Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 31 innen
forsikringsselskap
75%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
5545
1099
441
454
1437
Sorter omtaler etter
Viser av 8976 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Jørgen G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Gode priser/rabatter, enkelt skadeoppgjør, hyggelige saksbehandlere"

Gode priser/rabatter, enkelt skadeoppgjør, hyggelige saksbehandlere. Oversikt i nettbank er litt rotete

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Føler meg trygg"

Godt ivaretatt etter å ha brukt forsikring for første gang. Responsive og forståelsesfulle.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Opplevde veldig rask behandling og utbetaling i skadesak

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lurer bevisst kundene til å tro at de selger en bedre forsikring enn det de gjør."

Selskapet gir bevisst et vesentlig bedre inntrykk av produktet enn det som viser seg når en skade skjer. Dette gjøres ved at de lett tilgjengelige opplysningene som gis i beskrivelsen av produktet før en avtale er inngått understreker selskapets gode betingelser. Beskrivelsen inneholder ikke noe om begrensningene. Begrensningene kommer først frem etter at man har inngått avtalen. Først da får kunden tilgang til en lang liste med spesifikasjoner rundt avtalen. Her benyttes liten skrift, et juridisk språk som ikke er lett å forstå, samt latinske betegnelser på f.eks. skader og sykdomstilfeller som ikke er forklart og må googles dersom man vil vite hva de betyr. I tillegg kommer opplysningene først langt ut i teksten etter en rekke selvinnlysende ting som den enkelte kunde allerede vet, som eget navn osv. Oppsettet bærer etter min oppfatning preg av at det ikke er meningen kunden skal få oversikt. Om dette påtales er selskapets svar at de ikke bryter norsk lov, noe som sikkert er riktig men ikke er til hjelp for en kunde som er blitt lurt til å kjøpe et produkt som ikke holder det som loves i introduksjonen.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Skade nedgravd elektrisk kabel etter lynnedslag"

Lynnedslag med skade på elektrisk kabel til vannpumpe i borrebrønn. Vannforsyning til huset borte.Skaden lokalisert av elektriker, kabel erstattet med ny lagt i grøft mellom kjeller l hus og pumpe, boret nytt hull for kabelen gjennom grunnmur. Fikk god og hurtig hjelp av elektriker og entreprenør og grei tilbakemelding fra dere om at skaden godkjent som forsikringsskade

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Best og enklest"

Bare posetive erfaringer. Anbefales på det sterkeste

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask, tydelig og hyggelig service"

Fornøyd med rask og hyggelig hjelp. Enkelt å nå Fremtind på telefon og epost.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjempebra"

God service og kjapt oppgjør. Dette har jeg opplevd både på reise og bobil.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God service"

God service,hyggelige og imøtekommende ssksbehandlere som tok seg god tid til å snskke i tlf istedenfor å bare henvise til mail.som ofte blir gjort idag

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget bra"

Enkelt å melde skade Gŕei informasjon om forløp Greit oppgjør Savner en personlig kontakt

Gustav W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Erstatningssum skal være lik."

Dette gavekort tullet er helt uakseptabelt. At forsikringsselskap skal la kommersielle aktører få fordeler er ikke det vi kunder betaler for. Erstatningssum skal være lik slik at vi som kunder fritt kan re anskaffe etter eget ønske.

Stein E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask saksbehandling. Rask utbetaling."

Fantastisk rask begandling og kjapp respons ved kontakt med forsikringen.

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Lang behandlingstid"

Meldte inn vannskade for tre uker siden og saken er stadig under behandling. Ingen svar på meldinger / e-post og vanskelig for å komme gjennom for å snakke med saksbehandler. Alt for useriøst.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt og smidig"

Uhell og annet har gjort så vi har måtte bruke forsikringen mer en ønskelig dessverre. Dette har fremtind bistått oss i på en smidig, rask og ryddig måte.

Alf I. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Uproblematisk ved behandling av skadesak"

Fremtind ordnet opp i saken min uten at eg trengte å gjør noe, veldig fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"forferdelig dårlig topp forsikring på motor"

Dere kan sjekke selv med andre forsikrings selskaper. De fleste nye biler i dag har fem års eller 100000 km garanti mot fabrikasjonsfeil. Hvorfor har Dere da -10% etter det andre året ytterligere -10% etter tredje året osv. til år åtte. Det vill si att Dere det sjette året året som fabrikkgarantien gått ut skal kunden betale 40% av kostnadene ved en skade. Ved en kjørelengde på 20000km i året har bilen gått ca 120000 det sjette året skal dere da ha kunden til å betale 40% av skaden. Skal dere operere med 8 år så må kunde bare betale egenandel. Noen av deres konkurrenter opererer med 200000 km å da kun egenandel. Ikke prosenter av rep. av skaden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ingen erstatning på tyveri"

Ufaglig saksbehandler. Ingen tillit til kundens beskrivelse av tyveri. Fikk dermed heller ingen erstatning for tyveri av verdi 10000kr.

Ingebjørg
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask saksbehandling"

Ble kontaktet på tlf samme dag jeg sendte inn forespørsel om jeg var forsikret. Og de løste saken i løpet av telefon samtalen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"God samtale med den som kontaktes."

Hadde ikke lest helt det som oppstår i avtale som dere kunne dekker på innboforsikring min.Det skulle var bedre, hvis vi kunne ha mer av det vi betaler for innboforsikring ikke bare når huset er utsatt på brann eller tyveri. Hva er mening hvis dette aldri skjer. Takk

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Effektiv samt flink kundebehandler"

Super flink kundebehandler, fikk god hjelp og støtte. I tillegg ble erstatning utbetalt raskt. Gir Fremtind 10 av 10

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask behandlingstid og flott service!"

Meget fornøyd! Svært rask responstid og fornøyd med skadeoppgjørene jeg har hatt. Ikke noe nølende service her :)

Nuredin H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Trust in Fremtid"

Har hatt bare gode erfaringer med dette selskapet! Har fått alltid hjelp når vi trengte bistand!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd kunde"

Har alltid fått hurtig hjelp de gangene vi har hatt behov for det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Tjavel"

Vet ikke helt om jeg er så fornøyd med å bytte til Fremtind

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Usaklig kundebehandler"

Null støtte og hjelp når jeg ble frastjålet en klokke. Dette skal dekkes av utvidet reiseforsikring. Anbefaler ikke å benytte dette selskapet.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR