Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dere har nå siden des. 2018 skrevet at dere jobber med å få på plass eSIM til Apple watch. Det skal da ikke være så vanskelig å på plass dette i 2020. Jeg nekter å Tor at det er kun er Apple som er vasnkelig. Dere som en profesjonell aktør i markede kan ikke være så missledene og utydelig ovenfor kundenes deres. Jeg ber dere ta dette videre med ledelsen. Dette funker ikke.
Hei Chris, Dipper har per i dag støtte for eSIM på alle typer enheter, utenom Apple Watch. Vi, som deg, ønsker oss støtte for Apple Watch, men vi trenger støtte fra Apple for å få dette til. Vi skulle gjerne gitt et klart tidsestimat for når vi får støtte for Apple Watch hos Dipper, men vi er dessverre ikke ført i køen når vi ikke selger klokker eller andre Apple-produkter. En kan ellers bruke Apple Watch uten eSIM også, så lenge man har mobil og klokke i nærheten av hverandre. Håper dette var oppklarende. Beklager så mye for at vi ikke kan hjelpe deg med dette akkurat nå. Mvh oss i Dipper.
Dere ordnet alt Kjempeservice Vi fikk telefon-nummerene når vi behøvde dem.
Hei Magnus, så godt å høre at alt løste seg! Håper du har en fin dag videre:-) Mvh ossi Dipper
Vi har hatt Dipper i snart to år og byttet en liten periode over til Phonero da vi fikk en gunstigere avtale, men savnet Dippers løsninger og de alltid positive kundeservice medarbeiderne. Vi byttet tilbake og de har vært fantastiske å ha med å gjøre gjennom hele prosessen, i tillegg til at de dekker bruddgebyr hos tidligere leverandør. Strålende fornøyd og anbefales til alle bedrifter uansett størrelse!
Hei Sabrina, Så godt å høre at du er fornøyd med Dipper! :-) Dette setter vi stor pris på, og det vi streber etter hver dag. Håper du har en fin jul. Mvh oss i Dipper.
Dipper er desidert billigst. Vi har Huawei telefoner på jobb og sliter med å sette over til hverandre. Appen fungerer svært dårlig med telefonen. Det fungerer bedre på Samsung telefonen min.
Hei Catrine, takk for konstruktiv kritikk. Vi er lei oss for at dere har hatt en dårlig opplevelse med APPen. Det har dessverre vært en utfordring med Huaweitelefoner tidligere. Dette skal heldigvis være rettet opp i nå. Om du enda opplever problemer må du gjerne ringe oss på 06020, så skal vi få løst opp i dette. Håper du har en fin jul! :-) Mvh oss i Dipper.
Liten erfaring da jeg er ganske ny som kunde.Men etter di to første månedenen er jeg fornøyd.
Hei Kåre, så godt å høre at du er fornøyd med Dipper! Vi jobber hver dag for at dere skal fortsette å være fornøyde med oss. Håper du har en fin jul :-) Mvh oss i Dipper.
God dekning verden rundt og service er utmerket. Med en bra pris.
Hei Bjørn. takk for hyggelig tilbakemelding! :-) Mvh oss i Dipper
Måten å gjennomføre telefonsalg bør gjennomgåes grundig i deres firma.Har ikke opplevd en verre håndtering i etterhånd av telefonsamtalen med prisforsikring fra telfonselger som ikke samsvarte med prisene vedrørende flytting av abonnement. Kundeservice kunne ikke besvare mine spørsmål da jeg ringte og ringte aldri tilbake Klage besvart første gang etter 13 dager etter at jeg sendte e-post til kundeservice. Telfonselgers dårlige håndtering og feilinformasjon får ingen følger for saken. Telefonselger sin feilinformasjon førte til utlegg for firmaet på over 4000,- kr
Hei Einar, takk for en konstruktiv tilbakemelding. Vi ønsker å være åpne og ærlige om våre priser, og man skal hvert fall ikke tape penger på å bytte over til Dipper. Vi er litt usikre på hva som har skjedd spesifikt i denne saken, men send oss gjerne en mail på [email protected] så skal vi komme til bunns i dette. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper