Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svindel,svindel,svindel Dei lyger og lover heilt til du har signert avtale. Nevner aldri i samtalen at prisene er eks mva,sjøl når dei sammenligner opp mot prisen eg allerede hadde på mitt private abonnement. Fordeling av data internt i familien var ingen problem, noe som viste seg å vere direkte løgn. Det var ingen fare med å prøve tilbudet da eg berre kunne gå tilbake til mitt gamle abonnement om eg ikkje var fornøyd.(her glemte han å fortelle at nortel har 24 mnd bindingstid) Synest og det er merkelig at dei kan selge bedriftsabonnement som inkluderer abbonement til barn. STYR UNNA NORTEL
Konkurransedyktige priser og meget god kunderservice. Vi er veldig fornøyde!
Hei Håkon Takk for 5 stjerner! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Selgerne hos Nortel lover å lyger. Ble lovet flere ting inkludert uten ekstra kostnad, men faktura kommer er det ikke som avtalt. Nortel er ikke villig til å endre på noe helt til vi viste den skriftlig mailen fra selger. Styr unna - De større leverandørene som Telia og Telenor er litt dyrere pr mnd, men totalen blir mindre i det lange løpet.
Hei Eirik Så leit å høre at fakturaen ikke var som avtalt. Vi må forholde oss til signert kontrakt, dersom det ikke står spesifisert noe der rundt ekstra kostnader så må vi ha dette skriftlig fra selger. Det er fint å høre at det ble ordnet opp i, og vi tar med oss tilbakemeldingen videre internt. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Høg kostnad, lang bindingstid, får ikkje alltid faktura før purrefaktura.
Hei Roald Takk, vi ønsker alltid å forbedre oss og setter pris på din tilbakemelding! Angående mottak av faktura er det fint om du tar kontakt med oss på [email protected], så skal vi få sett nærmere på det. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Jeg har hatt et privat abbonemang hos Telenor siden 1985, på min mobiltelefon. Som også har vært stengt for selgere i Brønnøysund siden 2004. Jeg ble forledet av en overiverig selger, som på min forespørsel sa han var fra Telenor. Ja, da gikk jeg med på et privatabbonemang til 249, pr. mnd. Senere samme dag ringte en dame fra Nortel, som lurte på hvor hun skulle sende mitt nye kort fra Nortel. Da ble jeg klar over at det IKKE var fra Telenor. Jeg gjorde det helt klart for henne, at jeg ikke skulle ha noe kort eller abbo. fra dem. Senere, så ringte jeg også til en kundekonsulent i Nortel, og forklarte han det samme. Han skulle ta seg av det og komme tilbake. Har fremdeles ikke hørt fra den poden. I dag kom et nytt kort fra Nortel i posten, og jeg står fremdeles i kø og venter på at kundetjenesten skal ringe tilbake,forløpig, så er det fra kl. 12,37 og kl. er nå 13.54 MÅ VI VIRKELIG MØTES I FORLIKSRÅDET?? MVH. Geir K.
Hei Geir Takk for din tilbakemelding. Her kan det se ut som det har skjedd en misforståelse, og vi ønsker å ta en nærmere titt på salget som er gjort her. Vi er ikke Telenor, vi leier bare nettet til Telenor, og vi selger kun abonnement i bedriftsmarkedet. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg med denne saken, men jeg trenger litt mer informasjon fra deg for å finne deg i våre systemer. Vennligst send oss en e-post på [email protected] så hjelper vi deg gjerne! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Får god pris og god veiledning hos Nortel. Har hos dem fått mest for pengene.
Hei Bjarne Tusen takk for en fin tilbakemelding. Vi setter pris på at du er fornøyd med både kundeservicen og produktene fra Nortel! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Hyggelige, imøtekommende og løsnings orienterte kunde behandlere. God oppfølging på henvendelser.
Hei Ernst Takk for din tilbakemelding, det er godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.