Tryg Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Råttent firma som skriver seg fra all ansvar når man trenger forsikringen. Behandler kunder som passiv inntekt bare. Når en skade skjer så har de plikt som et firma til å dekke det de skal. De velger å ikke gjøre det og griner over at det møbler var for dyre bla bla. Hva er det forsikringsselskap er til? Passiv inntekt? To om igjen. HOLD DERE UNNA
De dekker ikke det de lover og er dårlige på kontakt, blir kastet mellom forskjellige saksbehandlere og ingen kan hjelpe. De er veldig positive og lover alt når de selger forsikring, men dekker ingenting. Har betalt betydelige beløp til dem, når jeg står med lua i hånda og trenger hjelp så blir jeg avvist. Regnet med at når man velger topp forsikring, så får man topp dekning og hjelp. Føler meg bondefanget!
For høy pris. Må dessverre undersøke andre muligheter.
Dårlig nettside, vanskelig å få hjelp på telefon. Ikke gode nok forsikringer for mitt behov
Selskapet øker prisen med 20- 40% hvert år . Kundebehandlingen er helt latterlig.Kunderådgiver kan ikke oppgi priser ved henvendelse
Ikke behjelpelige med noe som helst. Heller ikke vis en melder en skade. Dyre.
fantastisk kundeservice. rask og effektivt oppgjør ved skade
Selskapet er lett tilgjengelig og yter god service ved henvendelser. Husforsikring er ofte et vanskelig objekt å beskrive når en skal forsikre. Selskapets ansatte har god kunnskap på dette området og gir gode råd.
Fornøyd med alt, men ønsker tilbud fra andre pga pris
Veldig fornøyd med Tryg. En god del billigere enn andre forsikringsselskap men har fortsatt samme goder + flere som jeg ikke hadde fått hos andre.
Lite tillit til kundene sine, trege med tilbakemeldinger, roter med journaler, sliter med å se årsak sammenhenger, dårlig til å lytte, er forutinntatte, dårlig menneskesyn og ræva kundeservice. Blir spennende å se hvordan fremtiden til dette selskapet blir. Klarer de å holde på kundene? Den som venter får se.
Urettferdig behandling av saken. Verste jeg hatt. Må ha klarere webside og oppdatere lander de ikke dekker reiseforsikring.
God kundeservice og enkle og få kontakt med ved spørsmål, gode priser å!
Har innboforsikring via NITO og boligforsikeing. Men ved skade som eg ikkje hadde noko skuld i har det vore elendig oppfølging (Tryg svarar ikkje eller pulveriserer ansvar mellom utilgjengelege saksbehandlarar…ved klage seier dei alltid at feil skuldast “en misforståelse”). Eg vil anbefale NITO-medlemmar å vurdere andre forsikringsselskap!
Sendte inn skademelding midt i september. Fortsatt ikke avgjort. Fikk beskjed om at skaden dekkes av forsikringen, men der stoppet det. Sendt mange mailer hvor vi oftest ikke får svar, og enda flere telefoner hvor vi hver gang forsikres om at det nå skal tas tak i dette. Men så skjer det ingen ting.. Og Tryg reklamerer med rask behandlingstid? Elendig!
Gode erfaringer ved oppgjør etter skader på hus og bil.