Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
1
av 28 innen
forsikringsselskap
73%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
592
110
49
31
186
Sorter omtaler etter
Viser av 968 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Imøtekommende"

Imøtekommende, løsningsorientert. Ville bruke brukte deler, fint med gjenbruk, men ikke på min bil. Problemer ble løst underveis på en fin måte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kompetanse i geografi"

Ref av flybilett, da det akkurat denne aktuelle dagen var innstilt den nødvendige og ene transport til aktuelle flyplass.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantastisk rask og god behandling."

Dagen etter jeg hadde meldt inn saken fikk jeg svar om at pengene ville være på konto innen to dager.

Gerd I. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Vennlige og tilstede for kunden"

Sitter igjen med en god følelse, tross uhellet. Hadde ikke mer å fortelle, er jo godt fornøyd. Takk for denne gangen.

Bjørn S
Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
"Grei behandling, utbetaling i henhold til forsikringsavtale, men dekker ikke innkjøp av nytt utst."

Grei og rask behandling. Forsikringsoppgjør gjelder traktor/fritidsbruk. Utbetaling i henhold til forsikring minus egenandel, men ikke hensyn til bruksverdi!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skade på uthus"

Etter skade på drivhus så ønsket Fremtind ikke å erstatte noe som helst. Anbefaler ikke forsikring her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask behandling!"

Synes det var enkelt å fylle ut skjemaet. Og det var utrolig greit å legge ved bilder av kvitteringer etc.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantastiskt skadeoppgjør"

Har alltid fått den hjelp jeg trenger av skadeoppgjør og de svarer raskt på henvendelser for endring av dekning. Brukervennlig med å få opp dekninger i nettbanken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og snarlig avgjørelse på avbestilt reise ved fare for coronautbrudd"

Etter at koronakarantene i landet kom, og jeg sto på Gardemoen og måtte snu og avlyse reise: fikk jeg gledelig hele reisen og opphold refusert av Fremtind og ny hastekjøpt flybillett hjem til nordnorge. Takk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Har ingen erfaring med andre selskap"

Hadde en episode med reiseforsikring som jeg ikke satte pris på. Ble lovet utbetaling "uten problemer", men det ble avslag, sentralt. Dette var en repr. som holdt info. på et møte. Slik bør unngås.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd."

Opplevde saksbehandler og takstmann som hyggelige og imøtekommende i en vanskelig situasjon. Det var bra, da slapp vi å engste oss for de økonomiske utfordringene som kom. Tusen takk for det!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lite forståelse"

Får avslag på tilbakebetaling etter tyveri, uten noen god forklaring eller oppfølgingsspørsmål. Kaldt og dårlig

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Enkel behandling av skaden på nett, rask utbetaling til konto!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Enkel og grei innmelding av skade på nett, rask behandling av kravet selv under stressede forhold (korona) deretter hurtig utbetaling inn på konto!

Alvhild Y
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantastisk bra"

Vi er strålende glad for den gode hjelpa vi har fått. Vi er har alltid fått god hjelp. Vi er i 80 årene og da er det viktig at dere hjelper oss og det har dere gjort. Ta en takk til alle vi har hatt kontakt med.

Gunnar S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Velfungerende"

Det virker som at dersom skademeldinger blir er fylt ut med nødvendige opplysninger, så går saken sin gang og vi hører ikke noe mer fra selskapet før erstatningen er bekreftet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"

Har forsikring i sparebank 1 men måtte forholde meg til dette underfirma i Oslo. Dårlig informasjon og sein responstid. Ikke det jeg er vant med og vurderer bytte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Vennlige og imøtekommende"

Super service, rask behandling og raske svar på spørsmål over mail. Opplevde at saksbehandler la ting til rette for forbruker.

Harald M. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårligere enn If og Gjensidige forsikring."

Vi er 3stk i ett sameie, If og Gjensidige forsikring løste det med advokat forsikringen gjennom innboforsikringen raskt, for vårt tilfelle går det veldig tregt. Oppleves rotete.

Anneche E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Uakseptabel dyrere forsikring etter at SB1 gikk inn i Fremtind. Ikke greit!"

Da Sparebank1 gikk inn i Fremtind opplevde vi en drastisk økning i våre forsikringer, særlig på bil der årsprisen for 4 biler økte med tilsammen 42%. På innbo/båt/reise økte den årlige forsikringspremien med 21%. Helt uhørt dyrt og uforutsigbart all den gang vi knapt nok har hatt skader siste årene. Dette utløser et bytte.

Audun Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig bra service"

Jeg brukte forsikringen på knust skjerm på telefon. Fikk penger på kontoen ett par dager etterpå. Det viste seg at telefonen var knust på baksiden også. Jeg tok kontakt igjen. Men det var ikke noe problem. De ordna seg med en gang😊

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Bedre før"

Vanskelig å få kontakt med saksbehandler. Jeg ringte forsikringsselskapet, men måtte ringe SOS for å få hjelp.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Karianne K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke god nok"

Gjensidig respekt for de som skal på reise utenlands og blir akutte syke med innleggelse på sykehus før avreise.

Marita B
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Har ikke dekt skaden"

Har aldri fått dekt skade når jeg varslet om skade, bestandig noe med liten skrift så det ikke blir dekt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig selskap! Skygg unna!"

Svært dårlig på kundebehandling med frekke og uhøflige ansatte! Vi vil nå avslutte vårt kundeforhold og finne et seriøst forsikringsselskap isteden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjapt - enkelt og billig"

Kort saksbehandlingstid, hurtig oppgjør. Helt grei på pris når man har LO favør. Har ikke brukt dem uten.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR