DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk DNB forsikring gjennom bilforhandler, da DNB kom gunstigst ut i pris. Har mottatt faktura hvor de oppfordret til å ringe 91504800 hvis jeg hadde spørsmål. Jeg ringte (mellom kl 1530 og 1600 på en fredag), og fikk beskjed om 2 minutters ventetid, etter 12 minutter uten å få svar la jeg på. Dette holder ikke DNB, lang ventetid kan inntreffe, men da må dere være mer presis når det opplyses om forventet ventetid. Jeg ser dette som et tegn på hva jeg kan forvente dersom jeg virkelig trenger hjelp, ser meg derfor om etter nytt selskap.
Helt forferdelig at min sønn og hans kone melder vannskade i august 2018. Saken er nå trener av SSG som DnB bruker. Der står de 1 år etter, hvor SSG velger å trekke seg etter at de har revet soverom og vaskerom. Dette er ikke bra. Kommer til å si opp min forsikring, som også er DnB best. Hva gjør man visst huset brenner.
I mitt tilfelle fikk jeg en vannlekkasje, Takstmannen som kom ville ikke ha rørlegger for og utbedre skaden da han mente min provisoriske reparasjon var nok. lekkasjen var i taket på badet nede og jeg måtte rive ned deler av taket for og stoppe vannet. De ville ikke dekke nytt tak men lappe det gamle og male over. Dette synes jeg var smålig så jeg droppet å bruke forsikringen og fikk inn rørlegger og snekker som la nytt tak for egen regning. Gidder ikke krangle for å få dekket ting som skal være dekket av forsikringen da dekket jeg skaden selv og bytter nå selskap.