Lynet Internett har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig driftsrutiner og bevist vanskelig å få tak i kundestøtte.
Hei Mark Beklager å høre at du har hatt en dårligere opplevelse her med oss, slik skal det ikke være Den siste tiden har det dessverre vært en større pågang, noe som gjør ventetiden noe lengre. Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat
Gunstig pris, får alltid minst hastigheten jeg betaler for, gjerne noen mbps mer. Det kan være nedetid et par timer 1-2 ganger i året, og det synes jeg er for ofte.
Hei Kristoffer, Takk for tilbakemeldingen! Vi beklager for ulempene disse nedetidene kan medføre! Sammen med våre montører, jobber vi iherdig med å utbedre og forhindre feil på nettet slik at dere har den beste opplevelsen mulig, til en hver tid! Med Vennlig Hilsen Kevin | Lynet Kundeservice
Dårlig. Ofte er det små problemer, og nå har jeg vært uten nettverk andre dag på rad. Det samme skjedde for noen uker siden. Inger beskjed på nettsiden. Ikke den fungerer en gang på mobilen. Skulle bruke chat men det gikk ikke, som om den har hengt seg opp. Jobber man hjemmefra så er det stor problem.
Hei Margaret, Det skal ikke være slik at du opplever problemer med nettet på hjemmekontoret! Her ønsker vi å kunne hjelpe deg! Er ikke kjent med saken din men du kan nå oss på telefon 21 99 33 66 for feilsøking av linjen din dersom chat ikke fungerer for deg. Med Vennlig Hilsen Kevin | Lynet Kundeservice
Jeg har vært kunde hos Lynet i endel år gjennom avtalr med boligsameiet jeg bor i. Nettet har vært stabilt og greit, og hastigheten har vært som forventet. Ved oppsigelse av abonnementet via e-post, fikk jeg ikke tilbakemelding på at oppsigelsen var mottatt. På slutten av samme måned kontaktet jeg kundeservice via telefon og de hadde ikke tilgang til mottatte e-poster, og ba meg sende oppsigelse på nytt. En måned senere var det ikke kommet noen bekreftelse. Ny telefon til kundeservice, som nå endelig avsluttet abonnementet mitt som ønsket!
Hei Torbjørn, Vi setter pris på tilbakemeldingene og vil sørge for å bruke dette til å bedre vår kundeservice, det skal ikke være slik at det skal være så vanskelig å nå igjennom og at du må bruke flere henvendelser på det. Vi takker så mye for din tid som kunde hos oss og ønsker deg alt vel videre! Med vennlig hilsen Kevin | Lynet Kundeservice
Klarte omsider å få kontakt og feil på linja ble bekreftet. Dette skulle så fikses. Fikk sms om at de trenger mer informasjon og jeg ble bedt om å ringe opp igjen. Etter 60 minutt på vent, hadde jeg ikke anledning til å vente lenger. Har prøvd å ringe siden uten å nå fram. Tidligere var det et valg om bli oppringt igjen, men det var tydeligvis deaktivert. Helt utrolig når en feil er stadfestet at de ikke kan opptre proaktivt overfor kunder. Jeg kan ikke bruke dagesvis på å forsøke å kontakte de for at de skal få informasjonen de trenger for å utbedre en velkjent feil. Min anbefaling er å styre unna Lynet!
Hei Rune. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt. Dessverre har det vært litt pågåang på teløefon og chat de siste dagene som har skapt litt lengre ventetid. Vennlig hilsen Vilde | Globalconnect Privat
linjene er støtt ustabile alt fra 10min til 20timer stans, spesielt de siste 40dagene. lynet.no/status er treg og lite informativ. Tror det ikke er noen på kundesenteret uten kontortid. Feilen som skjer utenfor kontortid virker som ikke blir behandlet før neste kontordag. Hadde dette ikke vært via brl. så hadde jeg byttet.
Hei Jane. Først må jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Er dessverre ikke kjent med din sak men ønsker å sjekke opp i dette. Fint om du kan ta kontakt med oss direkte slik at vi får sjekket dette og fikset problemet med internettet. Vennlig hilsen Sebastian | Globalconncet privat
Da har Lynet nok en gang «feil i en sentral», som berører mange borettslag, som oppsto like etter midnatt, men som Lynet selv i følge kundeservice ikke fikk melding om før litt over 08.00 i morges. De kan på ingen måte svare på når feilen vil bli rettet, i samtale med kundeservice ca halv ni (lang ventetid) opplyses det at montører ER SENDT UT, på vei, for å forsøke å finne ut hva som er galt. Da det er feil mange steder, på siden deres ligger nå listet opp alle borettslag det gjelder, måtte de kalle inn folk/underleverandører, i følge kundeservice. Slike feil oppstår for ofte, det er åpenbart ingen på jobb om natten, slik at feil først oppdages kl åtte neste morgen. Det tar evigheter å få svar på telefon, informasjonen på hjemmesiden er kryptisk, lite i formativ og oppdateres uten at klokkeslett for oppdatering fremgår. Ser at Lynet anbefaler chat, sist jeg forsøkte å sende inn melding ble jeg hindret av opplegget som skal finne ut om jeg er en robot. Om man ikke er kunde hos Lynet ville jeg unngått det for enhver pris. Det er lite respekt for kundene å ikke ha et overvåkingssystem og sørge for at feil som oppstår på kvelds og nattestid blir håndtert med en gang. I stedet begynner Lynet å nøste i problemet når noen kommer på jobb om morgenen. -Jeg ser også at Lynet svarer på kritikk her med å vise til at kunden må sjekke egen ruter, ja, det må vi, men det er jo ikke årsaken i mange tilfeller. Lynets håndtering av prosessen med å verifisere IP adresser var skandaløst. I linken de sendte vårt borettslag manglet ca halvparten av adressene, slik at halve borettslaget ble uten nett. Lynet klarer heller ikke å sende ut varsel om planlagt nedetid til alle kundene sine, det har jeg etterspurt mange ganger, det er i følge Lynet helt umulig. Vanskelig å forstå hvorfor det ikke er mulig.
Hei Vibeke, Vi beklager for denne hendelsen. En uforutsett utfordring skapte problemer for mange av våre kunder denne dagen og vi har hastet med å få våre kunder på nett igjen. Slike utfordringer er noe vi ønsker å unngå fullstendig og jobber stadig med å hindre at feil som denne skal skje. Vi ser at flere og flere får tilbake tjenesten sin etter arbeid som blir utført! Ønsker deg en riktig god sommer! Kevin K | GlobalConnect