Storebrand Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble tilbudt et bud som dem mener ville spare meg 2500 kroner. Spurte om dem kunne sende meg oversikt over avtalen på Email, jeg liker å ta informerte vurderinger. Dem bare skrek på meg og sa: Da kan du bare gå glipp av å spare 2500 kroner og la på røret. Ettersom mitt nåværende forsikringsselskap var flink med å sende meg informasjon, oversikt osv og er veldig imøtekommende, ikke påtvingende men istedenfor høflig og gav meg tid, så føler jeg meg tryggere hos dem, selv om det skulle koste meg mer. Når selskaper er villig til å kaste potensielle kunder under bussen på den måten, så er det bedre å unngå å være en kunde.
Har hatt forsikring her i 2 år nå. Opprettet 2 nye forsikringer i januar, fikk god pris siden eg er medlem i huseierne. Men fikk ikke regning på forsikringene før nå 5 mnd etter de ble opprettet. med en regning på 4500kr ga de meg 14 dager og betale på!! Uten forvarsel! begrunnelsen var at de overførte forsikringene til huseier avtalen i mars derfor ble eg ikke fakturert før nå! Utrolig uprofesjonelt! Hvem har 4500kr å bare punge ut!? Det er jo ikke MIN feil at de ikke har hatt huseierne på avtalen før i mars sånn eg førte inn når eg opprettet forsikringene i januar! Blir endret forsikring til noen mer profesjonelle. Dette er ugreit. Trekker også ekstremt ned for frekk kundebehandler.
Det er helt greit helt til pris hoppet.Ellers er det greit har ikk benyttet forsikringen enda.
Plutselig etter 7år skadefrie år steg månedlig sum 50%, fra ca.2000,-kr.pr.mnd. til over 3000,-kr.pr.mnd. helt uten forvarsel. Da var det på tide å takke for seg helt uten forvarsel! Tryg kunne tilby en langt bedre og mye rimeligere forsikring uten å blunke. En kan jo spørre seg selv hvordan dette er mulig, men har kommet frem til at dette er slik både banker og forsikringselskap belønner trofaste kunder.
Desidert lavest pris gjennom avtalen med Akademikerne, og rask og god service mår uhellet først er ute.
Storebrand krever opptak av samtalen til kundesenteret dersom de skal se på pris eller gjøre endringer. Dersom dette ikke tillates avslutter de samtalen. Dette er det ikke hjemmel for. Fikk ca 20% økning i premie fra forrige år uten begrunnelse. Ingen skadehistorikk. Skadeoppgjør på bil uten skyld (bilen ble påkjørt når parkert) er heller ikke enkelt. Mitt råd er å bytte til annet selskap.
Leit å høre at du er misfornøyd med oss. Du skal absolutt kunne snakke med oss uten opptak, så her må det ha skjedd en feil. Ring oss gjerne på nytt. Når det gjelder pris har nok dessverre prisene steget ganske kraftig på reparasjoner etc slik at hele bransjen er utsatt for et formidabelt prispress. Vi beklager at du opplever oss vanskelige, men håper at du gir oss mulighet til fornyet tillit.
Greie priser. Kjempe kjappe tilbakemeldinger da en har egen kontaktperson.
Takk for svært hyggelig tilbakemelding!
Har vært fornøyd med forsikringen egentlig. Men, de satt opp prisen med over 300,- per mnd plutselig, uten at jeg har fått noen forklaring på hvorfor. Kommer til å bytte. (Har ikke hatt noen skader)
Leit å høre at du er misfornøyd med oss. Inflasjonen har dessverre gitt en kraftig prisøkning i hele bransjen og også vi er nødt til å sette av tilstrekkelig midler til å håndtere eventuelle skader. Vi beklager selvsagt dette, men håper at du gir oss mulighet til fornyet tillit. Ring oss gjerne for å høre om det er noe vi kan gjøre for å få prisen ned.
dårlig kundeservice, har ikke hatt problem med saker og videre men altfor dårlig kundeservice, han var slapp, snakket som han gjøre meg tjeneste. det koster ingen ting å være snill og høflig
Dette hørtes ikke bra ut, for oss er hver eneste kunde viktige. Jeg klarer ikke å identifisere hvilken sak eller område dette gjelder, men send oss gjerne en melding via din kundeside slik at vi kan få ryddet opp i dette og lære av hendelsen.
Greit nok. For dyrt når man ikke er uforsiktig å bruker forsikringen. D er en trygghet å vite at man er forsikret når uhellet er ute, men man betaler masse for noe man håper å slippe å benytte.
Ja, vi håper jo egentlig at du også i fortsettelsen skal slippe å møte oss i en sak, men vit at om uhellet skulle være der, så lover vi å levere på tilliten du har vist oss. Takk!
Dyre og ikke bra kundeservice. Burde hat kont med sine kunder hvert år for evt justering i avtalene
Vi kontakter alle våre kunder flere ganger gjennom året på e-post om du har gitt oss mulighet til dette og varsler alltid fornyelser. Vit da at du alltid kan kontakte oss om du lurer på noe eller har fått endringer i ditt forsikringsbehov. Vi har åpent hverdager fra 8–19 og lørdag 9–16, slik at du kan få tak i oss også utenfor ordinær kontortid.
Jeg trodde at Storebrand var et seriøst forsikringsselskap. . . vel kanskje hyggelig da jeg flyttet alle mine forsikringer over dit fra Dnb da det ble lagt stor vekt hvor mye bedre forsikringer de hadde og bedre dekning, men når det kommer dit hen at en trenger hjelp så er de så fraværende at det nærmer seg ufinhet.
Dette høres bekymringsfullt ut. Du kan alltid følge saken din på Mine sider på Storebrand.no. Her finner du også navn og telefonnummer til din saksbehandler. Om du ikke får tak i denne eller opplever noe ugreit, så kontakt oss på vårt Kundeteam eller send oss en melding, så lover vi å få ryddet opp i denne.
Selger kontaktet meg lang tid etter forespørsel på bytt.no. Han virket veldig uinteressert og hadde en slapp holdning. Lovet til slutt å sende et tilbud på mail når vi avsluttet samtalen. Jeg fikk aldri noe pris muntlig så jeg vet ikke hvordan de lå an prismessig.Mottok aldri hverken mail eller oppfølging fra selger.
veldig fornøyd med hvordan hele prossesen ble gjort
veldig hyggelig og veldig i møtekommende for at jeg skulle få et bra resultat
Det går på pris, og at prisen øker mye uten forvarsel