NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Her inngår de avtaler de ikke klarer og holde. Ble lovet lavere fakturaer enn før men det klarte de ikke. På en garasje som ikke er i bruk serverte de meg fakturaer på over 3000kr. Når jeg påpeker at dette umulig kan stemme så bare trekker de på skuldrene. Du vil IKKE være kunde hos disse her. Lover og lyver alt de kan. Styr unna!!!!
Hei, Anneb! Takk for din tilbakemelding. Vi tilbyr kun spotprisavtaler hos oss, du betaler med det for strømmen du bruker. I tillegg kommer påslag, fastbeløp og evt. valgfrie tilleggstjenester. Er det ikke forbruk på en måler vil fakturaene være minimale. Send oss en gjerne en henvendelse via kontaktskjema så skal vi se på saken din på ny: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Ha en fin dag! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
For så vidt helt greie erfaringer, men ser ut til at det er mulig å få billigere avtaler. Et minus for at de ikke har en egen app, selv om nettsidene gir grei oversikt. Ikke noe stort å trekke for, heller ikke noe å begeistres over.
Hei, Per! Vi takker deg for din tilbakemelding. Vi har egen app, NorgesEnergi heter den! Alle privatkunder kan bruke den, er du bedriftskunde har vi dessverre ikke app. Du kan benytte samme innloggingsdetaljer som du benytter på minside i appen:) Ta kontakt med kundesenteret dersom du har problemer! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Effektive på en eneste ting, og det er å sende til inkasso. Her er ingen purringer. Du får et inkassovarsel og inkassokrav innen en mnd. Hilsen alenemor som pga store strømregninger har havnet en mnd på etterskudd, men som aldri klarer å ta igjen etterskudd pga det h.... Inkassosalæret. Dritt selskap. Finner intet tlf nr å kontakte de på heller.
Hei Det du oppgir her samsvarer ikke med våre rutiner. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på saken sammen og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Masse ekstra ting som legges til uten at du vet det, kjempedyrt bruddgebyr og laaang oppsigelsestid
Hei Vibeke Vi synes det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd hos oss. Alle våre tillleggstjenester er valgfrie og må takkes ja til skriftlig ved inngåelse. Det skal ikke legges til noe uten at du som kunde har takket ja til det. Det er heller ingen bindingstid eller bruddgebyr på våre privatavtaler. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på saken og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Eventuelt kan du kontakte vårt kundesenter for bedrift på telefon 38100081 dersom det gjelder en bedriftsavtale. Mvh Monica - NorgesEnergi
Greit å følge med på appen når det er dyrt og billig, å legger opp til for ruket via det.
Hei Trude Takk for din tilbakemelding. Så fint å høre at du er fornøyd med appen hos oss. Det er viktig for oss at appen vår er nyttig og brukervennlig for våre kunder så det er vi veldig glade for å høre. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
Holder det som ble lovet Har aldri hatt problemer med dem.
Hei, Ivar! Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Skulle det være noe du trenger hjelp med er det bare å ta kontakt med oss på kundesenteret. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Mye gebyrer. Fjern gebyrer så hadde det vært topp.
Hei, Richard! Takk for din tilbakemelding. På vår ordinære spotprisavtale betaler man spotpris, påslag på 3,9 øre/kWt og fastbeløp på 49,- per måned. Har du tilleggstjenester er disse valgfrie, og kan sies opp når som helst. For påslag og fastbeløp får man app, minside, kundeservice over telefon, e-post, chat og facebook. I tillegg leverer vi gjennomfakturering. For å dekke våre kostnader må vi ha noen inntekter, derav påslag og fastbeløp. Har du andre kostnader utenom dette må du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret for oppklaring, og se på om det er noe du kan få rimligere enn du har den dag i dag. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi