Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
Å Strøm
3.1
354 verifiserte omtaler

Å Strøm omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
354 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#36
Bra
Å Strøm er rangert
#36 av 88 strømselskaper
58%
Bra
58% anbefaler Å Strøm
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 354 omtaler om Å Strøm

FILTRER OMTALER
134
66
33
21
100
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Å Strøm?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Stømpris

Omtale av  Jan S

Skulle se strømprisen før var greit men no fan eg ikke no dere har gjort så vanskelig og finner fram

Svar fra Å Strøm
22.05.2023 15:06

Hei Jan, Vi setter pris på din tilbakemelding. Send oss gjerne en melding om du har noen punkter du ønsker vi skal se nærmere på. Skulle du ha spørsmål til forbruk eller annen informasjon i appen må du også gjerne kontakte oss https://www.astrom.no/no/kundeservice/kontakt Ønsker deg en fin dag! Hilsen Å Strøm Kundesenter.

latterlig

Omtale av  Andreas

prøvde å bli Los kunde. fikk opp at det ikke gikk igjennom. fortsatte som kunde hos ishavskraft, men fikk regning fra dem idag på noe jeg ikke har. den ble slettet!!!

Svar fra Å Strøm
22.05.2023 15:02

Hei Andreas, Det var beklagelig å høre at noe ikke gikk som det skulle i opprettelse av din strømavtale. Det lyder til at dette ble rettet opp i men skulle det være noe må du endelig ta kontakt med oss. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Å Strøm Kundesenter.

Oppkjøpt av Glitre

Omtale av  Bjarne A

Røveri på høylys dag av våre kommunale kraftverk. Varsel om prisstigninger kom allerede 6mnd etter overtakelse. Stay away.

Svar fra Å Strøm
22.05.2023 14:59

Hei Bjarne, I sammenslåingen mellom LOS og Glitre Energi Strøm har vi gjort noen endringer i avtalene vi kan tilby. Her finner du en oversikt over over alle avtaler vi kan tilby i Å Strøm https://www.astrom.no/no/stromavtaler/produktvelger Ta endelig kontakt med oss om du har noen spørsmål vedrørende disse. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Å Strøm Kundesenter.

De har svindlet oss grundig

Omtale av  Jon

Top10 avtalen er en variabel strømpris avtale som ikke gir kunden noen fordeler. Og dette betaler vi sværtg dyrt for. LOS forstår hva de driver med. De kunne ha sendt en kraftig advarsel til kundene sine og bedt dem å skifte til spot pris. Eller gjort som VestTelemark Kraftlag - rett og slett kuttet alle variabelprisavtaler og satt kundene over på spot pris. Skammelig oppførsel.

Svar fra Å Strøm
27.03.2023 10:03

Hei Jon, Avtalen du nevner er variabel og kan sammenlignes med flytende rente. Med en variabel strømavtale slipper du å tenke på at prisen er ulik for hver time i døgnet. Det vil da ikke gjøre noen forskjell om du bruker strømmen om morgenen, midt på dagen, eller om kvelden. Prisen på variable strømavtaler endres jevnlig basert på utviklingen i hele kraftmarkedet. Prisendringer varsles minst 30 dager i forkant. På denne måten har man som kunde til enhver tid oversikt over hva den aktuelle prisen er. Det er ingen binding på disse avtalene hos oss. Variabel avtale har igjennom tiden vært en av de mest brukte typen strømavtale men dette ser vi en endring på. De store svingningene i markedet har påvirket alle avtaler, spesielt variable avtaler, dette både ned og opp i pris. Her er strømstøtten med å påvirker totalen. I noen perioder har kunder med variabel avtale betalt en del mindre en spot og i noen perioder mer. Vi har pr. nå stoppet salg av variable avtaler da det tas en vurdering både internt og i styresmaktene i forhold til disse typer avtale. Men vi har forpliktelser til kundene som har disse avtalene fra før om at de skal ha muligheten til å benytte seg av avtalen de allerede har til en endring foreligger. Kunder som har avtalen vil bli kontakte vedrørende endringer. Skulle du ha flere spørsmål til kundeforhold hos oss må du endelig ta kontakt. Ønsker deg en fin dag videre Hilsen LOS Kundesenter.

Alt på en plass

Omtale av  Jørn

Det er oversiktelig og greit med alt på en faktura. I tillegg er tjenesten smartlading av bilen gratis

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Treg kundeservice og feil på hjemmeside

Omtale av  Marius

Over 30 minutter venting på telefon…..! Elendig! Forsøker å ta bort tilleggstjeneste fra hjemmesiden fungerte ikke, forsøk på å legge til tilleggstjeneste derimot fungerte. Feil på priser på hjemmeside. Her er det rom for forbedringen. Strømmen de leverer er på den annen side upåklagelig.

Svar fra Å Strøm
17.02.2023 12:43

Hei Marius! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager ventetiden på tlf. Med et turbulent strømmarked har det vært stor pågang over lang tid hvor vi har oppbemannet og tatt overtidstimer i flere omganger. Vi ser en forbedring og jobber mot å levere bedre på behandlingstid. Skulle det være behov for hjelp vedrørende tilleggstjenester eller annet kan vi nås på chat via vår nettside, tlf. 38608500 og mail [email protected]. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen LOS Kundesenter.

Jeg får medlemsbonus

Omtale av  Gry

I år har jeg fått over 500 kr i medemsbonus for det jeg har handlet.

Coop strømavtale

Omtale av  Sven

Styr unna denne avtalen !!! Strømselskapet LOS reklamerer med at dette er en spotprisavtale, der prisen skal være den samme som selskapet kjøper den for fra Norpol. Men min erfaring er at LOS benytter seg av en mye høyere spotpris , som for min del utgjorde at strømregningen for desember 2022 steg med ca. 25%. LOS mener dette er en timespottpris, og da regnes prisen for strømforbruket hver time ,som viser seg at strømmen ble dyrere med denne avtalen dei 3 månedene jeg var kunde, men LOS kjøper inn til Spotpris, så der ligger fortjeneste til selskaper😒

Svar fra Å Strøm
06.02.2023 15:10

Hei Sven! Coop strømavtale er en spotprisavtale https://www.los.no/strom/coop/ Med Coop strømavtale betaler du 3,45 øre/kWh i påslag og et fastbeløp på 9 kr/mnd + Spotpris. Spotpris er lik for alle leverandører. Vi henter ikke fortjenesten på dette. Fortjeneste til LOS ligger i fastbeløp og påslag. I påslag dekkes også myndighetspålagte elsertifikater. Som Coop-medlem får du også 200 kroner i velkomstbonus og 2% løpende medlemsbonus på strømmen du bruker som blir satt direkte inn på ditt fordelsregnskap. Dette gjør avtalen til en av landets beste medlemsavtaler! Velkomstbonusen på 200 kroner blir utbetalt èn gang per kunde, og man kan forvente å motta velkomstbonusen og den første medlemsbonusen cirka 1-2 måneder etter oppstart. Du vil kunne se oversikt over opptjent medlemsbonus inne på min side på Coop.no eller via LOS-appen. Kontakt oss gjerne om noe er uklart. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen LOS Kundesenter

Inntil nå, meget bra.

Omtale av  Oddbjørn

Jeg må imidlertid inngå ny avtale fra 1.mars, derfor er jeg på utkikk etter ny avtale med hvilket som helst selskap. Er det mulig å få annet enn spotpris avtale i dag? Kan jeg få en avtale på feks. 80 øre pr. kWh?

Pålitelige og ryddige

Omtale av  Thor

2% medlemsbonus i OBS. Forholdsvis lavt påslag på spottpris.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

KLAGE PÅ Dårlig løsning på faktura for desember mnd 2022.

Omtale av  Kunde

Ved overgang til nytt strøm selskap 04.01.23. Den 17.01.23 mottok jeg fra LOS en Faktura for desember mnd 2022 i banken min17.01.23. UTEN nettleie og UTEN fratrekk på strøm fra staten. Hvorfor ble ikke den med på fakturaen? Mener jeg ble straffet for å bytte strømleverandør da regningen nå ble skyhøy.

Suveren strømleverandør

Omtale av  Geir L

Suveren strømleverandør. Forutsigbar og god leverandør. God kontroll med forbruket gjennom LOS appen. Veldig godt fornøyd med LOS.

Trygg og forutsigbar?

Omtale av  Trond

Stort sett greie folk på LOS, men har siden september betalt to hundre kroner uten ett eneste tilbud om binding. Det er dårlig forutsigbarhet. Trygg er en slags orsikring hvis villkår er blitt svært snevre. Like greit å sette av en femmer selv. Føles litt ubehagelig å betale ekstra for slikt. Blir noen hundrelapper i året. Tilleggsprodukter kan en ikke se på app så lett. Man må lese faktura nøye og gå inn på siden. Appen gir falsk overblikk til tider. Bruker ikke ekstratilbudene, men de har noen få som passer for enkelte. Hytteovernattinger og teater benytter jeg svært, svært lite....

God kundeservice

Omtale av  Trond

Ryddig og god kundeservice. Kom med god anbefaling av rett produkt i forhold til forbruk og pris

Fornøyd!

Omtale av  Anne G

Hyggelig å få bekreftet at den hyggelige kundeservicen hos LOS har gitt meg den beste strømavtalen. Ved å bruke det lokale strømselskapet gir man samtidig tilbake til lokalsamfunnet. Hilsen veldig fornøyd kunde

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Los Coopavtale

Omtale av  Helge

En god avtale for coop medlemmer. Du får 200 kroner i velkomst bonus inn på coopkontoen din, les omtalen

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR