Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 31 innen
forsikringsselskap
76%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
4733
957
389
386
1163
Sorter omtaler etter
Viser av 7628 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God hjelp"

Jeg har fått den hjelpen jeg har trengt, raskt og effektivt.

Monika M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask behandling og god forklaring"

Rask behandling og god forklaring på hva jeg måtte gjøre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Effektivt"

Kunne vært bedre oppfølging av oppgraderinger av forsikring samt lett leslige rammer. Ellers bra:)

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Suverent"

Det gikk kjempe fort, fikk veldige bra help. Ringte og fortalte hva som hadde skjedd, fikk mail og sendte over bilder av skaden. 2 dager etterpå fikk jeg beskjed hvor mye penger jeg for og kunne bruke de med en gang.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask behandling"

Har bare gode erfaringer med forsikringen, de har rask behandlingstid og er imøtekommende.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"God forklaring på mine spørsmål når det gjelder mine forsikringer"

Min erfaring med Fremtind forsikring er meget god, kan anbefales andre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantastisk"

Har aldri hørt om raskere behandlingstid. Jeg tok kontakt en kveld, og før kl 10 dagen etter var alt i orden... flott!

Øyvind H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Veggdyrsak"

Ved melding om skadesak er det en fordel at forsikringsagent leser all mail korrespondanse for å få forståelse av saker uavhengig av hvem som behandler saker i og rundt ferieavvikling.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt og effektivt"

Saken behandlet meget raskt og pengene på konto kjemperaskt. God informasjon hele veien.

Ann B. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd med all hjelp jeg har fått"

Ble fornøyd når jeg fikk ny mobil, og det gikk bare 4 dager før jeg fikk ny.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke dekket"

Elendig kundeservice, policy og responstid.

Torgeir N. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Blir ikke alltid møtt på en god måte"

Har selv gode og middels gode erfaringer med Fremtind, slektninger har hatt dårligere erfaringer. Det er ikke noen grunn til å klage på dekninger osv (da bør man bytte avhengig av behov), men det er vanskeligere å forutsi hvordan man blir møtt av mennesket. Der har Framtind noen ganger vært gode, andre ganger mindre gode. Det handler om å bli møtt med forståelse og vennlighet, og ikke føle at man er til bry, eller at man opplever å bli nærmest avvist.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Jeg har alltid vært fornøyd"

Har alltid hatt forløperne til Fremtid og har alltid vært fornøyd. Spesielt innbo og båt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Perfekt"

Knust mobil, fikk den repetert, ganske raskt, bra utført arbeid.

Øyvind A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raske og effektive"

Svært rask behandling og effektiv behandling. Tre dager fra saken var meldt til alt var oppgjort.

Hildegunn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Hurtig behandling."

Jeg har opplevd i de aller fleste saker som positivt. Det har vært saker som ikke har blitt behandlet like raskt, men alt i alt, fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Godt fornøyd med saksbehandlingen"

Meget enkelt å melde saken digitalt. Meget fornøyd med Fremtind Fordikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Suveren innboforsikring"

Meget kjapp behandlingstid. Enkel innmelding av skade, hurtig på tilbakemelding. Strålende!

John Y. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskeste og beste forsikring noensinne!"

Wrote out my report Sunday night, got a reply sometime between 8-9 AM the next day! I called back around 12 to confirm some details, which took 5-10 minutes. Then I got my case approved with money sent in 1-2 minutes. The money arrived early the next day. Overall the entire process took 1.1-1.3 business days. This company is just amazing!!! My only other insurance took weeks for my two claims.

Anne L. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Godt fornøyd med behandlingen"

Fornøyd med rask behandling og forståelse av saken min.

Anneberit
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt og effektivt"

Grei veiledning i saken og et rask oppgjør gjør at dette var en positiv opplevelse, når vi var så uheldige å få tv og tv-boks ødelagt i tordenvær.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Noter alt du vil spørre om på forhånd."

Gikk veldig fort og greit etter noen telefoner, men viktig å sette seg inn i forsikringene på forhånd og hva du har krav på. God kundebehandling og hyggelige folk jeg pratet med.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Tok ei uke fra jeg var uheldig, og til jeg hadde nytt kamera i hus. Imponerende kjapt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig treg saksbehandling."

Treg saksbehandling. Hyggelige telefonstemmer som var veldig positive, men uten at ting skjedde. Bør ha flere saksbehandlere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bra kundeservice til rimelige prisar"

Hatt bilen inne til rep etter skade, der eg var uheldig. Fikk time nesten på dagen, med kundeservice. Litt slark på info underveis i behandling av skade og sak, eller ganske nøgd med fremtind som forsikringsselskap!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR