If Skadeforsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Litt vanskelig å forstå oppsettingene. virker som om enkelte oppsettinger er gjort slik med hensikt. Slik at det skal være vanskelig å sammenligne..
sa jeg ville betale alt samla 1 gang i månden men nei det gjorde de ikke så da jeg trodde alt var betalt var det ikke det
dyrt forsikringselskap, dårlig kundebehandling, får forsjellige svar hver gang jeg ringer inn. topp på skadeoppgjør. reiseforsikringen ble jeg lovt noe helt annet en det jeg fikk.
Dyrt og dårlig.
Avvist følgeskader etter vannskade som er godt dokumentert av takstmann
Følger opp deg som kunde, oversiktlig nettside
Jeg hadde en skade på bilen tidligere i år. Vennlig kundebehandling, leiebil sto klar, greit oppgjør, ingen problemer.
Pris på bilforsikring var nøyaktig 3 ganger så høyt som et annet tilbud med like vilkår.
Effektive og raske når uhellet er ute
Ikke minst prisen er avgjørende for mitt kundeforhold. Jeg belaster forsikringsselskaper selskaper svært lite, og er derfor interessert i å betale etter dette forhold. Som forsikringsselskap er If udiskutabelt fremdragende på service
Vi har nettopp tegnspråk forsikring i if,men de virker veldig seriøse,
Ingen problem ved oppgjør ved behov med reiseforsikring og dyreforsikring
Når du for første gang trenger hjelp. Så dekker ikke forsikringen noe som helst! Kunne like godt stått uten.
Har ingen dårlige erfaringer med if. Ved henvendelser har det vært veldig ryddig og greit. Rask avklaring og oppgjør.