Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Unifon
2.9
943 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
943 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#15
Dårlig
Unifon er rangert
#15 av 22 mobilselskaper
50%
Bra
50% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 943 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
421
55
16
31
420
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ikkje velg dem !

Omtale av  Valerio

På kundeservice sei dei dei skal ordne forskjellig men gjer det aldri, ringer dei 2 uke seinare og dei blånekta tidligare samtale skjedde.

Svar fra Unifon
06.11.2020 09:26

Hei Valerio, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har opplevd det slik. Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men ser gjerne nærmere på det. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Fornøyd kunde

Omtale av  Silje

Meget fornøyd med Unifon. Kundebehandleren vår er lett å få tak i, og rydder opp og tar alt seriøst. Anbefales

Svar fra Unifon
06.11.2020 09:25

Hei Silje, Så hyggelig å høre! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Svindel

Omtale av  Mariwan Q

Dette svindel foretaket måtte bytte navn pga dårlig rykte og svindel, de het Phonect før. Har fått alt dette bekreftet av sine egne ansatte fra Unifon. Styr unna er min sterkeste anbefaling. Vi hadde 3000 nok tilgode mens de fortsatte å sende faktura i flere måneder, ble lovet opprydding med det ble verre. Sa opp abonnemange og fikk 2970 nok i brudegebyr og da hadde vi fortsatt penger tilgode som de nektet å trekka fra brydegebyret pga vi hadde sagt opp. Går det an å være mer useriøse. IKKE GI DEG. Ta saken opp i forliksrådet og du vinner lett over dette svindel foretaket, forliksrådet er godt kjent med selskapet.

Svar fra Unifon
05.11.2020 15:52

Hei Mariwan, Takk for din tilbakemelding. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Kjener ikke deres sak i detalj men informerer generelt om bindingstid. Bindingstiden per abonnement er 24 måneder dersom ikke annet er avtalt. Dersom avtalen brytes innenfor bindingtiden, kan Unifon fakturere kr 3000 per abonnement i bruddgebyr. Dersom det er avtalt dekker Unifon utkjøp av binding fra tidligere leverandør inntil maksimalt kr 3000 per fastpris-abonnement på mobiltelefoni, beløpet refunderes over en periode på minimum 6 måneder på kundens faktura. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Ønsker du at vi skal se nærmere på din sak, send meg en mail på [email protected]. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Super kundeservice!

Omtale av  Daniel V

Super kundeservice og utrolig gode priser! Anbefaler på det sterkeste !

Svar fra Unifon
02.11.2020 14:53

Hei Daniel, Takk for hyggelig omtale og din anbefaling! Det gleder oss å høre at du sitter igjen med et positivt inntrykk og at dere er fornøyde, det er viktig for oss! Vennlig hilsen Anita/Unifon

Elendig service

Omtale av  Atle W

Stryr unna, elendig service, møkkafirma som aldri skulle ha drevet med telefoni

Svar fra Unifon
02.11.2020 14:51

Hei Atle, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Flott, fleksibel og rask kundebehandling

Omtale av  Thea

Unifon er alltid tilgjengelige når vi har behov for noe, og tilrettelegger for at vi får best mulig hjelp når vi trenger det. Vi er veldig fornøyde!

Svar fra Unifon
02.11.2020 14:39

Hei Thea, Så hyggelig å høre! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Svindel

Omtale av  Espen

Svindel på høyt nivå. Lite som stemmer, faktura som ikke stemmer, bruker tid og penger på å avslutte abonnement? Styr unna!!

Svar fra Unifon
02.11.2020 14:30

Takk for din tilbakemelding! Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men ser gjerne nærmere på saken. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Svindel!

Omtale av  Sylvia P

Helt forferdelig hvordan de kan holde på! Det har kostet meg mange tusen kroner rett ut vinduet etter å blitt totalt rundlurt og svindlet! De holder ingenting av det de lover og har skyhøye gebyrer for alt mulig som de fakturere deg SELVOM du har det skriftlig at de har lovet å ikke gjøre det. Helt sjukt. Hold dere unna og advar andre!

Svar fra Unifon
02.11.2020 14:17

Takk for din tilbakemelding! Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected]. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Trygt, ærlig og kjapp levering

Omtale av  Stig T. R

Opplever unifon som en trygg leverandør der imøtekommenhet og tilstedeværelse oppleves som profesjonelt. Enkle og kostnadsreduserte løsninger som passer vår bedrift helt perfekt. Anbefales av oss.

Svar fra Unifon
02.11.2020 13:11

Hei Stig, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Setter pris på din hyggelige omtale og deres anbefaling. Vi skal sørge for at dere blir godt ivaretatt som kunde videre også Vennlig hilsen Anita/Unifon

Selgere feilinformerer

Omtale av  Chris

Jeg ble forespeilet en månedlig kostnad på 129kr for 1gb data og fri tale og sms. Det selgeren ikke nevnte var at det tilkommer administrasjonsgebyr og moms, noe som legger til 100kr i måneden. Så, er det noen som tror at jeg ville ha byttet fra mitt gamle abonnement (149kr) til uniform (238kr) hvis selgeren hadde spilt med åpne kort? Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette ligger farlig nære svindel.

Svar fra Unifon
02.11.2020 13:00

Hei Chris, Takk for at du tok kontakt. Det er trist å høre at du opplevde det slik. Håper du er fornøyd med løsningen vi kom frem til i din sak. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Klarer ikke å følge regelverk

Omtale av  Øyvind

1. Ringer meg på privat-telefon og ikke jobb-telefon for å selge meg et produkt, til tross for at jeg som privatperson er reservert mot telefonsalg. 2. Ringer fra ukjent nummer, til tross for at dette ikke er lov. I mitt hode gode nok grunner til å ikke vurdere dem som en seriøst leverandør.

Svar fra Unifon
02.11.2020 12:58

Hei Øyvind, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har opplevd det slik. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for våre kunder. Kjenner ikke til at vi har avtale med selgere som opptrer som beskrevet. Vi vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

God service

Omtale av  Remi

Byttet fra Telenor til Unifon bedriftsnett, god service og veiledning ved oppstart.

Svar fra Unifon
26.10.2020 10:05

Hei Remi, Takk for hyggelig omtale og at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon

ren svindel

Omtale av  Bernt M. E

telfon selger tokkontakt . eg hadde ice .telenor deknig hardangervidda sa det har dei og .det der er tefonen ute helt ubrukeleg , til mitt bruk, eg tok kontakt med telenor sa som det er ikkje alle selskap som har det.telenor orner kontant kort til meg .kom 2fagtura på 1350kr med eit kort mellom rom.unifon, visma . nå vil unifon ha 6450 kr i tilegg til 1350 sak(anonymisert). polti i morgen

Svar fra Unifon
26.10.2020 10:04

Hei Bernt. Takk for din tilbakemelding. Jeg kjenner ikke din sak utover det du skriver her, er litt usikker på hva du mener. Om du ønsker, ser jeg gjerne nærmere på dette. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.

Svindel

Omtale av  Ella

Lovte 15G for en pris av 250kr, skjønte at han hadde lyvet og at vi egt bare hadde fått 10G. De sendte oss en random faktura på 6000kr!! Også etter at vi ringte å tok det opp og sa at vi faktisk følte at vi hadde blitt lurt så stengte de abonnementet.

Svar fra Unifon
23.10.2020 14:01

Hei Ella, Takk for din tilbakemelding. Uten å kjenne detaljene i din sak høres det ut som du her viser til opplysninger fra selger. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Vi vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon

Unifon bedrift

Omtale av  Calle

Godt fornøyd m å gå over til Unifon. Brukt de nå siden de startet opp. Samme kvalitet til en rimeligere pris. God oppfølging ved behov.

Svar fra Unifon
21.10.2020 08:28

Hei Calle, Takk for hyggelig omtale! Vi setter pris på å høre at dere som kunder sitter igjen med et positivt inntrykk og er fornøyde, det er viktig for oss! Vennlig hilsen Anita/Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Oppsett av mobilt bredbånd

Omtale av  Jon

Hei, jeg byttet abonnement fra Telefon til Unifon, og hadde litt problemer med å få SIM-kortet til å virke i mitt mobile modem (som jeg hadde kjøpt via Telenor). Etter et par telefonsamtale til Unifon så møtte jeg heldigvis Sebastian, som klarte å få orden på dette. Jeg slapp heldigvis å gå tilbake til butikken der jeg kjøpte mitt modem for et par år siden. Takk!

Svar fra Unifon
21.10.2020 08:26

Hei Jon, Takk for hyggelig tilbakemelding! Fornøyde kunder er viktig for oss. Så flott at du fikk den hjelpen du trengte av kundeservice og Sebastian! Vennlig hilsen Anita/Unifon

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR