Chilimobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
I begynnelsen etter at jeg byttet til chili hadde de stor pågang og kundeservice virket sprengt. Men virker som de har ordnet opp og fått kontroll, nå er jeg fornøyd med å ha et abonnement som kontinuerlig er billigst og at man alltid får minst like bra vilkår som de andre operatørene. Så slipper jeg å følge med på om jeg burde bytte hele tiden
Ingen funksjonalitet på hverken "Min side" eller i app, du må kontakte kundeservice for alt mulig. Helt tragisk! Og utrolig lang responstid på henvendelser i tillegg. Og når de endelig svarer, så er det ett under hver gang de klarer å få gjort noe, eller de klarer gjøre det riktig. Gikk under en uke før jeg bestilte portering til ett annet selskap.
Chilli mobil har et ekstremt dårlig brukersnitt mot kundene sine. Min Side har serriøst tre knapper og en av de er "logg ut". Samtidig skal den ene siden inneholde litt informasjon om bruken din, men det dukker ikke opp før etter 3-4 refresh av siden. Kundeservice har jeg vært så heldig at jeg aldri har trengt. Selskapet tilbyr AvtaleGiro men ikke eFaktura. Alternativet da er at du får en regning på epost. Sånn oppsummert virker det som selskapet prøver ta igjen de "tapte" inntektene med å ikke utvikle løsninger for kunden. Tilby dårlige betalingsalternativer og samtidig sender raskt ut inkasso regninger med ekstra gebyrer hvis du glemmer deg en gang/dag. Hvis du betaler regningen din til god tid, og ikke er kresen på informasjon uten å gå igjennom kundeservice så er alt greit. Da vil du ikke merke at du har Chili mobil isteden for et annet selskap. Men jeg liker bare ikke tanken på hvordan de ønsker å drive sin bedrift, og derfor vurderer jeg å bytte. De ti kronene ekstra kan utgjøre noe forskjell.
De har ikke efaktura, kid på regningene er ugyldig.. og sånt ekstra stress passer ikke meg
Konkurransedyktig pris, godt utvalg av data. Litt dyre datapakker.
Helt OK med tanke på pris/GB og så videre, men de sender ALDRI ut melding om at du har faktura, følger ikke opp kundene sine mtp oppsigelse av abonnement og du vil 90% av tiden få en inkassovarsel fra Svea Finans om ubetalt regning. Styr unna for alt det er verdt.
Måtte låne annen telefon for å få ringt da mitt abonnement ikke ble åpnet. Da skyldte de på tekniske problem. App fungerer ikke etter gjentatte forsøk. Ved innlogging på min side finner de ikke mitt nummer. Her har ledelsen mye å jobbe med. Skiftet straks til nytt selskap.
Gikk for 2GB abonnementet pga. prisen. Opplevde litt kluss med en regning og SIM-kort da de byttet nett fra Telenor til Telia, men har ikke hatt problemer siden.
Her får man mye for en billig penge! Kundeservicen er helt på topp, de er alltid veldig behjelpelige og hyggelige. Ingenting å utsette på chili mobil!
Hurtig svar og behandling, hyggelige kundebehandlere. Ikke opplevd lik kundeservice før.
Byttet til chilimobil for et par år siden og er sååå fornøyd! Anbefaler alltid chili til andre når det er snakk om mobilabonnement. Kundeservicen er utrolig koselig og veldig behjelpelig, får alltid raske og gode svar på henvendelser. Jeg har virkelig kun positive erfaringer med både kundeservicen og chilimobil generelt. Tommel opp!
Jeg er veldig fornøyd med mobildata. Hastigheten er veldig bra. Kundeservice er også veldig bra, de svarer deg innen 5 minutter på facebook.
Er kjempe fornøyd med både mobilabonnementet jeg har og kundeservice
Regninger og inkassoer fløt fritt, umulig å få orden på noe. Svært glade i plutselige inkassoer!
Var én uke uten tlf-muligheter pga. ikke mottatt SIM-kort. Tar kontakt med de, men første svar fikk jeg etter 2 mnd. Bytta til et annet selskap etter den ene uka med ikke-fungerende tlf. 4 måneder etterpå mottar jeg inkassovarsel.
Skulle sett på disse tilbakemeldingene før jeg benyttet meg av chillis tjenester. ELENDIG. Regningen som ikke blir sendt ut; men som havner rett i inkasso. Purregebyrer som de nekter å slette. Lite trivelig:)