Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkel og forståelig portal i nettbanken. Meldte skaden på en lørdag, var å viste frem skaden på mandag. Leverte bilen og hentet leiebil mandagen etter. Hentet bilen nylakkerte å nyvasket torsdag samme uke. Betalte ikke for annet enn bompenger på leiebilen. Fikk e-post en uke etter om at alt var i orden og saken var avsluttet. Effektivt og lite byråkratisk.
God oppfølging og rask ekspedering. Alt ble ordnet på en grei og proff måte.
Problemet ble løst etter kort tid av selskapet.MB nummer å ringe ved hendvendelser mangler.Fornøyd med behandlingen i selskapet.
En helt klar forsikringssak med brudd på rør på et bad som forsikringsselskap får over på kunden.Sier at det er to skader, trekker tilogmed 2 egenandeler. Forsikringsselskap prøver å komme seg unna på alle måter. Da badet også må total renoveres , kommer de med en løsning som ikke er bra. Legge rør utenpå vegg i 2021,synes at lekkasje kan tettes ved å sette inn dusjkabinett. Dette pga at forsikringsselskap ikke trenger ut med penger ifht leieboer ikke trenger å flytte. Rett og slett et dårlig forsikringselskap som jeg overhode ikke anbefaler til andre.
Har opplevd noe vanskeligheter med anne forskrig i andre selskaper. Fremtind får informasjonen de trenger og opplyser deg om det du har rett på. Veldig proffesjonelt og rettferdig uten antydninger til det som står med liten skrift.
De gir rask tilbakemelding, men de lar seg trenere av motstander selskap
Beste husdyrforsikring jeg har hatt👍 Alltid behjelpelig kundeservice.