Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
4
av 19 innen
skadeforsikring
75%
anbefaler
Fremtind Forsikring
Filtrer omtaler
9211
1772
669
698
2399
Sorter omtaler etter
Viser av 14749 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Skade"

Dere var rask og ta kontakt god oppfølging man kan stole på at dere følger opp selv om jeg er i utlandet

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Rask på utbetaling"

De utbetaler raskt, er flinke på å si hva slags dokumenter man trenger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke noe informasjon under reparasjon."

Fikk godkjent forsikringssak med pris på egenandel. Men fikk aldri noe mer informasjon fra reperatør eller fremtind som jeg ble fortalt jeg skulle ha fra elkjøp.

Lea T. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Høy egenandel på innboforsikring"

Høy egenandel på innboforsikring når det gjelder skade på mobil. 2000kr. Det er nesten like mye som min mobil var verdt etter 2.5års bruk. Jeg føler meg lurt da jeg fikk erstatningsmobil og ikke kontanter. Jeg kunne ikke være uten en mobiltelefon i 1 uke. Så erstatnings mobil burde da i såfall ha kommet umiddelbart. Også er det ikke så miljøvennlig med mange mobiltelefoner, det oppfordrer til kast og bruk mentaliteten.

Torben W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"God på pris men slapp på "kvalitet""

Min erfaring er at når det gjelder oppgjør er det kronglete pluss at oppgjøret gjerne ikke er reelt mtp på gjenkjøp av tapt/ødelagt utstyr. Her finnes det selskap i bransjen som er klart mye bedre. IF er et selskap i en helt annen league, men igjen dyrere... Så er kvalitet i fokus, velg et annet selskap. Er det polise-pris som er i fokus, velg Fremtind. Enkel forklart og opp til hver enkelt "kunde".

Anne M. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt behandling og oppgjør."

Jeg har bare god erfaring med Fremtind. Datautfyllingen kunne hatt bedre veiledning vedrørende nedlastning av dokumenter.

Fredrik K. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bra, som forventet."

Rask behandling. Tydelig på hva som måtte dokumenteres.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd"

Har ikke belastet selskapet nevneverdi, derfor fornøyd i det hele.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Kjip som F"

Fremtind er glad i og motta penger, men vil ikke betale ut noe som helst til kundene deres som er ofrene deres.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Briller"

Veldig hyggelig dame jeg fikk prate med 😊Veldig fint at dere ringer opp igjen .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ingen hjelp å få av forsikringen."

Har hatt flere saker som skjedd de siste årene. ALLE saker blir avvist, selv om dokumentasjon og bilder er vedlagt. Toppforsikring betyr ikke at du er forsikret enligt Fremtind

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Dårlig service"

Dårlig service og ingen oppfølging av kundebehandler. Er veldig dårlig på skadeoppgjør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig god service."

Meldte skaden på nettet og mottok med en gang tilbakemelding om at det var mottatt registrert og med skadenummer. Grei opplysning og raskt oppgjør av godtgjørelse for ikke å benytte meg av tilbud om leiebil.

Jan E. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Saksbehandlings tid."

Jeg har ikke hatt så mye forsikrings saker, men de jeg har hatt har blitt løst på grei og rask måte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Glass skade påført av kjent motpart."

Sammenrøre mellom robot svar og svar fra saksbehandler gjør at alt virker lite profesjonelt. Lite imponert. Lang behandlingstid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantastisk bra!"

Rask og god kommunikasjon og utrolig kjapt oppgjør! Strålende fornøyd! Takk!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og positiv saksbehandling/kommunikasjon"

Viktig å bli behandlet så positivt etter en helt ødelagt ferie.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig sluttresultatet"

Er medlem i lo favør men de trekker 2000i egenandel å x antall for årene iPaden er. Satt igjen me 750kroner i gavekort når de var ferdig me saken. Rett å slett elendig

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig fornøyd"

Rask behandlingstid! Tilbakebetaling etter utlegg kom fort på konto etter søknaden om erstattning ble sendt. Alt i alt - veldig fornøyd!

Regine L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God og rask hjelp!"

Tok under én time fra jeg meldte inn noe som var stjålet til jeg fikk beskjed om hvor mye penger jeg fikk i erstatning!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Flott"

Flott behandling av saksbehandler. Imøtekommen og forståelsesfull.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raskt oppgjør ved skade."

Bilen min ble påkjørt og Fremtind ordnet alt med raskt oppgjør. Veldig fornøyd!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Positivt"

Vi var veldig fornøyd med han som kom og vasket ned huset, etter det som hadde skjedd.Veldig behagelig opplevelse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask tilbakemelding ."

Fikk rask tilbakemelding ved innmelding av skade. God informasjon om hva forsikringen dekker eller ikke dekker. Rask saksgang.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bra kundebehandling"

Raske svar. Hurtig oppgjør. Proff behandling. Kommunikasjon på nett gav rask løsning.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR