Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg fikk tilbud fra Enter om 75% bonus på min bil. Jeg ringte de å spurte om dette stemte, og de bekreftet det. Fikk nå en faktura hvor de ønsker tilbakebetalt mellomlegget på 75% til 40% fordi de mener det er hva jeg skal ha. Jeg ringer de opp og blir møtt av en mann med bergensdialekt. Han gikk rett i strupen på meg og spør om hvorfor jeg skal ha 75% bonus, istedenfor å forklare meg situasjonen. Han er oppriktig spydig og barnslig. Jeg ble selvsagt irritert også og svarte tilbake, men om det er slik de skal behandle kundene sine da avslutter jeg det med en gang.
Enkel nettportal. Raskt skadeoppgjør og god kundeservice
Syntes forsikringen lå i det høye leiet ift. hva jeg har betalt tidligere
Bilfirmaet tegnet forsikring uten min vitende og vilje. Som samlet kunde av Gjensidige gikk evt. oppgjør helt greit, samt en ordnet og samlet forsikring. Prosessen med forandring av bilforsikringen ble svært vanskelig og kostbar. Enter Forsikring ville ikke gi refusjon. Derved kontaktet jeg Forsikringsklagenemnda. Der fikk jeg medhold og det merkelige var at Gjensidige ble ilagt kostnadene! Derved var mine forsikringer tilbake i ''trygg havn''!
Ved innkjøp av ny bil så registrerte selgeren bilen hos Enter ved en feil. Jeg byttet til Gjensidige samme dag som jeg hentet bilen. Sa opp avtalen med Enter sa jeg brukte angreretten... Jeg regnet med alt var OK men Nei Enter hadde ikke kansellert min avtale Så avtalen hos Gjensidige ble kansellert pga at Enter ikke ordnet opp som de skulle. Dette oppdaget jeg når jeg sjekket opp hvorfor jeg hadde fått et krav fra Enter... Så ca1 mnd etter fikk jeg ordnet dette men får da selvfølgelig et krav på den tiden de har tvangsholdt meg som kunde... Så for all del LIGG UNNA dette selskapet
Økte prisen med 20% etter første år, noe som var veldig irriterende.
Fornøyd med behandling av forsikringsavtale og lett å kontakte kundeservice. Anbefales...
Jeg ble spurt om jeg hadde bonus på bil fra før, jeg har 75% på en Tesla, og tenkte de skulle bare matche dette på den nye bilen. De tok derimot å flyttet hele bonusen uten mitt samtykke over på den ny billige bilen. I alt resulterte dette "gode" tilbudet at jeg mistet all bonus på Teslaen, noe som økte forsikringsutgiftene mine med over 9000 kr. Dette er ren lureri, styr langt unna.
Lenge å vente på telefon. Om man sender melding via nettsiden, får man ikke svar på det man spør om. Fakturabeløp stemmer ikke med avtalen. De er ikke interessert i å ordne opp. Dette burde være veldig enkelt. Veldig skuffende.
Skulle ønske det var flere alternativer på kjørelengde.
Av div grunner har vi hatt tidligere biler registert på ett annet familiemedlem. 75% bonus og skadefri kjøring siden 2012. (Mannen min som kjører mest har kjørt skadefritt og "botfritt" siden han fikk lappen i 2004) Hos andre selskaper har det vært mulig å flytte bonus, men det går ikke her. Ikke er dem intr i å gi noe gode priser heller..
For 4 år siden ble jeg påkjørt og skadeoppgjøret var mildest utilfredsstillende!
God service med hyggelige betjening. Kundebehandlere som virker kunnskapsrike.
God service, rimelige og enkle å ha med å gjøre. Oppgjøret ble gjort raskt og smertefritt. Kan anbefales på det varmeste.
Dyrt og pushet av Møller bil. Dårlig kundebehandling.
Sender nye fakturaer etter å ha mottatt oppsigelse fra mitt nye forsikringsselskap.