Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Brukte første gang forsikribg for 6-7år. Vannskade på telefon,telefon koster i dag 6000.- (Forsikribg mener verdi på telefon 1500.-) Fikk 0.- utbetalt . Bedre og billiger bruka en annen selskap.
Ble frastjålet el-sykkel. Enkel måte å registrere skaden/tapet på nettsiden. Gikk to dager fra saken ble meldt inn til pengene var på konto. Helt fantastisk erfaring da uhellet var ute! Opplever endelig et forsikringsselskap som tar kundene på alvor og virkelig er der for å hjelpe kunden! Ser ikke at dette kunne blitt gjort bedre!
Utmerket service og strålende fornøyd kunde. Upåklagelig !!
De later som om de tror på deg med sykdomsforløp på ferie, men du får alikevel ingen dekning om Ikke lege har sett deg første dag og skrevet en rapport. Hjelper ikke med andre uavhengige vitner heller og ingen medmenneskelighet, da regler/paragrafer skal følges til punkt og prikke og ingen skjønn kan vises.
Ikke vært hjelpsome på noen av mine skademeldinger, alltid en unnskyldning for å unngå støtte på noe som står at det skal bli dekket
Rask og god behandling. Raskt oppgjør ved skade som er skjedd
Meldte inn skaden og fikk tilbakemelding om at den var godkjent og bestilte time hos verksted.
Da jeg fikk pipebrann i huset og hadde to forskjellige forsikringer på innbo og hus var det stor forskjell på forsikringsselskapene. Fremtind var ufine, og pågående om at dette måtte vi fikse selv. Jeg informerte om at jeg ikke hadde helse til å utføre arbeidet, dermed valgte de bare å utbetale en sum for jobben, selv om jeg ønsket at de skulle gjennomføre det.
Hei, jeg/vi er kjempe fornøyde med Fremtind forsikring og all oppfølging vi får når vi tar kontakt med dere og lurer på noe.
meget hyggelige konsuleter hos dere.gode tilbakemeldinger de kan sitt yrke
Ryddig, kort behandlingstid og rask tilbakemelding når forsikringen måtte brukes.
Utrolig rask behandling i saken. Måtte avbestille turen, men behandling i saken og tilbakebetaling av kostnader ble utført på en meget god måte.
Måtte betale egenandel 2 ganger for samme sak. . .
Ekstra døgn på feriested grunnet flykansellering. Fikk dekket alle ekstra utgifter til hotell og taxi. Meget rask saksbehandling.
Vi fikk rask service og svar på våre spørsmål og henvendelse. Hyggelig personale. Bare gide ord å si om Fremrid Firsikeing.
Fikk vannskade på min iPhone som gjorde at lyden vart dempet. Ikke reparerbar,så fikk tilsendt en annen som virket perfekt. Veldig grei måte å melde skade og oppfølging perfekt . Topp behandling , og veldig rask .