Fjordkraft opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Avtaler går ut uten varsel. Det føles som om man blir lurt
Hei Stina, Takk for din tilbakemelding! Det skal alltid varsler 30 dager før det skjer en endring av avtale. Dersom du ikke kan se å ha mottatt dette setter vi pris på om du tar kontakt med vårt kundesenter så vi får undersøkt det nærmere. Vennlig hilsen Alice, Fjordkraft
Svært lite kundevennlig og profesjonell kundeservice. Opplevde uvennlige tilbakemeldinger da jeg spurte om pris oppgitt på faktura kunne stemme. Hvordan kunden opplever seg møtt er ikke uvesentlig når strømleverandør skal velges. Fjordkraft har dessuten høyt påslag i forhold til andre leverandører.
Hei, Helene! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi ønsker alltid å yte best mulig service for våres kunder. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på e-post: [email protected] slik at vi kan gi deg ordentlig kundebehandling. Vennlig hilsen Endre, Fjordkraft
Det ble ikke opplyst om påslag med 5,8 øre ved bestilling av avtalen. Det kom frem når avtalen kom på sms.
Hei Harald! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du ikke har blitt opplyst om vilkårene våre, vi ønsker ikke å fremstå slik. Om du ønsker å prate med oss vedrørende dette er du hjertelig velkommen til å kontakte oss på telefon: 23 00 61 00 mellom 09-16. Vennlig hilsen Nicolai, Fjordkraft
Dyrt! Og jeg får regninger som ikke skal til meg .
De setter opp prisene med alt for mange prosent. Servicen med kunde mottak er god.
Er ikke fornøyd setter opp pris annen vær mnd og dårlig service
Hei, Takk for din tilbakemelding! Nå kan vi dessverre ikke se hvilken avtale du har hatt hos oss, men som følger av økte kostnader også for Fjordkraft som strømleverandør er vi nødt til å øke prisene på blant annet påslag og fastbeløp på enkelte avtaler. Man skal derimot få et varsel om dette minst 30 dager før endringen inntreffer på mine sider på fjordkraft.no. Du må gjerne sende oss en epost på [email protected] eller ringe oss på 23006100 om du ønsker råd og veiledning om hvordan du kan få en billigere strømregning. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
Avtalen Spotpris med forvaltning har vært dårlige enn spotpris i hele perioden. Appen har bra funksjonalitet, men det er ikke mulig si opp avtalen via appen. Vær obs på 3 mnd bindingstid. Masse ubrukelige medlemsfordeler og tydeligvis mange organisasjoner og lag som får bedre tilbud enn «vanlige» folk
Hei Finn. Takk for din tilbakemelding. Kjekt å høre at du liker appen vår! Angående oppsigelse av avtalen "Spotpris med Forvaltning", så er det et godt innspill at det skulle vært mulig å melde oppsigelse via app! Tar det videre internt. Tross gode forvaltningsresultater i 12 av 12 måneder i 2022, ble år 2023 dessverre preget av noe dårligere resultater. Det ser derimot ut å ta seg opp fra januar av i år, så vi håper det er trenden fremover. Gjerne kontakt oss på tlf.23006100, så skal vi være behjelpelig med å starte oppsigelsestiden, samt se på andre strømavtaler som kan være aktuelle for deg. Vennlig hilsen Camilla, Fjordkraft.