Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask reparering og behandling av storm skade som vi fikk på taket.
De kan bli mer imøtekommende og bidra til å ordne opp, når ting blir feil.
Hadde en skade i januar - fikk opprettet sak via internett - utrolig god oppfølging i etterkant. Kjempefornøyd.
Det er første gang jeg har snakket med noen i selskapet, og det var bra. Skulle ønsket det hadde vært noen fra selskapet med kontor i Halden. Ellers ingen erfaring.
Fra de alle årene jeg har forsikringer i sparebank1, kan ikke huske at jeg meldte noe skade og saken ble ikke løst. Alltid møter opp med hyggelige kundekonsulenter uansett gjennom tlf samtale eller på e-post.
Kjapp behandling av saken min. Utbetaling av forsikringsummen kom fort.
Ifra innmelding av skade til oppgjøret ble utbetalt så gikk alt på skinner. Lett å melde hendelse, kjapp behandlingstid og hyggelig kundebehandler.
De svarte på mine spørsmål nesten før jeg fikk stilt dem og forklarte greit det jeg lurte på.
Det må bli mulig å kunne få tlf kontakt med dere! Helt ubrukelig å bare kunne kommunisere pr mail.
Raskt oppgjør God erfaring - 1. Gang jeg har brukt forsikringen. Cæsar er 5 år golden retriver.
Bra nettside, grei pris. Har bare hatt positive opplevelser med forsikringsselskapet.
Vi har siste årene dessverre måtte bruke forsikringsselskapet ved flere anledninger, og jeg har ikke annet enn godt å si om det. Når uhellet først er ute er det godt at noen kan hjelpe deg! Ved melding av skade blir saken raskt behandlet og hjelpen er aldri langt unna. Har hatt bare positive erfaringer når det gjelder både bolig og reiseforsikring. Å melde skade fungerer godt både på nett og telefon. Om du har behov for assistanse underveis vil jeg anbefale e-post, for telefonkø er jeg ikke så glad i, men pluss for at de kan ringe deg tilbake.
Rask saksgjennomføring og en vennlig betjening. Større egenandel, men en rimeligere pris på forsikringene!
Veldig bra i forbindelse med telefonkontakt fra Gran Canaria og fekk avtalt ordning med taxi da vi skulle lande på natta.
Ukomplisert og så lett et forsikringsselskap kan være. Ikke noe problem med å få dekket skader på innboforsikring da vi hadde vann i kjelleren, og kan se for meg de andre forsikringsmulighetene de har er likedan. Hyggelig og god kundeservice, litt treg med svar og oppfølging under vannlekkasjen, men det var fullt forståelig da minst 250 andre husholdninger hadde samme problem som oss på en gang! Da alt var dokumenter og på plass så fikk vi erstatning som vi var fornøyd med ganske fort etter det var akseptert. Anbefales.
Fikk saksbehandlet kravet mitt dagen etter at jeg sendte det inn. Jeg ble bedt om å kontakte saksbehandler for ytterligere opplysninger, og det eneste negative var lang ventetid på telefonen. Fikk etterhvert snakket med en hyggelig og imøtekommende saksbehandler.