GlobalConnect opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk besøk av selger som ville selge fiber fra Globalconnect og de skulle fikse alt av oppsigelser med tidligere leverandører. Dette har de ikke gjort og nå tar de ikke ansvar for noe. Bare skylder på andre. Verste kundeservice jeg har vært borti
Stabil leverandør. Få brudd i løpet av de 7 årene jeg har brukt dem i Lademoen området i Trondheim. Ved problemer har kundeservice også vært veldig hjelpsomme. Eneste årsaken til at jeg vurderer å bytte bort fra GlobalConnect er pga. prisene.
Verste firma og kundeservice har opplevd noensinne. På bestilling dagen, sa de at du har allerede fiber hjemme, og på de oppkoblingsdag sier de at nei du ikke har det! Skulle bruke angrerett, men de sier at fristen er 14 dager etter bestilling, selv om oppkoblingsdagen var 2 måneder etter bestilling og det var deres feil! Betal 200kr mer til en stor firma som altibox men ikke få problem senere med kundeservice eller nettet.
STYR UNNA!! De skulle ikke hatt 1 stjerne engang. Selger lover internett senest en bestemt dato på telefon, jeg stolte på han og vi lagde en muntlig avtale. Tilsendt skriftlig avtale mangler disse opplysningene, men det fikk meg hus forbi. Jeg fikk en sms noen dager etter at angrefristen min (14 dager) gikk ut, denne hadde info om ny oppkoblingsdato over 1 mnd senere enn avtalt på telefon. Dette kunne ikke gjøres noe med, jeg ble lovet oppsigelse uten kostnad til tross for at jeg sa opp senere enn angrefristen gikk ut. Nok en muntlig lovnad de ikke holdt. Ble belastet 4500 kr i bruddgebyr, da jeg ikke kan bevise det de har lovet muntlig. De nekter å stå for det de har lovet, jeg må betale.
Hei Andreas Beklager din opplevelse med tanke på bestillingen som er gjennomført her, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan se på denne sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Jeg har aldri vert borti et så dårlig selskap før. Bestillte fiber via de i desember 2023. Ble da informert om at de skulle grave kabel inn til husvegg og komme og koble opp utstyr.Tiden gikk og han som skulle trekke fiber til huset kom i starten av mars men han skulle ikke grave noe dette måtte jeg gjøre selv noe jeg spurte 2 ganger om at de faktisk skulle gjøre til han på kundeservice ved bestilling som han bekreftet. Han gjorde seg ferdig og jeg ventet da på han som skulle komme og koble opp utstyret som selger da hadde lovet. Kontaktet kundeservice og fikk da beskjed om at dette måtte jeg gjøre selv🤷♂️. Fikk til slutt koblet det opp men nettverket har vert ustabilt og har kontaktet kundeservice X antall ganger den siste mnd forsøkt mye og de sier selv at de ser enheter mister signal. De rådet meg i dag til og kjøpe nytt privat utstyr på Elkjøp og sende dems i retur siden det ikke fungerer noe de ser. Sier da at jeg vil avslutte og da krever de et brudd gebyr for en vare de ikke kan levere som lovet. Men hvis jeg fortsetter som kunde vil jeg slippe bruddgebyr og siste med en ubrukelig linje som jeg da må koste utstyr til selv. Makan til kundeservice de har heller ingen maks tid på feilsøking men her er det nok😤
Hei Gøran Beklager din opplevelse som du har hatt her i kontakt med oss, slik skal det ikke være Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss slik at vi kan komme med en løsning på denne saken til deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Feilinformasjon og dårlig kundebehandling. Ikke villig til å imøtekomme kunden. Global Connect.
Hei Christine. Først vil jeg beklge for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom du har blitt feilinformert om noe ønsker vi selvfølgelig å sjekke opp hva som har skjedd og finne en løsning på dette. Jeg har dessverre ikke innsikt i saken din, men vi ønsker selvfølgelig å sjekke opp i dette. Det er derfor fint om du tar kontakt med oss direkte, slik at vi får sjekket opp i dette. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect
For all del styr unna, det finnes bedre alternativ. Var fornøyd helt til de kuttet linje uten forsvarsel, enden på saken var at de ikke kunne levere her hvor jeg bor. Det kunne de opplyse om 1 uke etter endt brudd på abonnementet. De får ikke ei krone mer av meg, heller ikke noe skryt. Kun elendig kundeservice og ventetid på flere minutter på telefon og chatt. Kommer aldri til å skryte av dette selskapet.
Hei Grete Beklager opplevelsen du har hatt med leveransen av tjenesten her. Dessverre er det ikke alltid vi kan videreføre leveransen på ny adresse, og vi må foholde oss til adressen som avtalen inngås på. Har desverre ikke direkte innsikt i saken din, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan se på saken med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Bare løgn og tull hele veie. Mistet nett og ble lovet hver dag det skull ordnes. Skulle prioriteres etter dag tre. Skjedde ingenting. De påsto at meldinger ble sendt med fortløpende orientering. Mottok ingen. På dag 7 fikk jeg meld.om at saken var avsluttet. Årsaken var at Telenor hadde klipper kabelen. Jeg tror hvs jeg vil om den saken....den meldingen kom fram gitt...
Hei Idun Beklager opplevelsen du har hatt her med leveransen slik skal det selvfølgelig ikke være Her har jeg dessverre ikke direkte innsikt i saken din, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan få sett på løsningen angåend denne saken sammen med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Får bra tilbud med beskjed om at det samme tilbudet gjelder så lenge vi binder i 12 nye måneder fremover... får ikke beskjed om at perioden er over å får plutselig regning på nesten det dobbelte, får så tilbud med pris på 50% over det vi hadde tidligere
Hei Marius I henhold til våre kampanjeperioder er dette noe vi alltid kan tilby til våre kunder, nye og eksisterende Om du ønsker dette, kontakt oss direkte slik at vi kan komme med ett tilbud til deg her Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Bare tull med faktura. Dårlig service. Må ringe igjen og igjen og igjen fordet samme problemet, i mitt tilfelle var det at wifi hadde dårlige signaler i huset. Kunne ikke gå på verandaen uten at dekningen forsvant. Etter å ha snakket med dem ti ganger, ga jeg bare opp. De sendte meg også utstyr jeg hadde alt. Og begynte å ta ekstra betalt for dette. Uten noen forbedringer.
Hei Johannes, dette hørtes ikke noe bra ut! Herfra har jeg ikke innsikt i saken din, men ønsker gjerne at du sender oss en mail på [email protected] slik at vi kan finne en permanent løsning for deg. Med ønske om en fin dag videre! Kevin | GlobalConnect Privat
Den er greit nok men Modem er på kjeller kommer ikke nok til 2 etg og fikk ekstra utstyr forsett
Hei Rajamohan! Takk for din anmeldelse, dersom du opplever noen redusert tjeneste så ønsker vi at du kontakter oss slik at vi kan feilsøke nettet hos deg. WiFi varierer stort fra bolig til bolig så vi vil gjerne hjelpe deg å få den beste opplevelsen! Med ønske om en fin dag videre Kevin | GlobalConnect Privat
Ikke alltid fornøyd med avtalen. Synes de er altfor dyre. Har hatt flere diskusjoner med dem.
Hei, Takk for din henvendelse. Vi er alltid opptatt av å holde prisene på våre tjenester så lave som mulig. Dessverre har dagens markedssituasjon med prisøkninger gjort det utfordrende å opprettholde lave priser som våre kunder kan oppleve som tilstrekkelig lave. Vårt mål er å tilby konkurransedyktige priser samtidig som vi leverer høykvalitets tjenester til våre kunder. Vi forstår at prisene kan oppfattes som høyere enn ønsket, og vi jobber kontinuerlig med å finne måter å optimalisere kostnadene på for å kunne tilby best mulig verdi for pengene. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Helt utrolig at et firma som skal være profesjonelt sender ut e-post om dobling av pris dagen før det trer i kraft. I tillegg snakker man med kollegaer og naboer som har samme abonnement og de betaler halvparten av det jeg gjør. Fy skam🤬
Hei, Nå har ikke jeg direkte innsyn i saken din, men hvis du har skrevet en kontrakt med en spesifikk pris i 12 måneder så forholder vi oss til den prisen i 12 måneder. Etter at bindingen er ferdig så øker prisen naturligvis men man kan binde seg på nytt om man ønsker med redusert pris. Ønsker at du kontakter oss slik at vi kan hjelpe deg. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
I juli 23 fikk vi hytte eiere ved Storlien et tilbud med en rabattert pris til 11900,-Vi fikk en lovnad på 500/ 500 fra Allente og hvis vi koblet oss opp, fikk vi gratis internett det første året. Vi ble 3 dager for sen for å sende inn svensk personnumner ved kredittvurdering og måtte betale de resterende 3000;- da fristen for tilbudet var over. Nå har vi betalt 15000,- for noe som er ubrukelig. Har snakket med dere på telefonen og likeledes Allente og INGEN gjør noe. Har blitt avvist av leverandør og henvist til Telia istedet. Dette er ansvarsfraskrivelse og vi har betalt en stor sum uten internett en dag! Ønsker forklaring.
Hei, Først og fremst vil jeg beklage for opplevelsen din så langt, jeg har desverre ikke noe innsyn i denne saken og ønsker at du kontakter oss slik at vi kan løse denne saken. Vennlig Hilsen Feda | Globalconnect
Ikke mulig å «fryse» abonnementet. Koster kr 899/mnd. i fritidsbolig. Ellers ok dekning!
Hei Markus Godt å høre at du opplever dekningen god her. Dessverre er det ikke mulig å fryse abonnement, men gjerne kontakt oss direkte i henhold til prisen her slik at vi kan se om vi kan komme med et bedre tilbud til deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
nettet fungerer svært bra. det er billig, men kun til prøveperioden er over.
Hei Terje Takk for den positivt tilbakemeldingen, denne setter vi stor pris på. Godt å høre at tjenesten fungerer som det skal her Når det gjelder pris, kan vi alltid tilby våre kunder kampanjepris, både nye og eksisterende. For dette gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan komme med ett tilbud på dette til deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect