Storebrand Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Stadig problemer med innlogging i nettbanken. Har prøvd å snakke med dere, men dere klarer ikke å løse problemet
Storebrand nekter utenlandsbetaling / varekjøp i utlandet. Legg heller pengene dine under madrassen (lav risiko), - da disponerer du de selv. I bank kan banken og staten/regjeringen ta de med et pennestrøk (høy risiko). Renten er omtrendt den samme!
Vi har forsøkt å få satt ned boliglånet vårt mange ganger. De lover oss bedre rente, men følger ikke opp i praksis. Dokumentene kommer ikke. Ingenting skjer. Før vi prøver igjen. Og de lover. Og de holder ikke. Nå flytter vi boliglånet vårt, for dette gidder vi ikke.
Får ikke betalt med den nye bank appen. Må inn på pc for å betale regninger eller andre småting. Ikke bra!
Godkjenn knapp fungerer ikke. Ingenting skjer. Forrige app var meget bra.
God kundeservice og praktisk med mulighet for chat. Enkel mobilbank og helt grei nettbank. Mange muligheter for kontaktløs betaling, inkludert Apple pay, Google pay og Garmin pay. Tilbyr kort til barn og unge. Ikke gebyrer på varekjøp. Meget gode vilkår på reiseforsikringen på kredittkortet. Dekker dermed mange av våre ønsker og behov for bank.
Alt fungerer som det skal. Samler alle tjenester inkludert forsikring og pensjon
I 2 måneder har jeg prøv å komme i dialog med banken om boliglånsrenten vår. Lånerådgiver vet at jeg vil diskutere dette, og nå er hun umulig å få tak i. Jeg har skrevet utallige e-poster, sist jeg hørte fra henne var 22. november. I dag er det 17. januar. Jeg har chattet med kundeservice 5 ganger etter det, og de sier at de skal purre på rådgiver og at saken har høy prioritet. Jeg har fortsatt ikke hørt noe. Storebrand har en kynisk måte å dra ut tiden på, slik at vi fortsetter å betale mer enn vi må. Jeg kommer til å bytte bank.
Nå har Storebrand lansert en ny nettbank som er tilgjengelig ved innlogging og den er mye bedre enn den gamle. Man må enda aktivt velge den nye da den ikke er helt på plass. Appen på telefon har også kommet seg betraktelig og har god funksjonalitet. Som kunde hos Bulder som er på vei over til Storebrand ser også at alt ikke er moderne og effektivt nok, men Storebrand er for oss som familie en god plattform med ungdomskontoer, bra fondsutvalg, de eier også Kron som jeg bruker og de har f.eks. gode avtaler på fastrenteinnskudd. Servicen har jeg opplevd som god og får stort sett svar samme dag. Kjenner meg ikke igjen i mange av omtalene under.
Når jeg lager bruker med BankID så setter de meg som over 18år når jeg var 16 år og 17 nå, og jeg snakket med kundeservice for å bestille kort uten 295 i året, så sa han at de ikke kommer til å trekker før jeg blir 18 pr, men så trekker de likevel nå.😨🤔 Hold dere lankt una🙂
Elendig nettbank. Etter Sbanken og Bulder ble jeg kastet 100 år tilbake i tid. Byttet bare til Storebrand fordi bulder ikke har bank i nettleseren og Sbanken har sluttet med ApplePay
Elendig nettbank app som hører hjemme på skraphaugen uryddig, ikke logisk, og tungvint å bruke. Kjempefornøyd med kundeservice.
Been now twice delivery my documents twice in Posten and nothing happens again call many times the bank still nothing happens? I don’t know what is happening? I can’t open now for one month my documents because of my bank Id I need so feel so bad right not peace me off😡😡😡
Svært villedende kommunikasjon på deres nettside. Fra bankens hjemmeside med reklame om bankens tilbud om fastrenteinnskudd, fulgte jeg informasjonen de gav. Jeg prøvde først å opprette ny konto, men fikk beskjed om at jeg allerede hadde en konto til dette bruket. Det viser seg så at jeg har blitt lurt til å sette penger inn på en konto med dårligere rentevilkår enn det som er oppgitt i reklamen på deres nettside - da altså etter veiledning gitt på bankens nettside. Når jeg dagen etter tar kontakt med banken påstår de at det er min feil at jeg har brukt denne kontoen. Jeg blir altså behandla som idiot! Jeg er rystet over inkompetent og arrogant kundehåndtering. Det kan også legges til at selve bank-nettsidene har et brukergrensesnitt som neppe kan sies være myntet på bankkunder. Ikke snev av intuitiv betjening som bidrar til å gjøre brukeren selvhjulpen. Ulogisk, manglende oversikt over bevegelser, begrensede muligheter for å betjene konto selv. Når så de som betjener kundeservice ikke kan svare på vesentlige spørsmål, og heller ikke uten videre forsøker å sende spørsmål videre, står man igjen med en totalitet som i alle fall ikke jeg anbefale noen eg kjenner å etablere konto i denne banken. Så takk for meg
Norges verste nettbank app!Fullstendig ubrukelig,og helt ekstremt tungvint å bruke.Personene som har godkjent dette burde få sparken.
Fordårlig informasjon om rente forventer bedre rente