DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hvor skal jeg begynne? Jeg sa opp kundeforholdet mitt i Dnb i 2007 grunnet elendige service og dårlig behandling av meg som lavtlønnet. Valget var enkelt; det er så mange andre bedre banker enn DnB. Jeg valgte Skandiabanken. Nå gjør dere alt dere kan for å ødelegge Sbanken; og lykkes så langt bra med det. Jeg har derfor byttet bank - igjen; tilbake til Dårligste norske bank skal jeg ikke. Deres påstand om å arbeide med: "Stadig å bli bedre", lykkes dere ikke med; det må ha gått i stå for mange, mange, mange år siden.
Hei Susanne. Takk for tilbakemelding. Veldig leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. /Mariell
Generelt dårlige betingelser over hele linja og dårlig kundeservice. Byttet til Bulder og Nordnet og ble kjempefornøyd.
Hei Ove. Veldig leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Tusen takk for tilbakemelding. /Mariell
Rentehissige på lån, og renteignoranter på innskuddsrente. Storfisk som "styrer" markedet til å bli dyrest mulig. NULL tillit og kommer aldri til å bruke dem igjen. Og kjøper opp bedre konkurrenter så de slipper å konkurrere på gode vilkår for kundene.
Heisann Ole. Takk for at du skriver til oss. Leit å lese at du ser på oss slik. /Mariell
Overkjører deg.. gir deg ingen selvbestemmelse og valgmuligheter.. tvsngsflytter deg til en annen bank etter at en har vært lojal kunde i 25 år.
Hei Nina. Leit å lese at du føler det slik. Du har full valgfrihet på hvilken merkevare du ønsker å bruke, men etter våren 2024 vil det ikke være mulig å bruke produkter og tjenester på tvers av merkevarene (Sbanken og DNB) samtidig. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt dersom du har spørsmål angående dette. /Mariell
DnB har så dårlig utforming på sine produkter at det er helt utrolig. Hadde Sbanken, verdens beste bank og fikk verdens verste da banken ble slukt av DnB. Må forholde meg til DnB sine portaler i jobbsammenheng, det er mer enn nok. Takk for meg Sbanken, OBOS-banken ble redningen.
Hei Synnøve. Takk for at du skriver til oss. Leit å lese at du ikke liker produktene våre og at du ønsker å bytte bank. /Mariell
Dyre lån, dårlig kundebehandling . Kvitter meg med både DnB og S banken nå etter oppkjøpet
Hei Ola. Takk for at du skriver til oss. Trist å lese at du har opplevd dårlig kundebehandling og at du skal bytte bank. /Mariell
Utrolig skuffet. De kjøper opp s'banken, som var min hocedbanj, og legger den ned.
Hei Morten. Leit å lese at du er skuffet. S-banken er ikke lagt nei, men er blitt et konsept av DNB. Du kan forsatt ha kundeforhold i S-banken. Håper du blir fornøyd dersom du velger å bli i S-banken. /Mariell
Etter at de overtok Sbanken har de rotet det skikkelig til. Lite informasjon om hva som eksakt skjer og fra når. Mangelfull veiledning på de nye endringene. Gikk plutselig ikke ann å betale saldo på kredittkort. Store endringer på rammelån. Renter må betales fra egen konto. Ikke mulig å legge betalinger fra rammelånet. Ved overføring fra rammelån til annen konto så tar det lang tid før saldoen oppdateres. Nettbank forsvinner. Kun app. Dessverre så gjør de endringer på appen fra sømløse Sbanken til? Har også app fra DNB og den er elendig sammenlignet med Sbanken.
Hei Siril. Takk for at du skriver til oss. Veldig leit å lese at du har hatt en slik opplevelse med dette, og at du ikke har mottatt informasjonen du trenger. Det tar vi med oss videre. /Mariell
Umulig å komme i kontakt med. Skulle aldri fått sluke SBanken. Alt sålangt ser it til å bli dårligere.
Hei Tor. Så leit å lese at du ikke har fått kontakt med oss. Vi er tilgjengelig både på telefon og chat mellom 07.00-23.00. Håper du kan prøve igjen, dersom du ønsker å snakke vårt kundesenteret. /Mariell
Styr unna. Raske til å sette opp renta. Veldig treige til å sette ned... Treig kundeservice.
Hei Geir. Leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Takk for tilbakemelding. /Mariell
Norges dårligste kundeservice og er kjappe til å øke renter på lån men ikke like raske til å sette opp på innskudd.. stay away
Hei Kjetil. Takk for tilbakemelding. Trist å lese lese at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice./Mariell
Fy flate for en jævlig drittbank. Må ha vært korrupsjon som gjorde at de fikk kjøpe SBanken og ødelegge den. Håper alle ansatte der skammer seg for å jobbe for denne drittbanken. Om ikke staten kommer inn og rydder opp etter de tillot oppkjøp så skjønner jeg fint lite av statens rolle for å garantere god konkurranse. Sbanken var den mest populære banken og ble kjøpt opp av den desidert dårligste banken i Norge.
Hei John. Takk for tilbakemelding. /Mariell
Veldig fortvilet over at Sbanken ble kjøpt av DNB. Alt gikk fra å være lettvint og på plass til å nå ikke ha tilgang til min BankID selvom jeg har fulgt alt de sier så blir jeg bare sendt i sirkler. Og når jeg ringte de for å få løst dette ventet jeg 30 min i kø, bare for å bli kastet ut av samtalen når det endelig var min tur. Ser etter en ny bank
Hei! Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Vi ønsker gjerne hjelpe deg videre. Du kan ta kontakt med oss enten på telefon 915 04800, eller via chat i nettbank/mobilbank. Vi har ingen kø i noen av kanalene i dag :-) /Frida
Tar gebyrer på alt som er mulig. Ødelegger sbanken sin enkle og gode løsning. Hold deg unna. Først med rente heving og sist med rente reduksjon. Pengene går til aksje eierene. DNB er ikke for den vanlige nordmann. Dårlig kunde service.
Hei Håkon, kjedelig å høre at du er misfornøyd med oss. Vi ønsker å gi en god service og ønsker deg velkommen til å kontakte oss hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. /Viktoria
Kjøper opp andre banker og ødelegger markedet. Dyr, vanskelig og alt for stor til sitt eget beste.
Hei Jan, det er leit å høre at du ikke er fornøyd. /Viktoria
Respektløs og arrogant bank. Holder sperret brukskonto , bankkort , bank id over 30 dager uten noen grundig forklaring . Kundeservice er elendig , halv parten er psykisk ustabile og truer hele tida å legge på uten å svare på konkret spørsmål. Kundeservice har ikke engang tilgang til saken den er skjult, da er det spørsmål HVEM behandler egentlig saken, det ser ut at DNB leier ut andre selskaper for dette uten å informere kunder om dette. Det har jeg fått bekreftet å ringe til nummeret fra DNB men fikk svar at det er ikke DNB , deler dere sensitive opplysninger til 3. person uten samtykke? Ingen direkt kontakt med saksbehandler bare e-post hvor ingen svarer på e-post fra kunde , bare sender egne e-poster uten mening . Kommer til å anmelde DNB til Politi for stjeling av penger fra kunde. Jeg oppfatter dette som stjeling når bankkonto blir sperret i så langt tid bare at DNB mistenker noe , tror noe . Enten det er brudd på loven fra kunde og dere kommer fram med konkret paragraf med begrunnelse eller det er ulovlig sperring og kunde krenkende desinformasjon.
Hei Ola, så trist å høre at du ikke er fornøyd. Vi har dessverre ikke innsyn i enkeltsaker og kundeforhold her på åpne kanaler. Så her får jeg ikke sett hva som har skjedd. Anbefaler deg å kontakte kundesenteret som kan hjelpe deg i denne saken. /Viktoria