Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg kan ikke beskrive med ord hvor snill og hyggelig henne var på telefonen.
Hei Suzana, For en utrolig flott tilbakemelding! Vi er stolte av vår hyggelige og engasjerte kundeservice. Ha en super dag videre :) Mvh oss i Dipper
Mobil Bedrift siste 2 år og godt fornøyd med priser, dekning (Telenor), og kundeservice. Sendte henvendelse til kunde service om endring i ett abonnement 23.12.20 kl.10.30. Først "Auto Reply" etter få sekunder med referansenummer. Deretter kl. 10.35 en bekreftelse fra Kundeservice på at endringen var effektuert. Videre kommentar overflødig.
Hei Christian, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag for å være så effektive som mulig, så det er godt å høre at du fikk løst saken din raskt. Ha en strålende dag videre :) Mvh oss i Dipper
Hadde en lengre samtale med Samuel på salg om muligheter for å gå over til Dipper fra dagens Telenor på nettløsning og ICE på telefon. God veiledning for de muligheter som finnes og hyggelig konstruktiv selger. Ikke pågående, men behagelig :).
Hei Håkon, Så godt å høre at du har hatt en god erfaring med våre selgere! :-) Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper.
Først litt treghet og rotete, så ordnig's, til slutt bra jobbet med godt resultat. Når du har en bedrift som er veldig travel, har du ikke tid å vente på at andre ikke gjør 100% for at alt skal gå på skinner når man bytter selskap. Hos oss er det skriver, izettle, mobilt modem, vips og bank osv som skal snakke sammen. Når man plages og systemene slutter å funger + at man må gjøre dettte flere ganger er det utrolig frustrerende. Ting må fungere fra første stund.
Hei Stig, uff, dette hørtes ut som en kronglete start. Vi ønsker selvfølgelig at alt skal være oppe og gå med en gang. Jeg er litt usikker på hva som har skjedd i denne saken, men send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi komme til bunns i dette. Håper du har en fin dag videre:-) Mvh oss i Dipper
Bra og hyggelig respons på kundekontakt på email. Uproblematisk abonnement. Fungerer alltid slik det skal. bra priser.
Hei Atle, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er akkurat slik Dipper ønsker å være, så dere kan fokusere på det som er viktig; deres bedrift. Ha en fin jul :-) Mvh oss i Dipper.
Meget fornød med service, hurtig og klar kommunikasjon.
Hei Dagfinn, takk for hyggelig tilbakemelding! Ha en fin jul :-) Mvh oss i Dipper.
Hurtig respons fra kundeservice på spørsmål. Helt i toppen med antall GB vs pris og rollover innkl, Telenor dekning. Tlfsvar er en tjeneste jeg mener er litt utgått på dato.
Hei Steinar, takk for hyggelig tilbakemelding! :-) Om man ikke ønsker telefonsvar kan man enkelt fjerne dette. Om du er usikker på hvordan dette gjøres kan du gjerne ringe oss på 06020, så vil vi svare deg i løpet av kort tid. Håper du har en fin jul! Mvh oss i Dipper.