Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Real kundebehandling. Ordner opp der feilinformasjon er årsak til misnøye.
Hei Inghild, takk for tilbakemelding! Håper du har en fin dag :-) Mvh Dipper
Hei. Når kan dere tilby esim også for Apple Watch? Jobber dere med saken? Jeg har sett begrunnelsen for hvorfor dere ikke tilbyr pr. i dag, så dere trenger ikke skrive det igjen. Jeg vil bare ha svar på de to spørsmålene over. Dere får en femmer når dette er på plass. Hilsen Even
Hei Even, vi skulle så gjerne hatt et klart svar, da vi har et stort ønske om eSIM for Apple Watch. Dessverre er det slik at Apple har valgt å utvikle sin egen metode for aktivering av eSIM-tvilling for Apple Watch, på siden av alle andre. Vi jobber med å få en dialog med Apple om tidsestimat, men dessverre har vi ingenting fast enda. Beklager så mye for at vi ikke kan hjelpe deg med dette akkurat nå. Håper du har en fin dag videre :-)
Selger pratet i fine vendinger om hvor enkelt det skulle være å bytte tjenesteleverandør. De skulle til og med ta seg av kostnader knyttet til bindingstiden til min daværende operatør, ble jeg opplyst om, og regnestykket så jo da ut til å gi vesentlige besparelser. Den regningen tar de ikke og de beklager sin feilinformasjon, men tilbyr en kredit på beløpet. Om jeg i det hele tatt har noe å tjene på å bytte til dipper er uvisst, etter som det kostet meg den nette sum av 7.506,94 i bruddgebyr :( Jeg har anbefalt dipper overfor andre, men poengtert forholdet om evt. bruddgebyr.
Hei John, vi er helt enig i at bruddgebyr er en kjedelig ting som gjør det vanskelig å bytte operatør når man selv ønsker, i motsetning til når avtaletiden har gått ut. Dette er også grunnen til at vi selv ikke opererer med bruddgebyr for våre kunder. Dipper ønsker å gjøre overgangen fra nåværende operatør enklere ved å opprette en kreditt tilsvarende bruddgebyret dere har i dag. Dette er noe annerledes enn hvordan andre operatører gjør det, men da slipper man et bruddgebyr som du dessverre har opplevd nå. Beklager for at selger ikke har opplyst godt nok om dette. Vi tar tilbakemeldingen videre slik at vi kan forbedre oss. Håper du, til tross for dette, har en fin dag videre :-)
Etter mange år hos en stor leverandør, er det en fryd å være hos Dipper. De leverer både på kundeservice og pris :-)
Hei, tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Mvh Dipper
Jeg har vært i Telenor i +20 år. Skiftet til Dipper på grunn av bedre pris. Overgangen har vært helt uten problemer og med samme fart som Telenor, bare bedre pris. Altså, strålende fornøyd!
Hei Inge, så godt å høre at du er fornøyd som ny Dipperkunde. Vi i Dipper setter stor pris på slike tilbakemeldinger :D Håper du har en strålende dag videre. Mvh Dipper
Årntlig kjapp og løsningsorientert. Kom med flere tekniske spørsmål og nyttige svar på alt Tommel opp.
Hei Stian, takk for en hyggelig tilbakemelding! Håper du har en fin dag videre. Mvh Dipper
God kunderådgiving som gjør det lett å forstå hva det enkelte abonnement inneholder av tjenester og kostnader
Hei Gunnar, takk for hyggelig tilbakemelding. Vi i Dipper ønsker at våre tjenester skal være mest mulig enkle for våre kunder. Ha en strålende dag videre :-) Mvh Dipper