Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
1
av 29 innen
forsikringsselskap
78%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
2014
372
147
133
445
Sorter omtaler etter
Viser av 3111 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjapp respons/behandlingstid"

Kjapp respons/behandlingstid. Brukbart oppgjør selv om eg kunne tenkt meg litt mer. Må vel ta i betraktning at tlf var 3 år....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjempe rask behandling"

Kjempe koselige /hyggelig saksbehandlere. Kjapp behandling. Fikk svar på alt jeg lurte på ved alle henvisninger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget raskt og effektive"

Vennlig kundeservice. Kontaktet de ang. utflytting av leil. Grunnet vannskade. Trengte ekstra midler til bosted og de løste det asap. I tillegg bisto de i dekning av advokat utgifter uten noe om og men..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rimelig, enkelt og praktisk"

Vi har brukt Fremtind i mange år nå. Andre selskap ringer jevnlig men klarer aldri å matche pris og vilkår. Melding av skade er enkelt via skjema på nett, og saksbehandlerne fikser opp på en ryddig og enkel måte. Svært fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig positiv kundebehandling"

Skademelding var veldig bra tilrettelagt på min side. Var veldig greit og beskrive skaden der med tekst og bilder av skade forløp.

Arnstein O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Super fornøyd"

Fylte bare ut skademelding. Fikk melding/mail etter noen dager hvordan jeg ønsket oppgjør for skaden? Så super fornøyd!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Tidligere prisgunstig. Nå ikke konkurransedyktig nok."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har alltid hatt gode erfaringer. Ble litt skuffet over mangel på svar og fremdrift i mitt siste forsikringsoppgjør for en leasingbil.

Paul E. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Svært rask og grei saksbehandling av hyggelig og hjelpsom kundebehandler"

Rask og grei saksbehandling av en meget hyggelig kundekonsulent. Var velinformert om saken og hadde umiddelbar løsning på denne. Skadeoppgjør utbetalt umiddelbart. Dette kan vel ikke gjøres bedre!

Kari B. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Har vært bra helt til nå"

Har ikke mye og klage over helt til nå da jeg ikke får hjelp ang.kanselering av ett stevne på Kreta som måtte utsettes 1 år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God service og rask behandlingstid!"

Meldte i fra om skade på telefon. Meget god service. Enkelt å navigere seg frem for å opprette saken. Rask behandlingstid. Tok kun 3 dager fra jeg leverte telefon til jeg mottok den igjen. Kan anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

Mener jeg hadde rettmessig krav som ble avvist. Har man barn som gjør skade på eiendom, ikke bruk fremtind

Solveig F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Greit"

Litt endret fra tidligere. Må være god på data for å gjøre ting riktig. Jeg måtte ha litt hjelp. Det ordnet seg til slutt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Flott og rask behandling av koselige fagfolk😃"

Som jeg tidligere har nevnt er jeg imponert over den raske og hyggelige servicen tross ferieavvikling. I tillegg til smittefare som enkelte andre useriøse selskaper bruker som unnskyldning!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Anbefales"

Løser raskt saker. Har aldri hatt noen problem med dem. Har alle min forsikringer der. Og vil anbefale alle forsikringer hos fremtiden👍

Karl E. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"

Bruker lang tid på å svere, bryr seg ikke om kundene sine, gir ut så lite som overhode mulig og holder på pengene dine så lenge de kan.

Josefine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vil fraråde dette forsikringsselskap på det aller sterkeste! Uproffe og useriøse saksbehandlere. Tørr ikke å tenke på hvordan det hadde vært å ha Fremtind som forsikringsselskap dersom noe riktig ille hadde skjedd, hyttebrann, innbrudd eller lignende. Nei takk! Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Reiseforsikring til å stole på."

På grunn av sykdom fikk vi erstattet kostnader med tur vi måtte avlyse. Rask saksbehandling og hyggelige kontaktpersoner. Vi er fornøyde. Takk til Fremtind Forsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Hurtig saksbehandling"

Hadde knust glasset på en mobiltelefon. Meldte skaden på nett. Saksbehandlingen tok 9 minutter. Dagen etter fikk jeg reparert skaden til akkurat prisen forsikringsselskapet anslog det ville koste. Veldig effektivt.

Jorunn E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjempeflott og fort svar, pengene på konto på 1 dag"

Ingen kvittering fra den nye tlf vi mista i sjøen, sendte ingenting inn bare fortalte ka som hadde skjedd.

Ingebjørg
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Sen å behandle saken"

Tok veldig lang tid på behandle det og fikk ikke igjen hele summen jeg betalte for reisen. Det fikk andre som hadde samme reisen, men var forsikret i andre selskaper.

Berit C. J. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Hyggelige betjening og rask saksbehandling"

Ble overrasket over så hyggelig samtale og rettledning over telefonen. Saken ble løst på 2 dager og pengene utbetalt på konto umiddelbart.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt og effektivt"

Fikk skade på bil pga påkjørsel av stein i veibanen. Veihjelp rekvirert via Fremtind. Ble kjørt til nærmeste verksted, som reparerte skaden. Siden skaden ble endel større enn beregnet, så ble Fremtind kontaktet, og de fikset alt. Venter nå kun på regningen pålydende egenandel for reperasjon og veihjelp. Meget raskt og effektivt. Siden jeg er LO medlem, så kommer jeg rimelig utav det, og mister ikke bonus. Så nå må jeg kjøre fint i 3 år for å få den goden tilbake. Anbefaler på det sterkeste Fremtind forsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Saksbehandling og oppfølging"

Saksbehandling og oppfølging underveis er upåklagelig og slik jeg forventer av profesjonelle aktører i forsikringsbransjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Skuffende"

Jeg har hørt flere plasser, Power Mariero, Telenorbutikken Kilden og Tastasenteret og prisen de antyder er mellom 3 og 4000,- for å fikse telefonen. Fikk 1500,- til dekning av dere, med egenandelen skulle dette bli 2500,- jeg finner ikke en eneste brukt tlf av typen S9+ på finn til denne prisen bortsett fra en med knust glass som de skulle ha kr. 2000,- for. Så jeg forstår ikke hvordan dere har kommet frem til denne prisen. Når orker ikke jeg å gå inn i langvarig diskusjon med dere jeg er dritt lei av forsikringsbransjen.

Jan M. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Utmerkede svar på spørsmål"

Alt gikk på skinner og oppgjør gikk veldig raskt etter at jeg hadde sendt nødvendige fakturaer PG opplysninger.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR