Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bestilte bredbånd hastighet på 1000/1000 men kommer ikke opp mer enn750/750 og har prøvd å få hjelp vanskelig å få kyndig hjelp her
Usikker på om de bare lyver, eller ikke vet hva de gjør eller om noen kommer inn etterpå og gjør om på det de lover kundene sine... resultatet blir i alle fall igjen og igjen at de bryter løftene sine. det er jo ganske håpløst når de sier de sletter fakturaer de selv ikke kan forklare hvorfor de sendte, for deretter å sende det videre til inkasso. Det er jo en grunn til at de ikke vil bekrefte noe skriftlig. Telenor - sannsynligvis Norges verste kundeservice!
Veldig dyrt og ingen informasjon om økte priser etter 1 år som kunde hos Telenor
Dyrt, hever prisen ofte. Ringer og kommer med lokkende tilbud som skal være gratis, sier at du slipper å si opp selv da det går automatisk, dyrtog plutselig får du høyere regning enn det du egentlig ville hatt.
Veldig dyrt. Satte opp prisen uten å melde fra. ..
Telenor sier de har kundeservice og skal svare deg så raskt de kan på tlf. Har nå først ventet i 20 min i kø, så blir det plutselig bare brutt. Satt så i ny kø i 15 min, da ble tydeligvis linjen satt til Sverige. Fikk snakket med han i noen min, så plutselig brøt hele samtalen igjen!!!!! Her er det så mye som er feil at jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Over 30 min ventetid, er det virkelig så raskt som mulig??? Da bør Telenor gjør noe med hvordan de definerer både service, tid og ikke minst se på hva som kan gjøre for å forbedre dette. Jeg GLEDER meg til å kunne si opp abonnementet om ett år slik at jeg kan forholde meg til et selskap som er opptatt av kundene sine.
Stabilt og gir nesten det de lover i hastighet. Hadde desverre store problemer med å få instalatør. Det tok 3mnd lengre enn lovet.
Nettet kommer å går hele tiden. Å da mener jeg flere ganger om dagen. Nå er det nok .
Lover prisreduksjon og refusjon på betalte regninger på fiber og tvpakke men holder ikke ord. Dårlig service til trofaste kunder. Etter tre tlf til dere får vi idag vite at prisen ikke blir som dere har lovet. En annen ting: Hvordan kan det forklares at dere gjør forskjell på kundene med like avtaler?
Ekstrem dyre priser særlig når meg og sambor jobber på sjøen og er mye borte så er 1500 pr mnd drøyt. Fikk beskjed om å lete en annen plass eller gå ned i hastigheten.
Faller alt for ofte ut. Er "tvunget" til å ha Telenor Mobil for å få ekstra bytes når nettet streiker, noe det ofte gjør flere dager i strekk. Vanskelig å få tak i kundeservice, som i tillegg ikke vet noe mer dersom man er heldig å få dem i tale. I tillegg er det DYRT!
Veldig dyrt, etter at kampanjen og bindingstid er over, prisen har dobbelt seg.
Håpløs kundebehandling, mye nedetid uten kompensasjon og dyrt. Når man ringer inn for 5 gang om et problem kan du være sikker på at problemet ikke er registrert.
Under kampanjen var jeg fornøyd med prisen. Da jeg ringte servicesenteret for å spørre om jeg kunne få en bonus, ba konsulenten meg sa at jag må bytte internettleverandør
Alt for dyrt! Og «oppgrader i gratis prøveperiode» er ikke gratis! Masse tull skal du forandre på noe som helst.
forfedelig kundeservice, man kan og sier ingen service 0 nada. De gjør med kundene hva de vil. Det er for tiden at det kommer endelig andre aktørene fra Europa