter på 0,5GB Basis, og derfor er månedsavgiften også veldig lav på 79,- /mnd. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bytt størrelse i abonnementet, og betal for BEGGE avtaler, den opprinnelige og den nye, med samme tlfnr og samme operatør (fortsatt Plussmobil) men BARE den måneden skiftet blir begått. Snille er vi jo, mente, og mener sikkert fortsatt kundeservicen jeg fikk der, telefonisk. Heldigvis hadde jeg OPPgradert til fri tale og SMS.
Hei Jarle, Takk for tilbakemeldingen - jeg er litt usikker på hva du lurer på rundt endring av abonnementet. Ta kontakt med oss på [email protected] hvis du fortsatt har uavklarte spørsmål, så skal vi få hjulpet deg eller rettet opp hvis det er noe feil! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg har mobil pluss i dag det samme har min kone der men de har alt fra abo med dårlig fart og kjempe fart og alt fra mye data til nesten ikke noe og når du tror du har funne ut hva du skal ha så tro på nytt eg har spurt om abo på klokka mi men de begynnte å love før sommer 23 men no er det før jul 23 så får vi se enda ikke kjedd noe så eg har begynt å gå lei
Hei John, Synd å høre at du syntes abonnementstilbudene våre er rotete. Vi forsøker å abonnement som passer for alle, derfor er det mange pakker å velge mellom. Når det gjelder klokken din, så antar jeg dette gjelder eSIM for AppeWatch. Dette fungerer ikke hos andre operatører enn Telenor og Telia (eller selskaper som eies av disse) foreløpig, og vi venter på godkjennelsen fra Apple på før dette kan implementeres. Vi holder på å bytte til en ny teknisk plattform som vi gjøre at det går raskere å få på plass eSIM støtte for AppleWatch. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Var kjempefornøyd ved oppstart, men etter at alle brukere fikk nye SIM-kort fordi Plussmobil skulle "oppdatere den tekniske plattformen" (??) har selskapet skuffet stort. Dårlig dekning, laaaang oppkoblingstid ved ringing, SMS-varsling ved mistet samtale satt som standard, visual voicemail finnes ikke (de tilbyr ikke dette lenger og ikke ble vi informert om dette). Operatørinnstillinger var slettet, samtale venter deaktivert, 5G var deaktivert, men LTE satt som default - alt måtte endres manuelt etterpå. Til info gjaldt dette gjaldt flere telefoner og ikke bare en, og alle funket helt fint inntil SIM-kort byttet. (Før alt dette gikk i tillegg prisen opp, men det er vel bare å forvente i disse tider...)
Hei Ain, Dette hørtes virkelig ikke bra ut! Her var det mye som ikke stemte for dere. Kontakt oss med en gang, så hjelper vi dere med problemene. Jeg oppsummerer litt hva jeg tror kan ha skjedd: -Lang oppkoblingstid ved ringing er nok bare at telefonen bruker litt tid på å stille seg inn etter bytte av SIM-kort. Det kan også være at VoLTE /4G-tale ikke er skrudd på - se denne linken for å finne din telefon og hvordan du skrur på VoLTE: https://www.plussmobil.no/innstillinger -Jeg er litt usikker på hva du mener med dårlig dekning - dette er det samme som tidligere, men det kan ha samme årsak som problemet over, at VoLTE ikke er skrudd på. -Når det gjelder 5G så må dette skrus på manuelt ved SIM-bytte, men skal da fungere fint. Ja, vi måtte dessverre øke prisene vår litt, og enkelte abonnementet økte med 20-30 kr. Vi ventet så lenge vi kunne med dette, men jeg forstår at prisøkning ikke er ønskelig. Som sagt, ta kontakt så hjelper vi deg med å løse problemene over! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har vert kunde hos Pluss mobil ei god stund nå. Jeg har gjort et noen henvendelser til kundeservice angående mine abbonement og de har hver gang lagt tilrette for meg.
Hei Ole! Takk for tilbakemeldingen - fint å høre at du er fornøyd med hjelpen du har fått :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil