Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
👍 kjampe bra kundeservice fikk god hjelp det jeg ringte for 👍
God dekning. Rimelig. God kundebehandling. Får ekstra ferie gb.
Dårlig! Kan være uten nett et halvt døgn omgangen. 😥
Ble møtt av en blid og forståelsesfull mann. Han ga svar på spørsmålet rask, effektivt.
Ringte for min sønn som ligger på sykehus. Fikk super hjelp fra dere.
Veldig fornøyd med priser osv og veldig hyggelig kunde service
Jeg bindte meg opp til Talkmore i ett år. Selger skulle ta seg av oppsigelse og kostnader med overføring. En måned senere fikk jeg regning på 3mnd kostnad fra tidligere leverandør. Selger fra Talkmore har ikke svart på mail nå i 6mnd. Har hatt kontakt med 3 andre personer fra kundeservice. Ingen har fikset saken. Dårligste kundeservicen jeg har opplevd noen gang. Anbefales ikke på noen måte.
God dekning der jeg ferdes og altid god service på telefon . Rask telefonservice fra kundevennlig personell .
God hjelp og informasjon .Stoler på at informasjonen er riktig og til det beste for kunden
Veldig fornøyde med tjenesten, høflig og engasjerende.
In June I ordered a SIM card and subscription.Connection should have been July 8.Sim card was not sent.I waited two weeks.Sim card did not come.But the invoice for two months came.Contacted the support service.Told them that it would be good to first send the SIM card and connect it, and then already send invoices.Sim card was sent on August 14 (July 8 should have been already connected). I gave the operator all the data he asked for, but the connection did not happen.I contacted the support service.They said they would connect the SIM card, but obviously forgot.Repeatedly wrote to the support service, but no one responded.On September 9, I never waited for the SIM card to be connected.But I waited for the invoice for the third month. Fraudsters.Demand payment for three months without providing any services.World record of unscrupulous fraudsters.
Var i kontakt med Talkmore på Chat. Ba om hjelp til å endre et abonnement på min mor. Etter 10 minutter i kø så kunne de ikke hjelpe siden jeg var ærlig, da jeg ønsker å beholde samme abonnement med justere pris pga OBOS-medlemsskap. Vedkommende ville heller ikke ringe kunden for å få dette bekreftet. Dårlig kundeservice. Skyldte på personvern, men da kunne de tatt kontakt med kunden sin. Jeg har også et kundeforhold hos Talkmore som vil vurderes.
Det har fungert helt fint. Litt knotete nettside å finne frem i
Heisann Heidi! Fantastisk å se at du er fornøyd med tjenesten. Takk for din tilbakemelding og omtale. Vi tar dette med oss videre. Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus
Talkmore er der du får den aller beste hjelp og veiledning.
Hei Bjørn! Dette var gøy å lese. Utrolig fint å se at du har fått god hjelp når du har vært i kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Hyggelig servic,rask og flink til å hjelpe med løsninger og ideer.
Hei Kathe! Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Fantastisk å se at du hadde en god opplevelse når du var i kontakt med vårt kundesenter. Dette tar vi med oss videre. Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus
God samtaler som har gitt meg raske svar, å dem vet hvordan man tenker. Dere har løst sakene utmerket for meg😉👍Lars
Hei Lars! Fantastisk gøy å lese at du har fått god og effektiv hjelp når du har vært i kontakt med vårt kundesenter. Dette tar vi med oss videre. Tusen takk for tilbakemeldingen! Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus