Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi er veldig fornøyde med servicen og det mobile bedriftsnettet.
Fullstendig svindel fra ende til annen. Bestilte abonnementer i den tro at det var billig og enkelt. Men har endt opp med at tjenesten faller ut, SIM-kort som slutter virke, abonnement som ikke virker i utlandet og masse mer. I tillegg så overfakturerer de grovt. Vi hadde satt på sperrer, men måned etter måned sender de faktura med "overforbruk" som ikke stemmer i det hele tatt. De legger på gebyrer som er helt absurde. Uredelig svindelselskap som lokker med billige priser for å lure folk.
God hjelp og gode svar, rask responstid da jeg ringte
Vi er eit rørleggerfirma på Sunnmøre som er kunde hos Unifon. Vi er særs tilfreds med å vere kunde. Vi har gode betingelser og får alltid rask hjelp om det skulle vere nødvendig. Kan absolutt anbefale Unifon.
Det finnes ingenting som er bra med unifon. Klarer ikke levere avtalte tjenester. Stadig nye kunde behandlere. Styr unna
Hei Martin, Takk for tilbakemeldingen din. Jeg kjenner dessverre ikke til alle detaljene i saken din, men jeg ønsker gjerne å ta en ny gjennomgang av den. Dersom det er ønskelig, ta gjerne kontakt med meg direkte på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Svindel og lureri. De har slue metoder for å lure deg inn i dårlige avtaler med dårlige vilkår. De oppgir priser uten moms, har bindingstid på 24 måneder som man må betale skyhøye priser på for å komme seg ut av. Sa at jeg ikke ville inngå avtale, og fikk likevel beskjed om å svare ja på en sms. Da var det gjort. Sjekk denne FB-gruppen: Vi som er svindlet av Unifon (tidligere Phonect).
Hei Silje, Takk for tilbakemeldingen din. Jeg kjenner dessverre ikke til alle detaljene i saken din, men jeg ønsker gjerne å ta en ny gjennomgang av den. Dersom det er ønskelig, ta gjerne kontakt med meg direkte på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Kjapp responstid og en hyggelig person på andre siden av røret. Fikk den hjelpen jeg trengte for å løse en utfordring.
Hei Stig, Takk for fin tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Hyggelig og effektiv hjelp å få!! Takk for god hjelp!!
Hei Kari, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen din, det setter vi veldig pris på :) Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Aldri noe problemer med Unifon 👍Vi har benyttet de i en årrekke,og har aldre vurdert og bytte leverandør
Hei Egil, Tusen takk for fin tilbakemelding! Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd :) Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Har hatt 2 andre kjente mobiloperatører for jobbtelefon/resepsjon service. Maken til god og rask service som Unifon gir har jeg ikke opplevd før. Meget fornøyd og vil aldri bytte dem. Anbefaler dem på det sterkeste.
Hei Iram, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen din! Det setter vi veldig stor pris på. :) Hos oss skal du få svar innen 30 sekunder på telefon, og under 24 timer dersom du henvender deg på e-post. Vi har også døgnåpen vakttelefon. Ha en super dag videre – og ta gjerne kontakt med oss dersom det skulle være noe! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Seriøs og god hjelp når når man behøver det, god dekning og funksjoner
Hei Silje, Takk for super tilbakemelding! Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd :) Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
han var hjelpsom og jeg er fornoyd , fortset som han .
Hei Michael, Takk for super tilbakemelding! Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd :) Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Kundebehandlere lytter og prøver å forstå spørsmålet for å gi riktig svar.
Hei Jacqueline, Tusen takk for fine ord! Det er så godt å høre om positive opplevelser med vårt kundesenter og våre produkter😊 Vi håper du forblir en fornøyd kunde hos Unifon i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
At disse fortsatt holder på å svindle folk er helt hårreisende! Jeg ble selv lurt av de for noen år siden og det kostet flere titals tusen! De ringer meg jevnlig fortsatt og prøver å få det til å høre ut som de er fra Telenor. Prisen de lover over telefon blir dobbelt så dyr, og kundene blir tvunget til å være kunde i 3 år, om ikke må man betale et avbruddsgebyr som flår enhver husholdning. Det er trist å se at et slikt useriøst firma kan holde på år etter år.
Hei Silvia, Takk for tilbakemeldingen din. Jeg kjenner dessverre ikke til alle detaljene i saken din, men jeg ønsker gjerne å ta en ny gjennomgang av den. Dersom det er ønskelig, ta gjerne kontakt med meg direkte på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Unifon er meget bra kundeservice var lett og komunisere med profisjonelt hjelp og få ikke noe og utsette på dette
Hei Jon, For en hyggelig tilbakemelding! Tusen takk for fine ord😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Lett å komme i kontakt med når jeg hadde spørsmål. Tok henvendelsen på alvor og løste problemet raskt!
Hei Marianne, Takk for den fine tilbakemeldingen din! Det er godt å høre at du har gode opplevelser med vårt kundesenter. Vi håper du fortsetter å være like fornøyd i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS