KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har dessverre bundet vårt boliglån i denne banken for flere år. Dette er en av de verste bankene når det gjelder kundeservice. De later som om man kan endre ting i nettbanken og at dette er "lett" å gjøre selv. Etter å ha brukt langt tid så finner man ofte ut at nettbanken er blokkert/mangler muligheter for å endre ting selv. Da begynner "blame game" på epost og så går man i sirkel flere dager mellom ulike kundebehandlere som mangler kompetanse. Helt forferdelig og helt unødvendig. Å klage hjelper ikke.
Hei! Uff da, OP. Her høres det ut som det ikke har vært god kommunikasjon oss i mellom, og det beklager vi på det sterkeste! Vi er veldig opptatt av å ha gode relasjoner til kundene våre og yte dere god service, og vil inderlig gjerne finne ut av hva som har skjedd og hva du trenger hjelp til. Vi håper du gir oss en sjanse til å rette opp inntrykket du sitter igjen med. Det beste er om du sender oss en melding i nettbanken om hva du lurer på, slik at vi kan svare deg skikkelig. Hilsen oss i KLP Banken
Utrolig hjelpsomme når jeg skulle overta hele boligen ved avsluttet samboerskap. Nytt lån ordnet på få dager.
Hei! Vi vet at det kan være en utfordrende situasjon å overta hele boligen etter avsluttet samboerskap, Andres, så det er godt å høre at du opplevde å få rask og god hjelp til det. Takk for at du deler, og lykke til videre. Hilsen oss i KLP Banken
Trygg og god bank. Jeg har flyktet fra Sb/DnB som har væer min hovedbank. Har hatt konti i KLP hele veien. Får pensjon fra KLP. Enkelt bytte. Gikk greit å flytte lån og Autogiro. So far so good.
Hei! Velkommen ombord, Ulf! Veldig hyggelig å høre at det gikk så fint å flytte helt inn til oss med både lån og AvtaleGiro. Da har du opplevd det som flere med deg innser om dagen, det går overraskende greit å bytte bank! Håper du har kommet godt i gang og gjort deg kjent med både nett- og mobilbank, og fått deg kortene du trenger, og så skal du vite at vi er her om det er noe du lurer på. Hilsen oss i KLP Banken
Bare positive tilbakemeldinger fra saksbehandler under søknadsprosessen!
Hei! Så flott, Jarle, herlig å høre at du er godt fornøyd med kommunikasjonen med saksbehandler under søknadsprosessen. Håper du også er godt i gang med vår brukervennlige nett- og mobilbank så du får en en enkel og rimelig bankhverdag fremover. Vi er her om du lurer på noe! Hilsen oss i KLP Banken
Liker svært lite å betale gebyr. KLP har kr 35 i gebyr pr måned på lån som er superbra
Hei! Ja, ikke sant Beate? Lave termingebyrer er så viktig når man vurderer lånetilbyder, og det er mye å spare på å velge oss. Takk for at du deler din erfaring! Hilsen oss i KLP Banken
Enkelt og greit. Hyggelige folk.Eneste negative er at man må logge inn på nytt, etter kort tid, og jeg skulle ønske de hadde straksbetsling.
Hei! Så hyggelig å høre at du er veldig fornøyd, Jakobsdatter. Vi er litt usikre på hvorfor dumå logge inn på nytt etter kort tid, da vi har innstilt intervallene på en standard tid. Send gjerne en melding i nettbanken og forklar hva som skjer og om det er noe annet du lurer på, så hjelper vi deg. Vi tilbyr også straksbetaling, det kan du lese om her: https://www.klp.no/bank/konto-og-betaling/betale-og-overfore/straksbetaling I tillegg er jo Vipps en løsning som du kan knytte kort og konto fra oss til. Hilsen oss i KLP Banken
Klp har en enkel og oversiktlig nettbank. Kanskje ikke det sprekeste designet, men fungerer bra. Har flytter brukskonto og boliglån til klp
Hei! Velkommen til oss, Øyvind, og mange takk din hyggelige og ærlige tilbakemelding! Design er en smakssak, og vi noterer oss at du ikke synes det er så sprekt hos oss. Samtidig er vi superglade for at du synes nettbanken vår er god, enkel og oversiktlig - og håper det veier opp! Hilsen oss i KLP Banken