Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 31 innen
forsikringsselskap
76%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
3893
794
324
300
930
Sorter omtaler etter
Viser av 6241 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"lojalitet"

Har aldrig brukt forsikringen så kan ikke si noe om skadeoppgjør. Syns prisene med samme dekning i andre selskaper gjør at dem ikke er konkurransedyktige.

Jannicke
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Hatt en sak, er meget fornøyd med Fremtind !!"

Saken gikk via, Advokat. Jeg er meget fornøyd med rask og ryddig hjelp !! Litt usikkerhet kom da tvist måtte opprettes, før det ble avklart om jeg fikk dekket saken. Men var ganske sikker på å få hjelp.Da det var klart, gikk alt av seg selv.Anbefales. Har all forsiktig i Fremtind

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Imøtekommende og serviceinnstilt"

Var i kontakt med flere saksbehandlere, og alle var imøtekommende og hyggelige. Fikk god og ryddig informasjon både muntlig og på mail. Er svært fornøyd med hjelpen jeg fikk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Mistet"

De svarer og behandler saken raskt, men de dekker ikke mistet verdigjenstander. Syntes det er dårlig at de ikke dekker verdigjenstander som blir mistet når man kan forklare at man har vært svært uheldig og hendelsen ikke skyldes uvørenhet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Saksbehandling"

Rask og god saksbehandling. Godt skadeselskap som tok seg av alt arbeid, og ga god informasjon underveis.

Morten J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Faktura"

Hadde vært best å bare få en faktura på alle forsikringer. Får nå en på bil (Framtind) og en på resten fra DnB.

Andersine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Elendig saksbehandling"

Fikk ikke medhold på skadet PC pga at PC ikke var fortollet av utvekslingselev som kom hjem på ferie. Tolletaten var uenig med saksbehandler, for studenter fortoller ikke skolePC når de kommer hjem på ferie.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Enkelt og greit"

Registrerte skade på nettet. Fikk omgående tilbakemelding om videre saksgang. Leverte varen til verksted. Viste mail med skadenr. Da den ikke kunne repareres fikk jeg ny. Veldig enkelt, raskt og greit.

Robert K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skuffet"

Fikk en skade, forsikringsselskapet leitet etter årsak som ikke er dekket. Jeg hadde inne en fagmann for å se på skaden. Han kom frem til at årsaken, men forsikringselskapet godtok ikke forklaringen for de mente at dette var andre årsaker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig behandling"

Følte meg godt ivaretatt når jeg hadde Sparebank 1 forsikring, etter at dette ble Fremtind forandret dette seg til lite ivaretatt. Spesielt ved min skadesak på min båt. Bilforsikringen har jeg ingenting å utsette på.

Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Grisk forsikring."

Har betalt månedlig forsikring (>300kr/mnd) i over 3 år. Totale reperasjonskostand på min datamaskin kom på kr 2214,- og fordi egenandelen på slik elektronikk er på kr 2000,- så fikk jeg kun utbetalt 214,- kr. Hånlig. Ikke en forsikring som ivaretar kunden sine interesser!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lurt til å tro"

Toppforsikring dekket ikke det vi ble forledet til å tro. Vi har et gulv på 59kvm hvor kjøkkendelen er på ca.14kvm. Vi fikk vannskade på kjøkkendelen ,men fordi gulvet som måtte byttes var godt ut av produksjon var vi nødt til å bytte hele gulvet (59kvm)for å få tilbake den opprinelige standar noe vi ble forledet til å tro at Toppforsikringen skulle dekke. Slik var det ikke. Vi fikk kunn dekket 14kvm gulv.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Labert"

Skadeoppgjøret er lagt ut til underleverandør Scalepoint. Der er det ingen forklaring hvordan man går fram, for det meste er det gjetting som gjelder, jeg fant f eks ikke ut hvordan man kunne benytte seg av bonussjekk til butikk. I tillegg er dette tredje kunderundersøkelse jeg svarer på, i sammenheng med EN skadesak.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantastisk"

Utmerket saksbehandling og meget profesjonell kundebehandling.Meget fornøyd med den gode hjelpen vi fikk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service!"

Fremtind klarte å gjøre om en vannskade til to separate skader, tiltross for at skadeomfanget var identisk som det ville vært med en skade. Dvs. de krevde oss for to egenandeler. Ja, det var lekkasje/feil to steder, med de hang selvfølgelig sammen. Oppleves svært utimelig og vi bytter nå forsikringsselskap. Benyttet Fremtinds håndverkere, og de var helt supre!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Har kun denne ene erfaringen og er meget fornøyd."
1 syns denne omtalen er nyttig

Meget hyggelig ansatte som fikk jobben unnagjort kjapt og effektivt og ga meg svarene eg lurte på - kjapt og fint. Har bare denne erfaringen med Fremtind, men må si meg meget fornøyd.

Kundetilfredshet
"Dårlig behandling ,ble ikke trodd"

Ble ikke trodd på i en skade sak . Jeg ble påkjørt bak av en bil . Trygg lot saken min gå fra mai til november .. dårlige erfaringer og kan ikke anbefales .

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Oversiktlig og rask avgjørelse👍"

Raske svar,får svar på telefonen om det er nødvendig. Ikke bare selvgjort på data, liker menneskelig kontakt om nødvendig.

Sissel T. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bra, det lille jeg har hatt med de å gjøre"

Klar og grei info på nettet. Raskt svar Beklager men har ingen andre erfaringer enn nettbasert kontakt.

Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget godt fornøyd"

Rask behandlingstid. Flott at alt foregitt digitalt. Følte at hele prosessen gikk raskt og effektivt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service, lite kunnskap og vilje til å forstå saken, ingen interesse til å få kunnskap"

Jeg har ringt med saken til kundeservise og person som behandlet meg viste lite interesse til å hjelpe meg. Hun snakket om vilkår og jeg ønsket å lese disse vilkår, klarte ikke å finne dem selv. Hun viste ikke hvor presis kan jeg finne og hun ville ikke sende til meg i etterkant av samtale. Hun allerede i telefonsamtale ga meg muntlig avlsag og det kom ikke noe bekreftelse på sak i etterkant. Jeg måtte registrere saken på nytt selv og da fikk jeg igjen avslag med dårlig begrunnelse. Jeg ble ikke kontaktet på forhånd av fattet vedtak og jeg ble ikke anbefalt for eksempel å ta telefon til service for å få rapport på årsaken til skade. De antok at skade er på grunn av alder og skrev i begrunnelse at jeg vet ikke hva er årsaken til skade. Jeg vet ikke fordi jeg er ikke ekspert, spesialist i telefoner men de burde i hvert fall anbefale en sjekk i telefon. Noe som ble ikke gjort men avslag ble vedtatt. Dårlig begrunnelse og dårlig kunnskap. Det er en liten sak som handler om små penger, men selskapet viser hvor gnierens holdning de har og ikke minst mistenkelig holdning til kunder. Jeg bruker så sjelden innboforsikring og når jeg virkelig har behov for det fordi noe skjedd så får jeg den erfaring. Hadde innbo tidligere i Trygd og var mye mer fornøyd da jeg trenger hjelp og generelt servise. Hvis forsikring er ikke gratis for meg så ville jeg aldri bruke den.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ryddig selskap😊😊"

Raskt og ryddig skadeoppgjør, fylte ut skadeskjemaet på nett og der ble det anbefalt bilverksted.... fikk time raskt. Veldig fornøyd med alt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Konsulenter jeg hadde svarer ikke på e post"

Dem svarer ikke på e post . Det tok flere måned for en sak som står åpen Krever kviteringer for hvert minste ting som er gjenstand for oppgjør Dem tjene på det at kunder er sløve med å ta være på kviteringer

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Inge L. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Når enden er god er allting godt"

Etter en bilbrann ble graden av aktsomhet vurdert til mitt disfavør. Mine motargumenter ble imidlertid tatt hensyn til, og erstatningen ble til slutt meget gunstig for meg. Selskapet viser dermed stor tillit til sine kunder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Styr unna"

Ville ikke ta ansvar overfor meg som kunde, men forsøkte å dytte ansvaret over på utbyggers forsikringsselskap. Jeg ble stående i midten, og måtte krangle for å få lov til å registrere en sak. Selv etter at all dokumentasjon var levert brukte de fire måneder på behandlingen av en skadesak innbo. Det var først da jeg begynte å ringe dem hver dag at det omsider løsnet. Utilgjengelig saksbehandler. Snakket med flere andre enn saksbehandler i prosessen. Flere var ubehagelige og direkte frekke.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR