Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
GlobalConnect
1.7
217 verifiserte omtaler

GlobalConnect omtaler og erfaringer

Nøytral trend

GlobalConnect opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
217 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#82
Forferdelig
GlobalConnect er rangert
#82 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler GlobalConnect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 217 omtaler om GlobalConnect

FILTRER OMTALER
16
7
11
21
162
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med GlobalConnect?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Prisøkning

Omtale av  Iren

Jeg ser plutselig nå at de øker prisen mye, ligger på 1000 kr nesten for wifi i måneden, det er ikke greit.

Svar fra GlobalConnect
21.12.2023 18:13

Hei, Om prisen på selve abonnomentet ditt så skyldes det nok at bindingstiden din har utgått men du kan alltids kontakte oss for å få denne prisen ned i bytte mot ny bindingstid. Vennlig Hilsen Feda | Globalconnect Privat

Dårlig kundeservice

Omtale av  Kis

GlobalConnect har den dårligste kundeservicen iallefall jeg har vært borti. Det har lett for å ta vinter og vår før en får kontakt og min foreløpige erfaring er at de er 0 % innstilt på å hjelpe. Dette gjelder først og fremst abonnementsavdelingen, teknisk avdeling virker å være oppegående -når- en etter langt om lenge er så heldig å få kontakt med de.

Svar fra GlobalConnect
20.12.2023 21:24

Hei, Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i din sak men ønsker å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du har hatt. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Stephen | Globalconnect Privat

Skygg unna dette arrogante drittselskapet bare løgner og svik

Omtale av  Tor I. O

Leverer mye tregere nett enn hva jeg har bestilt skal ha 100/100 Mbit men bare 40Mbit på mine målinger

Svar fra GlobalConnect
19.12.2023 21:25

Hei, Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i din sak men ønsker å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du opplever. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Preben | Globalconnect Privat

Cowboyvirksomhet

Omtale av  Leif E. R

GlobalConnect driver på en måte som minner om cowboyvirksomhet...

Svar fra GlobalConnect
18.12.2023 15:16

Hei Leif Har dessverre ikke innsikti saken din dirkete, men gjerne kontkat oss direkte på chat eller 38 9901 00 slk at vi kan få sett på dette sammen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Dårlig sørvis

Omtale av  Åsmund

Tar lang tid før de kommer også fungerer det ikke når de kommer, bruker nesten 1 helt år for at de kommer når de setter opp så fungerer det ikke dårlig sørvis å

Svar fra GlobalConnect
18.12.2023 15:15

Hei Åsmund Beklager ventetiden som du har hatt til oss, slik skal det ikke være. Har ikke innsikt i saken din direkte her, så gjerne kontakt oss dirkete på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan få sett på dette med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Greit når det virker, forferdelig om du trenger å få kontakt med kundeservice

Omtale av  Dan

Så lenge det virker er det billig og bra. Får du problemer og må få kontakt med kundeservice har du ett problem. 2t med en døv person på fløyte, er jo tortur nok i seg selv. Var 23 personer i kø og etter 2t var det min tur. Han som jobber der må jo hatt flere pauser for at det skal kunne gå så tregt. Det som er mest irriterende var at samtalen tok 30 sekunder, da dette var en kjent feil i området. Sto ingenting på driftsmeldinger. Nå har det gått 12 timer uten nett, så må vel ringe på nytt igjen...

Svar fra GlobalConnect
15.12.2023 15:38

Hei Dan Beklager ventetiden som du har hatt her når du tar kontakt med oss, dessverre er det vært stor pågang den siste tiden som har ført til dette Saken du henviser til jobbes med, og burde komme i orden i løpet av kort tid Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Bare rot

Omtale av  Bruker

Ufattelig mye rot med fakturering. Kundebehandlere klarer ikke å rette opp i feil de har gjort.

Svar fra GlobalConnect
12.12.2023 22:18

Hei, Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i din sak men ønsker å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du opplever. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Preben | Globalconnect Privat

Ventet 2 år på installasjon

Omtale av  Thomas F

Har ventet i 2år på installasjon. De ga først beskjed om at de skulle grave til tomtegrensen. Endet opp med et spleiselag fra beoberene i gata, kun for å få det til tomtegrensene. Har bedt om en befaring 3ganger for å gjøre ting klart til installasjon, men fortsatt ikke hørt noe. Fikk til slutt en melding fra Bracom om at det nå skal installeres. Men har forstatt ikke fått et rør som kan graves ned til huset og nå er det desember å frost i bakken. Om det kommer en annen leverandør som alternativ, blir det med 100% sikkerhet, de jeg skal gå for.

Svar fra GlobalConnect
12.12.2023 22:18

Hei, Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i din sak men ønsker å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du opplever. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Preben | Globalconnect Privat

Styr unna!

Omtale av  Marie

GlobalConnect har vært et sammenhengende mareritt siden april: ingen levering, lovnader som ikke blir holdt, uriktige beskyldninger og urettmessige krav. Ser de her beklager og beklager og ber en ta kontakt for oppfølging av den enkelte sak. Dette har jeg gjort utallige ganger uten adekvat respons. De har nå sendt et ulovlig inkassovarsel og ignorerer mine henvendelser med dokumentasjon på deres feilaktige beskyldninger. Anbefaler alle å styre unna!

Svar fra GlobalConnect
12.12.2023 22:18

Hei, Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i din sak men ønsker å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du opplever. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Preben | Globalconnect Privat

Ustabil internet. Kobler av 10 ganger i løpet 1 time. Veldig dårlig kundeservice.

Omtale av  Man N

Hold deg unna fra GlobalConnect. 3 timer venting på telefon og kommer ikke fram. Måtte bruke chat tjenester måte venter 45 minutter. Det hjelper fortsatt ikke. Ustabil internet. Tilslutt sendte dem en melding at du klarer ikke å gjøre bedre og henviser en ekstern link som forklarer hvordan forbedre wifi hjemme. Veldig dårlig problem løser!!

Svar fra GlobalConnect
12.12.2023 22:18

Hei, Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i din sak men ønsker å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du opplever. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Preben | Globalconnect Privat

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig kundeservice

Omtale av  Alenefar

Skrev under 1 års avtale på fiber. Etter et par måneder ble jeg nødt til å flytte fra adressen. Ingen mulighet til å fryse avtalen. Blir nå fakturert for et produkt jeg ikke får. Ingen ønske om å løse saken fra Globalconnect sin side. Skygg unna!

Svar fra GlobalConnect
12.12.2023 22:19

Hei, Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i din sak men ønsker å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du opplever. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Preben | Globalconnect Privat

Pirata

Omtale av  Ole

Holder ikkje tidsfrist til tilkobling fleire månder etter frist ikkje annullere anulerings avgift. Vente 4-5 timer på klage telefon ringer ikkje oppatt

Svar fra GlobalConnect
09.12.2023 11:39

Hei Ole Beklager å høre din opplevelse her med ventetiden hos oss, dessverre er den siste tiden preget med stor pågang, som dessverre har ført til dette. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss direkte på chat eller 38 990 100 slik at vi kan få sett på dette sammen med deg og finne en løsning på dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Respektløs kundebehandling av Global Connect!

Omtale av  Inger

Vi mistet flere kanaler da vi gikk over fra Telenor til Global Connect. Vi sitter i timevis og venter på at vi skal få kontakt med dem på telefon. De svarer ikke på mailer. De lover å ordne opp, slik at vi skal få tilbake kanalene, men INGEN TING skjer. Dette er en kundebehandling som er fullstendig respektløs!😠

Svar fra GlobalConnect
06.12.2023 21:25

Hei Inger Beklager å høre at det ikke har fulgt med alle kanaler som dere hadde hos Telenor. Vi har kun med tjenesten på selve nettet og gjøre, så her må du kontakte vår sammarbeidspartener som leverer TV tjenesten, slik at vi kan finne en løsning sammen med deg angående dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Søppel

Omtale av  Jesper

Styr langt unna dette selskapet! Finnes ikke kundeservice og de svarer ikke telefonen. Satt i 2 timer uten svar.. Fortsatt er jeg uten internett

Svar fra GlobalConnect
05.12.2023 21:15

Hei Jesper Må beklage for den lange ventetiden som har vært den siste tiden Har ikke innsikt i saken din dirkete, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan få sett på dette sammen med deg og finne en løsning på dette for deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Virker ikke+umulig å komme i kontakt med levrandør

Omtale av  Kenneth S

Styr langt unna, leverer ikke det dem skal , umulig å få tak i support, elendig forklaring på installasjon. Kort sagt helt for jævlig

Svar fra GlobalConnect
04.12.2023 15:38

Hei, vi har dessverre hatt økende trafikk inn til oss på kundeservice den siste tiden. Vi jobber aktivt med og løse dette. Er usikker på problemene du har opplevd her, men gjerne prøv og ta kontakt med oss på chat på hjemmesiden vår så får vi sjekket her. GlobalConnect/Preben

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Arrrrrrgh

Omtale av  Siv

Dårlig fra første stund! modem og ruter måtte plasseres i gangen istedenfor ved eksisterende TV-uttak i stuen. Greit nok, det kan de kanskje ikke noe for... MEN, nettet har vært svært ustabilt tiltross for at det er fiber med høy ned- og opplastningshastighet. Det hjelper lite om det ikke er stabilt. Det har også ila ett par måneder, gått fra 1000mbps ned, til 485mbps. Fortsatt raskt nok til mitt bruk (holdt med 100mbps som jeg hadde tidligere), men ikke det de lover. Det satt til side, er det heller ikke mulig å endre SSID og passord uten å oppgi hva nettet skal hete og hva passordet skal være i chatt på deres nettside. Du har heller ikke mulighet til å få et alternativt bånd (med deres standardutsyr) på 2.4ghz om du har IoT-enheter som krever dette for oppkobling. Og helt tilslutt; nettsiden er nærmest ubrukelig. Det er så mange bugs (prøvd flere nettlesere) at du skal ha flaks hvis du får til å logge inn. Ikke at du har noe der å gjøre, for du kan stort sett bare endre kontaktinfo eller stille deg i chatt-kø. Skulle ønske sameiet ikke hadde byttet leverandør...

Svar fra GlobalConnect
04.12.2023 15:28

Hei Fredrik Vil beklage her for opplevelsen du har hatt med oss, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i din sak direkte, men gjerne kontakt oss på chat eller 38 990 100 slik at vi kan få sett på denne saken sammen, og løst den. GlobalConnect/Preben

GlobalConnect

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR