Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Gudbrandsdal Energi
4.0
703 verifiserte omtaler

Gudbrandsdal Energi omtaler og erfaringer

Negativ trend

Gudbrandsdal Energi opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
703 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#5
Utmerket
Gudbrandsdal Energi er rangert
#5 av 88 strømselskaper
74%
Utmerket
74% anbefaler Gudbrandsdal Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 703 omtaler om Gudbrandsdal Energi

FILTRER OMTALER
406
110
43
33
111
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ryddig

Omtale av  Thomas B. W

Ryddig og forståelig avtale, men aner ikke om det er den billigste avtalen man kan få.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
07.11.2023 14:22

Hei Thomas! Takk for omtalen, det er hyggelig å høre at du synes vi er ryddige :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

påslag

Omtale av  Geir L

liker ikke påslaget dem har på strøm. god kundeservice

Svar fra Gudbrandsdal Energi
03.11.2023 08:40

Hei Geir! Takk for omtalen, det er hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

3 doblet prisen, derfor er Gudbrandsdalen energi uaktuell

Omtale av  Jan H. M

De har nå økt prisen fra 1 til 3 øre, det er ikke akseptabelt. Deres strømmåler for HAN porten har ikke Wifi og er fryktelig dyr pr. mnd. Ikke bra ! Derfor må jeg bytte leverandør.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
01.11.2023 12:21

Hei Jan! Takk for din tilbakemelding. Det er ingen tvil om at pris er et viktig aspekt. En justering av påslaget, fra 1 øre til 3 øre, er jo for så vidt en tredobling, men som i realiteten egentlig utgjør lite på selve strømregningen. I et gitt regnestykket ved et forbruk på 1000 kWh i en måned, betyr det å betale 30 kr i stedet for 10 kr i påslag. Spotprisen kommer i tillegg, og er lik uansett hvilken leverandør du har. Vi vet at det som monner når det gjelder å redusere strømregningen, er å redusere forbruket og bruke strømmen smartere. Derfor investerer vi i strømsparetjenester som våre kunder kan nyte godt av, og som vi vet kan hjelpe dem med å redusere både strømforbruk og -kostnader :-) Vi håper du var fornøyd så lenge du var kunde hos oss, og du er velkommen tilbake ved en senere anledning! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Helt topp!

Omtale av  Hans

God app som er enkel å bruke og som passer mine behov. Kundeservicen er også upåklagelig!

Svar fra Gudbrandsdal Energi
01.11.2023 12:22

Hei Hans! Tusen takk for hyggelige ord, det er gøy å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Solid

Omtale av  Ole J

Hatt i 1 år - ingenting negativt å peika på. Om eg skal leite etter noko må det væra at appen kan væra litt treig. Har rett nok berre vore i kontakt med kundeservice ein gang, men dette var ei utelukkande god oppleving.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
01.11.2023 12:23

Hei Ole J Tusen takk for gode ord, det setter vi stor pris på. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Trygg og forutsigbar strømleverandør

Omtale av  Christel G

Trygg og forutsigbar. Oversiktlig info i app. Varsler om forbrukspris kommer som daglig varsel. Lett å holde seg oppdatert.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
25.10.2023 13:27

Hei Christel G! Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på. Det er fint å høre at du er fornøyd :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Oversiktelig app

Omtale av  Atle L

Oversiktelig app med det en trenger, men har satt opp prisene så lurt å sjekke flere leverandørerh

Svar fra Gudbrandsdal Energi
25.10.2023 13:49

Hei Atle! Takk for din tilbakemelding, det er fint å høre at du er fornøyd med appen vår :-) Vårt mål er at du som kunde skal ha full oversikt og innsikt i eget strømforbruk, og gjøre det enklere for deg både å bruke mindre strøm og bruke strømmen smartere. For vi vet at det er det som monner når det gjelder å redusere strømkostnadene :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

GE har jeg hatt siden 1989

Omtale av  Louis

Har hatt GE siden 1989, og har hatt GE på hytta i 20 år før jeg solgte den.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
23.10.2023 11:15

Hei Louis! Så utrolig hyggelig å høre :-) Det setter vi veldig stor pris på, tusen takk! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

God strømavtale

Omtale av  Sigurd

God oversikt i appen på forbruk og priser. Forhåndsvarsling av morgendagens priser, kan da planlegge feks lading av El-bil.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
23.10.2023 11:22

Hei Sigurd! Tusen takk for flotte ord, det setter vi stor pris på. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd :-) Har du elbil kan du også benytte deg av smartladingsfunksjonen i appen, enten via ladeboks eller direkte mot bilen om den har støtte for smartlading. Da lades bilen automatisk når strømprisen er rimeligst! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Tilbakemelding på service

Omtale av  Lisbeth

Er ikke så fornøyd da de ikke forhandler på pris , her bør de endre seg.Hadde en meget ugunstig strømavtale hos dem for 1 år siden , og ingen nevnte noe om at jeg da burde bytte den. ( ja vet det er mitt ansvar ) men som leverandør for kunder handler dette om god service . Øker priser unødvendig tar alle under en kam. F.eks skryter av el bil lading mm . Det er kjedelig for kunder som ikke har de behovene. Med det mener jeg de bør individualisere sine avtaler mer til den enkelte kundes behov .

Svar fra Gudbrandsdal Energi
23.10.2023 11:31

Hei Lisbeth! Takk for din tilbakemelding, vi tar den med oss videre :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Misvisende månedsavgift

Omtale av  Bjørg

Tidligere 0,-kr i månedsavgift, nå er den 39,-og i oversikten står det ingen månedsavgift. Det er misvisende.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
17.10.2023 07:59

Hei Bjørg! Vi er litt usikre på hvilken oversikt du snakker om. Veldig fint om du kan ta kontakt med oss på e-post til [email protected], slik at vi kan finne ut av dette :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Avtale om leie av pulsmåler løper videre etter oppsigelse

Omtale av  Thomas

Avtale om leie av pulsmåler løper videre etter oppsagt kundeforhold. Du får ingen informasjon om at denne avtalen løper videre ved oppsigelse, og den listes heller ikke i avtaleoversikten i appen. De lener seg på at det står i avtalen at den løper frem til retur av enhet, som er fair nok. Men når du sier opp får du ingen påminnelse om dette, eller oversikt over at du faktisk har en løpende avtale noe sted. De bare sender faktura og koser seg med at du betaler for en enhet som er ubrukelig, da den ikke kan kobles til andre selskap. Ved oppsigelse ringte de meg og disset leverandøren jeg hadde byttet til fordi de ment de hadde dårlig kundeservice. Gudbrandsdal Energi, ta en titt i speilet.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
16.10.2023 12:21

Hei Thomas! Som du selv skriver så står det i avtalen at kostnaden løper til pulsenheten er returnert, siden du har leid den av oss. Som også er grunnen til at denne enheten kun kan benyttes i kombinasjon med en strømavtale hos oss. Vi takker uansett for dine innspill til hvordan vi kan bli bedre og sikre våre kunder en best mulig kundeopplevelse. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Stadig mindre konkurransedyktige priser

Omtale av  314

Fra å være blant de beste på pris, har GE blitt stadig mindre konkurransedyktige. Når jeg konfronterer kundeservice på dette og konkret om jeg har den beste avtalen de kan tilby, svarer de avvikende og ikke på de konkrete spørsmålene som jeg stiller. Det er trist, for de var veldig gode de første årene. Det hadde vært topp om kundeservice faktisk svarte på konkrete spørsmål.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
17.10.2023 07:41

Hei! Takk for din tilbakemelding! Strømmarkedet har endret seg, og vi med det. Skal vi tilby de aller billigste strømavtalene, som vi ikke tjener penger på, betyr det at mange kunder må betale mer for at noen skal betale mindre. Det synes vi ikke er fair, og nettopp derfor tilbyr vi kun en strømavtale :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Ok app

Omtale av  Leifen

Dårlig kundeservice, feilinfo ved oppstart . Nåt jeg påpekte det, beklaget de ikke engang

Svar fra Gudbrandsdal Energi
06.10.2023 09:30

Hei Leifen! Det høres ut som du har hatt en kjedelig opplevelse, og sånn skal det ikke være. Vi setter derfor stor pris på om du kan sende oss en e-post der du utdyper litt mer hva dette dreier seg om og hvilken feil informasjon du har fått, slik at vi får ryddet opp :-) Du kan også ringe oss på telefon 612 94 700, hverdager mellom klokka 08.00 og 15.15. Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Gode tilbud via YS

Omtale av  Harald H

Tilbudet til medlemmene i YS var meget gode, kanskje litt for gode. Mottar nå tilbud uten medlemsfordeler, men fortsatt et bra tilbud. Ønsker å sammenligne, men får vel neppe noe bedre.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
06.10.2023 08:56

Hei Harald! Takk for din tilbakemelding. Vi har ikke lenger avtale med YS, men vi tilbyr fortsatt konkurransedyktige priser. Ikke minst byr vi også på prisbelønt kundeservice, god app og andre nyttige tjenester :-) Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Strømpris til vinteren

Omtale av  Gøran

Ryddig leverandør som tilsynelatende "spiller med åpne kort". Ikke noe og utsette, og har foreløpig ikke funnet noen billiger strømleverandør.

Svar fra Gudbrandsdal Energi
06.10.2023 08:51

Hei Gøran! Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på :-) Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss! Med vennlig hilsen Ann Iren Kolås Ryen Ansvarlig markedsføring og kommunikasjon

Gudbrandsdal Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR