NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har fått nettleie på 1976 kr, er dette vanlig????!!??! På en måned? I en leilighet på 65 kvm?? Strømregningen kom på 2776 kr...
Hei, Christian R! Takk for din tilbakemelding. Hva som er normalt og ikke varierer. Nettleie sendes av din lokale netteier, og faktureres via oss dersom vi har gjennomfakturering med netteieren. I nettleien betaler du en fast sum per kWt og et effektledd, du får også strømstøtten via nettleien. For å få din nettleiefaktura forklart anbefaler vi at du tar kontakt med netteieren din for oppklaring. Du kan også ta kontakt med oss, så hjelper vi deg så godt vi klarer selvom det ikke er vi som produserer nettleiefaktura. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Anders- NorgesEnergi
Fungerer OK. Ikke sikkert angående pris. Bør sjekkes
Hei Slavek Så fint å høre at du synes det fungerer greit hos oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan gi deg litt mer informasjon om din strømavtale og prisen du betaler hos oss om du er usikker på dette. Samtidig kan vi sjekke at du har den avtalen som passer best til deg og dine behov. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Beste bedriftsavtale jeg har hatt. Kan og vil anbefale denne til andre.
Hei Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss. Takk for at du anbefaler oss videre til andre. Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Styr unna!- de holder ikke avtaler spesielt dems strømforsikring er ikke noe verdt!
Hei Js Takk for din tilbakemelding. Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd hos oss og at Strømforsikringen ikke svarte til forventningen. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan få litt mer informasjon om saken og sjekke opp i det hos oss. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Bra så langt. Er ny kunde så ikke så lett og grave fram de storesuperlativene enda
Hei Per E Takk for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd så langt hos oss. Vi håper du vil være fornøyd hos oss også i fremtiden. Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Forferdelig dyrt når en er 1 person å skal forsøke å overleve i ett av værlas rikeste land. Er enn en familie m 2 inntekter så har enn bedre økonomi , men når enn er 1 person så er det samme pris. Det burde vært både støtte å fornuft til. Burde det ikke vært prisforskjeller? Eller skal enn bare sulte og prøve å. Ikke. Fryse ihjel .
Hei Vera J.P Vi har full forståelse for at strømkostnadene er en utfordring for mange. Strømprisene i markedet styres av en felles nordeuropeisk strømbørs, Nordpool, og er derfor noe strømleverandørene har lite innvirkning på. Når innkjøpsprisen på børsen blir høy vil dette påvirke strømleverandørene i markedet da de kjøper inn strøm fra strømbørsen og selger videre til sine kunder. Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens strømmarkedet og kostnadene utover innkjøpspris utgjør som oftest en veldig liten del av fakturaen. Vi tilbyr utsettele og oppdeling av faktura kostnadsfritt så ta gjerne kontakt med vårt kundesenter om det kunne hjelpe eller om du ønsker at vi tar en gjennomgang av din strømavtale for å sjekke at du har den avtalen som passer best for deg og dine behov. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
Alle kan havne i en økonomisk krise hvor det kan være vanskelig å betale innen forfall. Jeg har alltid betalt mine regninger og ikke hatt noen problemer med inkasso etc. NorgesEnergi har gjort det helt umulig for meg å få betalt. De samarbeider ikke, vil ikke gi rom for alternative betalingsmåte. Ikke mulig å få nedbetalingsplan, ikke vil de gi utsettelse på faktura for inneværende måned før forrige faktura er betalt. De har sendt faktura til inkkassobyrå, som heller ikke er særlig imøtekommende. Dette er så håpløst at det er bare å gi opp. Helt ubegripelig at de må gjøre som de gjør!
Hei Maiken S.P Vi synes det er leit å høre at vi ikke har kommet til en enighet her og at du har opplevd oss som lite imøtekommende i kontakt med oss. For å kunne undersøke saken trenger vi at du tar kontakt med vårt kundesenter igjen slik at vi kan finne deg i vårt system. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen slik at vi kan sjekke opp i dette. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi