Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Mer ⋮ NETTSIDE
Talkmore
4 385 verifiserte omtaler

Kundefavoritten Talkmore

Talkmore er kåret til kundefavoritt for mai 2024

Kundefavoritten Talkmore

Talkmore er kåret til kundefavoritt for mai 2024

Kundefavoritten Talkmore

Talkmore er kåret til kundefavoritt for mai 2024

Kundefavoritten Talkmore

Talkmore er kåret til kundefavoritt for mai 2024

Kundefavoritten Talkmore

Talkmore er kåret til kundefavoritt for mai 2024

Kundefavoritten Talkmore

Talkmore er kåret til kundefavoritt for mai 2024

Kundefavoritten Talkmore

Talkmore er kåret til kundefavoritt for mai 2024

Kundefavoritten Talkmore

Talkmore er kåret til kundefavoritt for mai 2024

Kundefavoritten Talkmore

Talkmore er kåret til kundefavoritt for mai 2024

Kundefavoritten Talkmore

Talkmore er kåret til kundefavoritt for mai 2024

Kundefavoritten Talkmore

Talkmore er kåret til kundefavoritt for mai 2024

Kundefavoritten Talkmore

Talkmore er kåret til kundefavoritt for mai 2024

Kundefavoritten Talkmore

Talkmore er kåret til kundefavoritt for mai 2024

Kundefavoritten Talkmore

Talkmore er kåret til kundefavoritt for mai 2024

Kundefavoritten Talkmore

Talkmore er kåret til kundefavoritt for mai 2024
favorite-ribbon
Talkmore er en favoritt blant mobilselskapene på Bytt.no!

Basert på nylig gode kundeanmeldelser har Talkmore fått utmerkelsen kundefavoritt for mai måned!
Kundetilfredshet
4.6
Utmerket
Talkmore sine kunder forteller om en høy grad av tilfredshet, hvor selskapet får mye skryt for deres engasjement til å levere kvalitetstjenester.
Basert på alle omtaler siden oppstart frem til mai 2024
Kundeservice
4.7
Utmerket
Blant omtalene til Talkmore får mobilselskapet mye skryt for sin utmerkede kundeservice, som beviser at Talkmore setter kundenes behov først.
Basert på alle omtaler siden oppstart frem til mai 2024
Verdi for pengene
4.5
Utmerket
Talkmore leverer tjenester som gir kundene god verdi for pengene, og mobilselskapet får mye skryt for nettopp dette blant sine mange omtaler.
Basert på alle omtaler siden oppstart frem til mai 2024

Les hva fornøyde kunder nylig har sagt om Talkmore

Omtaler

Alle 4 385 omtaler
daglig-leder-daniel-fritzman favorite-ribbon

Norske forbrukere har talt!

Med over 3 millioner årlige besøkende og mer enn 98 000 brukeromtaler, har Bytt.no etablert seg som en viktig portal for forbrukere som ønsker å sammenligne selskaper, dele sine egne erfaringer og lese hva andre har erfart.

Hver måned mottar vi tusenvis av omtaler, noe som understreker behovet for en tydelig utmerkelse på hvilke selskaper som presterer godt.

For å holde tritt med de raske endringene i selskapers omdømme, både positivt og negativt, går vi nå fra å arrangere en årlig kåring til å gjennomføre månedlige kåringer.

Dette gir forbrukere et bedre og mer oppdatert overblikk, og bidrar til at bedrifter kontinuerlig kan vurdere og forbedre sine tjenester.

Kriterier for å bli en månedlig “Kundefavoritt”

- Selskapet har minst 10 omtaler i kvalifiseringsperioden
- Selskapet har et gjennomsnitt på 3,0 eller mer i kvalifiseringsperioden
- Selskapets totalvurdering er 4,0 eller mer ved kåring

Den månedlige kvalifiseringsperioden sikrer at kun de selskaper som oppfyller alle nødvendige kriterier i inneværende måned, vil bli kåret til en kundefavoritt den påfølgende måneden.

En uavhengig kåring bestemt av forbrukerne
Denne månedlige kåringen av kundefavoritter styrker forbrukermakten og sørger for at bedriftene stadig streber etter forbedring, noe som til syvende og sist gagner alle parter involvert.

Kåringen foretas helt automatisk og uten påvirkning fra ansatte i Bytt.no.

For ordens skyld nevner vi at alle omtalene på Bytt.no gjennomgår streng kvalitetssikring og at det er helt gratis for alle selskaper listet på Bytt.no å innhente og svare på omtalene. Les mer om våre bedriftsløsninger.

Vi tar kvalitetssikring på alvor, og her kan du lese hvordan vi kvalitetssikrer omtalene vi mottar.

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR