NorgesEnergi opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Effektive på en eneste ting, og det er å sende til inkasso. Her er ingen purringer. Du får et inkassovarsel og inkassokrav innen en mnd. Hilsen alenemor som pga store strømregninger har havnet en mnd på etterskudd, men som aldri klarer å ta igjen etterskudd pga det h.... Inkassosalæret. Dritt selskap. Finner intet tlf nr å kontakte de på heller.
Hei Det du oppgir her samsvarer ikke med våre rutiner. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på saken sammen og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Masse ekstra ting som legges til uten at du vet det, kjempedyrt bruddgebyr og laaang oppsigelsestid
Hei Vibeke Vi synes det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd hos oss. Alle våre tillleggstjenester er valgfrie og må takkes ja til skriftlig ved inngåelse. Det skal ikke legges til noe uten at du som kunde har takket ja til det. Det er heller ingen bindingstid eller bruddgebyr på våre privatavtaler. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på saken og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Eventuelt kan du kontakte vårt kundesenter for bedrift på telefon 38100081 dersom det gjelder en bedriftsavtale. Mvh Monica - NorgesEnergi
Greit å følge med på appen når det er dyrt og billig, å legger opp til for ruket via det.
Hei Trude Takk for din tilbakemelding. Så fint å høre at du er fornøyd med appen hos oss. Det er viktig for oss at appen vår er nyttig og brukervennlig for våre kunder så det er vi veldig glade for å høre. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
Holder det som ble lovet Har aldri hatt problemer med dem.
Hei, Ivar! Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Skulle det være noe du trenger hjelp med er det bare å ta kontakt med oss på kundesenteret. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Mye gebyrer. Fjern gebyrer så hadde det vært topp.
Hei, Richard! Takk for din tilbakemelding. På vår ordinære spotprisavtale betaler man spotpris, påslag på 3,9 øre/kWt og fastbeløp på 49,- per måned. Har du tilleggstjenester er disse valgfrie, og kan sies opp når som helst. For påslag og fastbeløp får man app, minside, kundeservice over telefon, e-post, chat og facebook. I tillegg leverer vi gjennomfakturering. For å dekke våre kostnader må vi ha noen inntekter, derav påslag og fastbeløp. Har du andre kostnader utenom dette må du gjerne ta kontakt med oss på kundesenteret for oppklaring, og se på om det er noe du kan få rimligere enn du har den dag i dag. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Alltid hyggelig å ringe Norges energi.Høfflig,blide,åleglatt for alltid svar på hva jeg spør om.
Hei, Norairene ! Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, og kundeservicen vi leverer. Skulle det være noe annet står vi selvfølgelig klare til å hjelpe deg så godt vi kan! Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Ønsker deg en fin dag Mvh Anders- NorgesEnergi
Disse lurer deg trill rundt. Sier at det er bindingstid på 1 år, men sier ingenting om at det er oppsigelsestid på 12 MÅNEDER! Sa klart ifra at det var privathjem selvom jeg har enkeltmannsforetak, ble lovet billigere strøm likevel. Strømmen er dyrere, avtalen er dårlig og det er ekstremt dårlig oversikt (mangler app osv uten ekstra kostnad). Skulle si opp avtalen nå siden jeg har ventet et år, for og få beskjed om at jeg kan si opp men har en oppsigelsestid på 1 år. Er det egentlig lov? Nei styr unna, IKKE bruk norges energi bedrift.
Hei, Stine! Takk for din tilbakemelding. Man skal alltid få god informasjon når man inngår en avtale, uavhengig om det er privat eller bedrift. Her vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vår bedriftsavdeling slik at du kan få et skikkelig svar og en løsning på problemet ditt. Du kan enten ringe på 38 10 00 81 eller sende en e-post til [email protected] så hjelper en av min bedriftskollegaer deg videre:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi