NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt forferdelig kundeservice! Selger strømmen sinnsykt dyrt. Når man ringer på telefon blir du bedt om å si opp avtalen istedenfor å beholde kundene. Folk som ikke kan kundeservice burde ikke jobbe der. Spesielt hun som heter (anonymisert navn).
Vi gikk inn i en spotprisavtale med selskapet med lovnad om lang varighet. Ingen fast betaling. Det varte ikke lenge, for plutselig var vi plassert på en topp 10 avtale med masse fastpriser. Uten å varsle oss. Vi betalte rådyre regninger i flere måneder. Vil kalle det tilnærmet svindel. Det var også vanskelig å få sagt opp avtale. De skulle ha bruddgebyr for flere måneder
Nordlys klarer ikke samle mine to måleradresser på én faktura. De har lovet å ordne dette i lang tid uten å gjennomføre.
NordlysEnergi er en katastrofe og kan ikke anbefales. De svarer på e-post på det de vil svare på og vrir svarene dithen at kunden blir villedet til å tro at de har en spotavtale selv om de har en variabel avtale. Nå kan det være at kundeservice er særes dårlig opplyst eller trent i å svare avvikende, men det er ikke en ønsket adferd. Holde dere unna dette selskapet.
Selskapet er ikke redelig. Du vil måtte betale langt mer enn det som er forespeilet. Uspesifisert faktura. Det sitter langt inne å kalle andre bøller, men dette er svært nære.
Gebyrer med alt for lang bindingstid! Ikke verdt pengene, og selger som kom på døra "Glemte" å nevne at det var 2 år bindingstid. Bruddgebyret var på over 2000 kr! Unngå!!!
Bryter § 2.Urimelige priser og forretningsvilkår. Hensynsløs adferd og grovt misbruker kunder med ågerpriser. 757% av prisgjennomsnittet krever de betalt med Topp 3 Garanti avtalen min. Skal ha følgende: 01.09.2023 - 01.10.2023 6** kWh 106,000 øre/kWh NO1 (Sør-Øst) September 2023: 0,14kr 014,00 øre/kWh Kan absolutt ikke anbefale et ulovlig strømselskap som misbruker sin posisjon i en svært sårbar tid. Ingen som kan redde oss fra slike selskaper?