Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Legen ordnet alt. Jeg måtte ikke gjøre noe. Legen sammen med norsktalende hjelper på sykehuset informerte hele veien, alt fungerte helt bra.
Rask behandeling av Skade saken. Klart og tydelig skema po internet. Weldig enkelt.
Ryddig og hurtig hjelp, enkle nettsider for å fylle inn det man trenger for å melde forsikring
Raskt oppgjør. gode priser med LO favør, ingen andre selskap kunne konkurrere med Fremtind i vårt tilfelle.
Proffe folk jeg fikk den hjelp jeg trengte når det trengtes mest
Positive og imøtekommende på telefon. Innformativt og bra
Brukt topp bilforsikring ved maskinskade, enkelt og greit oppgjør. Brukt innboforsikring på tap ved brann, oppgjøret var raskt og greit.
Kjapp behandlingstid. God service. God hjelp. Så jeg er svært fornøyd.
Har hatt 3 saker hos dem det siste året. Mobil som ble ødelagt, briller som ble ødelagt og syk på reise i utlandet. Alle saker har løst seg meget raskt, og problemløst for min del. Alt har gått over nett/tlf og service nivået har vært meget bra. Jeg er veldig fornøyd.
Jeg har opplevd dere som ubyråkratiske og vennlige, og p.t. ser jeg ingen grunn til å bytte forsikringsleverandør.
Rask og grei betjening av saken min. Min sak var veldig enkel å betjene, da eg var som reisende kjent i området, og kom mei hurtig til lege.
Fikk skader på briller som jeg hadde hatt i 6 mnd.. Fikk dekket nye briller, ettersom de ikke kunne repareres. Veldig fornøyd med den hjelpen jeg fikk.
Meget bra på alle måter. Kort behandlingstid. Lett å bruke skjemaer for å fortelle om det som hadde skjedd. Alt lå inne på forsikringsportalen på nettet.
Veldig greit å melde inn skade. Veldig rask behandling av saken 👍
Har alt av forsikringer, er veldig fornøyd. Rask respons, raskt oppgjør, gode dekninger.
Veldig bra at saken jeg melder inn blir dekket av den mest fornuftige av mine forsikringer, uavhengig av hvor jeg melder inn saken. Effektiv behandling av min sak.