Unifon opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
På kundeservice sei dei dei skal ordne forskjellig men gjer det aldri, ringer dei 2 uke seinare og dei blånekta tidligare samtale skjedde.
Hei Valerio, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har opplevd det slik. Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men ser gjerne nærmere på det. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Meget fornøyd med Unifon. Kundebehandleren vår er lett å få tak i, og rydder opp og tar alt seriøst. Anbefales
Hei Silje, Så hyggelig å høre! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Dette svindel foretaket måtte bytte navn pga dårlig rykte og svindel, de het Phonect før. Har fått alt dette bekreftet av sine egne ansatte fra Unifon. Styr unna er min sterkeste anbefaling. Vi hadde 3000 nok tilgode mens de fortsatte å sende faktura i flere måneder, ble lovet opprydding med det ble verre. Sa opp abonnemange og fikk 2970 nok i brudegebyr og da hadde vi fortsatt penger tilgode som de nektet å trekka fra brydegebyret pga vi hadde sagt opp. Går det an å være mer useriøse. IKKE GI DEG. Ta saken opp i forliksrådet og du vinner lett over dette svindel foretaket, forliksrådet er godt kjent med selskapet.
Hei Mariwan, Takk for din tilbakemelding. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Kjener ikke deres sak i detalj men informerer generelt om bindingstid. Bindingstiden per abonnement er 24 måneder dersom ikke annet er avtalt. Dersom avtalen brytes innenfor bindingtiden, kan Unifon fakturere kr 3000 per abonnement i bruddgebyr. Dersom det er avtalt dekker Unifon utkjøp av binding fra tidligere leverandør inntil maksimalt kr 3000 per fastpris-abonnement på mobiltelefoni, beløpet refunderes over en periode på minimum 6 måneder på kundens faktura. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Ønsker du at vi skal se nærmere på din sak, send meg en mail på [email protected]. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Super kundeservice og utrolig gode priser! Anbefaler på det sterkeste !
Hei Daniel, Takk for hyggelig omtale og din anbefaling! Det gleder oss å høre at du sitter igjen med et positivt inntrykk og at dere er fornøyde, det er viktig for oss! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Stryr unna, elendig service, møkkafirma som aldri skulle ha drevet med telefoni
Hei Atle, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har den opplevelsen hos oss. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått. Send meg gjerne en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Unifon er alltid tilgjengelige når vi har behov for noe, og tilrettelegger for at vi får best mulig hjelp når vi trenger det. Vi er veldig fornøyde!
Hei Thea, Så hyggelig å høre! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Svindel på høyt nivå. Lite som stemmer, faktura som ikke stemmer, bruker tid og penger på å avslutte abonnement? Styr unna!!
Takk for din tilbakemelding! Det er synd å høre at du har denne opplevelsen hos oss. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Jeg kjenner ikke detaljene i din sak men ser gjerne nærmere på saken. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Helt forferdelig hvordan de kan holde på! Det har kostet meg mange tusen kroner rett ut vinduet etter å blitt totalt rundlurt og svindlet! De holder ingenting av det de lover og har skyhøye gebyrer for alt mulig som de fakturere deg SELVOM du har det skriftlig at de har lovet å ikke gjøre det. Helt sjukt. Hold dere unna og advar andre!
Takk for din tilbakemelding! Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Håper vi får mulighet til å forbedre inntrykket du har fått av Phonect, nå Unifon. Send meg gjerne en mail på [email protected]. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Opplever unifon som en trygg leverandør der imøtekommenhet og tilstedeværelse oppleves som profesjonelt. Enkle og kostnadsreduserte løsninger som passer vår bedrift helt perfekt. Anbefales av oss.
Hei Stig, Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Setter pris på din hyggelige omtale og deres anbefaling. Vi skal sørge for at dere blir godt ivaretatt som kunde videre også Vennlig hilsen Anita/Unifon
Jeg ble forespeilet en månedlig kostnad på 129kr for 1gb data og fri tale og sms. Det selgeren ikke nevnte var at det tilkommer administrasjonsgebyr og moms, noe som legger til 100kr i måneden. Så, er det noen som tror at jeg ville ha byttet fra mitt gamle abonnement (149kr) til uniform (238kr) hvis selgeren hadde spilt med åpne kort? Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette ligger farlig nære svindel.
Hei Chris, Takk for at du tok kontakt. Det er trist å høre at du opplevde det slik. Håper du er fornøyd med løsningen vi kom frem til i din sak. Vennlig hilsen Anita/Unifon
1. Ringer meg på privat-telefon og ikke jobb-telefon for å selge meg et produkt, til tross for at jeg som privatperson er reservert mot telefonsalg. 2. Ringer fra ukjent nummer, til tross for at dette ikke er lov. I mitt hode gode nok grunner til å ikke vurdere dem som en seriøst leverandør.
Hei Øyvind, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har opplevd det slik. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for våre kunder. Kjenner ikke til at vi har avtale med selgere som opptrer som beskrevet. Vi vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Byttet fra Telenor til Unifon bedriftsnett, god service og veiledning ved oppstart.
Hei Remi, Takk for hyggelig omtale og at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Vi skal sørge for at du blir godt ivaretatt som kunde videre også. Vennlig hilsen Anita/Unifon
telfon selger tokkontakt . eg hadde ice .telenor deknig hardangervidda sa det har dei og .det der er tefonen ute helt ubrukeleg , til mitt bruk, eg tok kontakt med telenor sa som det er ikkje alle selskap som har det.telenor orner kontant kort til meg .kom 2fagtura på 1350kr med eit kort mellom rom.unifon, visma . nå vil unifon ha 6450 kr i tilegg til 1350 sak(anonymisert). polti i morgen
Hei Bernt. Takk for din tilbakemelding. Jeg kjenner ikke din sak utover det du skriver her, er litt usikker på hva du mener. Om du ønsker, ser jeg gjerne nærmere på dette. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg.
Lovte 15G for en pris av 250kr, skjønte at han hadde lyvet og at vi egt bare hadde fått 10G. De sendte oss en random faktura på 6000kr!! Også etter at vi ringte å tok det opp og sa at vi faktisk følte at vi hadde blitt lurt så stengte de abonnementet.
Hei Ella, Takk for din tilbakemelding. Uten å kjenne detaljene i din sak høres det ut som du her viser til opplysninger fra selger. Unifon har gjort en rekke tiltak for å forbedre opplevelsen for alle tidligere Phonect-kunder. Vi stiller strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste. Vi vil gjerne se nærmere på din sak. Send meg en mail på [email protected], oppgi ditt telefonnummer så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Anita/Unifon
Godt fornøyd m å gå over til Unifon. Brukt de nå siden de startet opp. Samme kvalitet til en rimeligere pris. God oppfølging ved behov.
Hei Calle, Takk for hyggelig omtale! Vi setter pris på å høre at dere som kunder sitter igjen med et positivt inntrykk og er fornøyde, det er viktig for oss! Vennlig hilsen Anita/Unifon
Hei, jeg byttet abonnement fra Telefon til Unifon, og hadde litt problemer med å få SIM-kortet til å virke i mitt mobile modem (som jeg hadde kjøpt via Telenor). Etter et par telefonsamtale til Unifon så møtte jeg heldigvis Sebastian, som klarte å få orden på dette. Jeg slapp heldigvis å gå tilbake til butikken der jeg kjøpte mitt modem for et par år siden. Takk!
Hei Jon, Takk for hyggelig tilbakemelding! Fornøyde kunder er viktig for oss. Så flott at du fikk den hjelpen du trengte av kundeservice og Sebastian! Vennlig hilsen Anita/Unifon