Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
1
av 29 innen
forsikringsselskap
78%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
1329
235
86
82
288
Sorter omtaler etter
Viser av 2020 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Råd og hjelp, samt oppfølging da jeg var i USA under covid-19 utbrudd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Min familie befant seg i USA da Covid-19 utbruddet eskalerte og returflygningene våre ble kansellert. Forsikringsselskapet ga gode råd og veiledning for hvordan vi skulle på best mulig måte komme oss hjem til Norge. Oppgjør i ettertid tok naturlig nok litt tid ettersom det var stort press på forsikringsselskapet. Likevel fikk vi påminnelser under veis at saken ikke var glemt og at den ble behandlet så raskt som det lot seg gjøre. Forsikring dekket alle ekstrakostnader vi hadde med å komme oss hjem, samt tapte feriedager. Saksbehandler tok kontakt i forbindelse med behandling av saken, og to dager etterpå var oppgjør på min konto. Flott levert !!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjapp og ryddig behandling av saken"

Hadde en skade på bilen min og hele behandlingen av saken var enkel og svært raskt oppgjort. Gikk 3-4 dager fra skaden var registrert til den var ferdig reparert.

Hans I. L
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig behandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble generelt dårlig behandlet. Den ene agenten vi pratet med beskyldte til og med vårt vennepar for å lyve da de sa de hadde fått tilbake penger fra sitt selskap.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Godt å bli trodd på det jeg skrev ang skaden"

Min skade var litt spesiell....mista tlf i ei malingsbøtte....men ble trodd av selskapet på at jeg ikke hadde noen telefon å sende inn.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Feil grunnlag for avslag på erstatning av kansellert flybillett"

Jeg fikk avslag på erstatning for kansellert flybillett da flyselskapet ikke fløy en hel dag i februar pga lavt lufttrykk. Fremtind ville ikke gi meg erstatning fordi de mente jeg hadde avbestilt billetten min selv. De må undersøke klagen nøyere, så de ser hva som er årsaken til erstatningskravet. De har naturligvis hatt svært mye å gjøre i disse tider, så ventetiden har vært lang, men jeg venter gjerne lenger dersom de trenger det for å få en korrekt bedømming av søknaden. Hyggelige ansatte :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og effektiv"

Har hatt en skade med utbetaling og den ble meldt søndag kveld og før kl 10 mandag kom mailen med beskjed om at penger var på vei. Helt topp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og flott behandling"

Eg hadde nett ett uhell med min ganske nye telefon. Benyttet meg da av forsikringa igjennom forbundet mitt. Eg har kun positivt og sei. Rask respons. Rask utbetaling. Og ikkje høge egenandel heller. Så eg er storfornøyd🤗

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ingen negative erfaringer med selskapet så langt."

Jeg er imidlertid ikke fornøyd med at forsikringsselskapet nå i større eller mindre grad er løst fra mitt kundeforhold i Sparebank1, Nord-Norge. Det å ha en kjent kundekontakt både for bank og forsikring anså jeg som en stor fordel. Men jeg har ikke hatt noe forsikringsselskap som har fungert bedre enn Sparebank1/Fremtind Forsikring og viderefører derfor mitt forsikringsforhold hos dere.

Synnøve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Reise/ korona"

Fikk ikke erstatning! Selv om forsikring selskapet lovet full erstatning vedrørende tidligere hjemreise fra Spania, grunnet korona!

Erland K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Angående skade på min Toyota Rav 4"

Alt og hele saksgangen fra jeg meldte skaden til jeg hentet bilen ferdig reparert gikk helt av seg selv uten purringer fra meg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Anbefales"

Meeget bra. Hyggelig hjelpsom og profesjonell. Anbefales til dem som vil ha alt på stell ved et selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Enkel nettside som det gikk raskt å fylle ut. Fikk svar innen 4 timer selv om det var helg og pengene kom på konto påfølgende mandag.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

Ekstremt lite forståelsesfulle i denne krisetida. Så nå bytter jeg selskap til noen som BRYR seg om kundene sine! Og vil oppfordre samtlige jeg kjenner til å holde seg unna Fremtind forsikring. Lite hjelp å få der i gården!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bilskade"

Ringte SR-bank og fikk skadenummer raskt etter å ha kontaktet verksted. Ble henvist til samarbeidspartner til dette verksted for takst allerede dagen derpå. Leverte bilen etter få dager, og bilen var klar 16 dager etter dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Lite forståelse"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hei Lite forståelse, dårlig service. Fremtind Forsikring ville ikke dekke nye flybilletter hjem når det er en pandemi i verden. Vi kjøpte nye flybilletter hjem den 13 mars 2020 etter talen til statsminister Erna Solberg. Erna ønsker alle nordmenn hjem. Fremtind Forsikring vil kun dekke nye flybilletter om vi ventet til 14 mars. Vi var redde derfor ventet vi ikke. Derfor er jeg ikke trygg med Fremtind Forsikring som mitt Forsikringsselskap om det kommer en ny krise.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Skuffende"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingen kommunikasjon, ingen info om hvordan saken stod, ingen svar på mai jeg sendte. Heller ingen reaksjon når jeg sendte mail for å avslutte saken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Knuste platetoppen"

Knuste platetoppen ved et uhell. Kontaktet Fremtind og reparatør. Han fikset skaden, sendte regningen som jeg bare tok bilde av og videresendte. Fikk umiddelbart utbetalt pengene for regningen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Service og informasjon"

Sjøl om det var lang behandlingstid pga Koronapandemien, fikk vi god informasjon og førsteklasses behandling av vår sak

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Jeg anbefaler Fremtind forsikring til alle"

God erfaring med Fremtind forsikring. Hurtig svar egentlig til tross for Korona. At de ikke mistenkeliggjør min henvendelse

Arman R. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelig"

Hei, det var veldig vanskelig å kom til kontakt med forsikringen. lang kø og mye vente tid i telefon. Det var ikke lett å skrive på skadeskjema. Jeg fikk ikke skrive alt som var skadet. Jeg ga opp med å fylle skjema. men saksbehandler hjalp meg med å dekke litt av skadene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig bra"

Synes det var veldig enkelt å snakke med behandleren, var hjelpsom og forståelig. Keep up the good work.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"1 time kø for å snakke med saksbehandler"

Sms med beskjed om at de må ha flere opplysninger for å behandle skadesaken, men da jeg endelig fikk kontakt med dere, så var det kun for å avvise søknaden.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Arnfinn B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God og effektiv saksbehandler"

Rask og effektive. Glimrende selskap. Etter skade på bil til skaden var ordnet tok det kun 14 dager.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"LOfavør"

Jeg er fornøyd med skadeoppgjøret. Jeg er medlem av Norsk Sjømannsfotbund. Og dermed medlem av LOfavør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask behandling av saker"

Rask behandling av saker. Unntaket er koronnaperioden, men det er forståelig. Kundesenteret gir god veiledning og tips jeg måtte tenke på når kameraet mitt var stjålet. God dekning i avtalene. Men hadde vært fint om fritidsbolig Toppdekning også dekker skader på gjenstander fra nærmeste bilParkering til hyttebygning når det ikke er bilvei frem til hyttebygningen.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR