Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 877 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 877 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 877 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 391
515
323
399
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ice.no

Omtale av  Ghaith A

Bra nett, ganske fornøgd med å være kunde hus ice,

Svar fra ice
24.04.2024 16:00

Hei, Ghaith Takk for tilbakemeldingen. Det er veldig hyggelig 😊 Ønsker deg en god dag! Mvh Rebekka ice.no

I mitt område, lite dekning på tlf.

Omtale av  Ann

Veldig god på at man kan dele mobildata som man vil. Ikke så god dekning i det området jeg ferdes dessverre.

Svar fra ice
24.04.2024 13:20

Hei Ann. Ja det er veldig kjekt å kunne dele mobildata :) Så synd att Ice ikke fungerer så bra der du bor. Vi jobber hele tiden med å forbedre dekningen vår. Mvh Bytt.no

ikke fornøyd.

Omtale av  Anesh

dårlig dekning, jeg opplevde at telefonsamtalen ble avbrutt i noen sekunder mens jeg kjører og noen ganger er internett tregt, selv om jeg har maks tjeneste, men fortsatt ikke dårlig med nettverket og ikke fornøyd.

Svar fra ice
23.04.2024 14:34

Hei Nettet vårt skal holde god standard. Opplever du problemer, anbefaler jeg deg å ta kontakt med vår kundesupport. Vi må da få sjekket dette nærmere. 🙂

Kan kje stole på ICE dekning i Helgeroa.

Omtale av  Terje

Har abb med 10 gb og datafrihet. Ser ut til at når datafrihet er aktivert, virker ikke Telias nett som backup, når det er dårlig dekning hos Ice. Får stadig spørsmål hvorfor jeg har telefonen avslått fra venner og kjente. Nei !!! Skyld ikke på telefonen min, jeg byttet telefon for et par måneder siden. Samme problemet med gammel og ny telefonen. Problemet er størst når jeg befinner meg i Helgeroa. Her er det mye hytter og campingvogner. Kan årsak være at ICE NETTET er overbelastet i området ? Spesielt i helger, høytider og ferier .Den siste tiden er det kun 5 G min telefon kobler seg opp på når jeg er i Helgeroa, dekningen her er sagt meget ustabil. Anbefaler derfor brukere å velge Telia eller Telenor om de befinner seg i Helgeroa.

Svar fra ice
23.04.2024 14:08

Hei Terje Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det ikke være. Send meg gjerne en e-post til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang av saken din.

Enkel og lett

Omtale av  Mj

Enkelt, oversiktlig app og lett å dele mobildata med familie og venner

Svar fra ice
23.04.2024 14:09

Hei Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Svært skuffende hastighet

Omtale av  Victoria

Sjeldent dekning der vi bor, og bruker opp 100GB på alt for få dager, dette gjelder alle tre abonnementene jeg har i mitt navn. Må bestille flere datapakker til samtlige brukere i løpet av én måned, til tross for at alle har det største abonnementet de har tilgjengelig. Vi bor også "på landet" og opplever noe bedre dekning i sentrale deler av landet.

Svar fra ice
16.04.2024 09:54

Hei, Victoria Dette var leit å høre. Jeg får dessverre ikke hjulpet deg her, men send oss gjerne en henvendelse med telefonnummeret ditt og adressen din til [email protected], så skal vi se nærmere på saken din. Mvh. Anne ice.no

Fornøyd med ice

Omtale av  Olav H

Ikke billigst, men bra. Opplever bra dekning og hastighet.

Svar fra ice
16.04.2024 09:56

Hei, Olav Takk for en hyggelig tilbakemelding; det setter vi stor pris på. Ta gjerne kontakt med vår kundesupport på telefon 21 00 00 00 eller via vår kundechat på ice.no for en gjennomgang av abonnementet ditt, så får vi sjekket at du har den beste løsningen for deg. :) Mvh. Anne ice.no

Var storfornøyd

Omtale av  Martin R

Jeg var kunde av ICE i mange år, og har alltid vært storfornøyd, men høsten 2023 skjedde det noe i dekningen deres som gjør at jeg så meg nødt til å bytte mobilleverandør. De på andre siden av telefonlinjen hørte oss "metallisk" da vi pratet i telefonen hjemme. Det er ikke unikt for en spesiell type mobiltelefon, eller alene i området vi bor. Har opplevd det med flere som har Ice. Opplevde det også da jeg ringte til min samboer, mens jeg selv var ute. Hun hørte meg perfekt, jeg hørte henne greit, men det ble av og til metallisk. Var i dialog med ICE da det oppstod, men de kunne ikke finne noe feil på nettet. De anbefalte at jeg brukte WiFi-anrop, hvilket i og for seg er ok, men det er jo ikke en varig løsning. Det positive med ICE er at de har veldig rask kundeservice, svært gode priser og er gode når de har dekningen. Det negative er endringen i talekvaliteten.

Svar fra ice
15.04.2024 09:12

Hei, Martin Dette var leit å høre. Vi beklager at vi ikke klarte å finne en god løsning på problemet du opplevde. Vi jobber kontinuerlig med nettverket vårt, og vær ikke redd for å gi oss en ny sjanse i fremtiden. :) Mvh. Anne ice.no

Veldig bra, inntil nå

Omtale av  Vegard

Har vært veldig bra i mange år. Nå er de solgt til et annet selskap og prisen er allerede økt, så jeg ser meg om etter annet mobilabonnement

Svar fra ice
11.04.2024 12:50

Hei, Vegard Vi har ikke hatt prisøkning på våre abonnement. Det kan dog være at du har hatt et rabattert abonnement som er ferdig. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så kan vi undersøke saken for deg. Når det gjelder Lyse Tele AS, vil eneste endring bli at fakturaavsender er Lyse Tele AS og ikke Ice Communication AS. Alt annet forblir som før. Mvh Rebekka ice.no

Dårlig dekning

Omtale av  Sandra

Ekstremt dårlig dekning. Jeg opplever flere ganger å ikke ha tilgjengelig nettverk.

Svar fra ice
09.04.2024 16:23

Nettet vårt skal holde god standard. Opplever du problemer, anbefaler jeg deg å ta kontakt med vår kundesupport. Vi må da få sjekket dette nærmere. 🙂

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Håpløs kundebehandling og beslutning av ICE

Omtale av  Bjarne

Skiftet abonnement grunnet konstant ekko. Fikk bruddgebyr kr 750,- uten info om bruddgebyr. Ringte de. Tilbakemelding betal bruddgebyr! Må være lite forståelig for allmennheten, også for oss og dårlig kundeservice . Trodde ikke det var mulig

Svar fra ice
09.04.2024 16:22

Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det ikke være. Send meg gjerne en e-post til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang av saken din.

Tillit

Omtale av  Walther F

Ett firma jeg ikke har tilit .avtale ved kontrakt inngåelse 1 år.kontrakten kom overså att det var skrevet 2år .min feil men da mister mann tiliten

Svar fra ice
08.04.2024 09:33

Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det ikke være. Send meg gjerne en e-post til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang av saken din.

Sånn passe bra

Omtale av  Ola

Veldig fornøyd med mobilbytte nå men ikke når jeg først skulle kjøpe telefon. Første gang jeg skulle bestille telefok via mobilbytte bestilte jeg en iphone 13 pro max (noen mnd før iphone 14 modellene ble sluppet) jeg la inn bestillingen og ventet. Etter en stunf hadde jeg glemt det litt av men innså det hadde gått opp imot 6 uker siden jeg bestilte telefonen og kontantet ice. Jeg ble da henvist videre til telefon leverandøren som igjen henviste meg tilbake til ice. Etter mye frem å tilbake fill jeg beskjed om denne telefonen hadde de skuttet og selge og skulle ikke komme inn igjen, samt min bestilling hadde blitt kansellert av dem flere uker tidligere. Jeg fikk aldri noe beskjed om bestillingen var kansellert å ga beskjed om jeg syntes dette var dårlig. De beklagte seg.. Men etter dette hadde iphone 14 modellene komt ut så jeg bestilte heller en av dem å her gikk alt bra! Telefonen kom fort å har ikke hatt noe problem siden!

Svar fra ice
04.04.2024 14:53

Hei, Ola Dette er veldig beklagelig, og er noe vi absolutt burde informert om! Veldig bra at du er fornøyd med 14-modellen 😁 Ønsker deg en god dag! Mvh Rebekka ice.no

Elendig dekning og håpløse råd fra kundeservice

Omtale av  Torill S. O

Mitt bredbånd faller ut flere ganger om dagen. Det er ingen hjelp å få, - jeg har hatt kontakt med ICE flere ganger, ingenting hjelper. Jeg kan avslutte abonnementet og gå til en annen leverandør, men bruddgebyret er skyhøyt. Helt ubrukelig hjelp når man kontakter ICE. Anbefaler alle om å finne andre leverandører.

Svar fra ice
27.03.2024 11:51

Hei, Torill Sånn skal det ikke være! 😞 Send gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, mobilnummer, adresse det brukes på, samt en oppdatering av saken. Da skal vi se på det for deg, og om det finnes noen løsninger. God påske! Mvh Rebekka ice.no

Topp kundeservice hos ICE.

Omtale av  Thor C

Topp service og bra priser på våre avtaler. Vi er meget godt fornøyde med ICE.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig fornøyd

Omtale av  Wrcn

Hele familien er veldig fornøyd med ICE, har hatt dem i mange år, null problem med dem, og kommer til å være kunde hos dem i flere år. God dekning og god pris.

Svar fra ice
25.03.2024 12:35

Hei, Det er en fryd å lese. Håper du blir like fornøyd i årene fremover. God påske til deg og dine 😊🐥 Mvh Rebekka ice.no

Forrige
Side 1 av 243

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR