Telia Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dekning og med det, spesielt datahastigheten er helt forferdelig dårlig sammenliknet med Telenor. Bor mitt i sentrum av Sandnes/Stavanger å til og med her sliter jeg med 4g. For ikke å minne om vis jeg beveger meg utenfor der "folk flest" er. Altså i byene. Synes Telia er kyniske, og det dem reklamerer for i reklamene sine er overhodet ikke relevant eller sant for den slags skyld. Kommer ALDRI til å kaste bort mer penger på Telia/Netcom noen gang igjen. Å vil ikke anbefale dette "skvipet" til min verste fiende engang. For god dekning og datahastighet er faktisk 100% nødvendig nå til dags! Synes desverre ikke Telia har noe som helst å komme med i forhold til Telenor, så har desverre ingen gode tilbakemeldinger. Nå går jeg bare å venter på å ikke være låst til dette tullet mer. Tiden kan ikke gå fort nok! Håper dette kan være til hjelp for folk som er usikre. Ikke la deg lure av gode tilbud på telefoner låst til Telia. Den tabben har jeg nå gjort 2 ganger å det skjer ikke igjen. Takk! Greetings, SandnesGauk.
Fikk en måned gratis bredbånd avtale med telia, og når måneden skulle være ferdig så skulle jeg levere bare demoteren tilbake, og ingen regning skulle komme. Men når jeg først etter å ha kommet tilbake fra ferie, ser 3-4 inkasso varsler fra telia, så ble jeg ganskje irritert og skuffet. Jeg ringte dem og spurte hva som var greia med disse regningene når jeg hadde en måned gratis hos dem bare. De konkluderte med at jeg hadde bindingstid (noe jeg aldri har skrevet meg for!!) De sendte meg regninger for 4 hele måneder, og når jeg må betale for å avslutte bindingstiden, og inkasso salærane så går det 12 000kr ut av lomma mi. Dette her er ren bedrageri, aldri sett så noe makan før.
Jeg er svært fornøyd med Telia. Jeg synes de har hyggelig og imøtekommende kundeservice de få gangene jeg trenger å kontakte de. Telia er ikke den billigste Teleoperatøren der ute, men ved kjøp av mobiltelefon med abonnement (iPhone i mitt tilfelle) så er det penger å spare i forhold til å kjøpe uten abonnement og være kunde i et billigere teleselskap.
Har vært telia kunde i mange år men dekningen er dårlig her jeg bor. Gikk over til telenor og kommer aldri tilbake til telia.
Er fornøyd med Telia. God dekning, god hastighet på data, fin app, ikke opplevd dårlig kundeservice eller problemer med faktura. Anbefales!
Telia er en av de verste selskapene, mobilen var sperret i en periode så fikk ikke brukt mobilen i det hele tatt, men så må jeg betale for de periodene mobilen var sperret, drittselskap og suger som f#%&.
Jeg har hatt Telia nå helt siden jeg ble flyttet over fra gamle Tele2, til Netcom og deretter til Telia. Veldig fornøyd med den prosessen. Det ble gitt god informasjon fra kundeservice den gangen og hver gang det er noe jeg lurer på så får jeg svar det det samme uansett klokkeslett i åpningstiden deres. Anbefaler på det sterkeste siden nettet til Telia dekker enkelte steder som Telenor ikke dekker!
Samtaler bryter hele tiden, innkommende samtaler går rett i telefonsvar. Bli også vant til i gen dekning i displayet :( Har du Telia, kan du like gjerne kjøpe Ipod i stedet for Iphone, for telefonbiten virker ikke uansett.
Bor sentralt i Oslo. Etter at firma byttet til Telia, så er det lotto om bekjente/firmakontakter kommer igjennom. Dekningskart viser full dekning. På 4G, 3G og edge, men har toppen 2 streker med edge hjemme. Sjelden jeg har en samtale uten å bli brutt når jeg er hjemme. Firma byttet til de.. Da var avtalen at de skulle kjøpe ut bindingstiden vi hadde hos Telenor. Det resulterte i at firma blir fakturert for utkjøping + at bindingstiden nå er til august 2018. Dette var ikke en del av avtalen som ble inngått. Mulig det er mange fornøyde der ute, men jeg er ikke en av de. Jeg skal tilbake til Telenor.
Kan ikke huske problemer med Telia. God dekning og rask fart. Men du betaler godt for det også.
Bra: god app for kontroll av databruk. Helt OK kundeservice. Dårlig: alt det andre. Dekningen er fortsatt problematisk mange steder. Spesielt under kjøring. Dårligste pris per gigabyte av bortimot alle selskapene. Tilbyr mye tull i tillegg. Som et HBO Nordic-abo mot 89 i økt månedspris - som tilsvarer et vanlig HBO-abo. Mao. Ingen vits.
Telia er et fantastisk mobilselskap. Er veldig fornøyd med kundeservice og verdi for pengene!
Som gammel Tele2 kunde skulle vi få samme vilkår etter å ha fusjonert til Telia. Dette ble dårligere vilkår der kostnadene flyter på om vi er utenfor Norges grenser. Kundeservice var lite behjelpelig. Dekningen er dårligere enn Telenor hvor jeg befinner meg.
Som fornøyd kunde av Tele2 i en årrekke er det skuffende å bli overført til dette selskapet. Siden jeg hadde et fordelaktig billig abonnement fra Tele2 får jeg «så klart» ikke nye og flotte ting som «roam like home», selv ikke som langvarig lojal kunde. Som lojal Tele2-kunde kunne jeg i det minste få en og annen god deal hvis jeg ville, men med Telia er det bare å glemme det. Jeg hopper glatt over til et annet selskap den dagen jeg finner et akseptabelt abonnement og firma.
Knall bra dekning og hastighet. God kundeservice med forskjellige måter å få hjelp på; epost, chat, telefonsamtale og butikker.
Overhode ikke dekning. Har problemer med både å få ringt ut og å motta samtaler. ☹️Til høsten er det over igjen til Telenor, dem har også en mye bedre kundeservice og ikke minst dekning.👍