Vibb opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kunde siden 22.12.2023. Sliter siden dag en med samme problem som en annen anmelder her mht smartlading. Appen er koblet mot bilens app, leser av batteristatus og hvor mye som er ladet. Alle parameterne er satt riktig, men lading begynner uansett tid på døgnet bilen blir koblet til. Kundeservice gjør null for å forstå eller løse problemet ( fikk først AI svar før jeg etter noen dager menneske svar). Appen virker informativ og ryddig, men er du ute etter smartlading og har en lader som ikke er smart, så ville jeg vurdert en annen leverandør. De får en uke til p løse problemet, så takker jeg for meg.
Jeg har hørt at vib er Billigere en andre strøm leverandører.
Bra opplegg, bra app, usikker på pris ifht andre….
Ble dyrere enn jeg trodde det skulle være. Prøver å bruke minst mulig strøm
Har vært litt av og på Kunde, men jeg har alldeles vært fornøyd med Vibb. Rett og slett 0 bullshitt. Appen deres er tipp topp og viser meg akkuratt det jeg har lyst til å sjå, ikke noe ekstra dill. Veldig fornøyd kunde! Meget tøft at man også kan sjå hvor mye rekningen blir ilag med linjeleie, dette er absolutt verdt for meg å betale 39 kroner for appen, for denne oversikten der får du sjelden!
App «fryser» og viser ikke forbruk osv. Betaler for dette ekstra, men app fungerer elendig!
Strøm er en comodity-vare og da blir prisen det viktigste. VIBB leverer utmerket på alle de nøkkelverdiene som jeg vektlegger