Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert juni 2024
Unifon
3.0
990 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
990 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Dårlig
Unifon er rangert
#8 av 10 bedriftsoperatører
51%
Bra
51% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 997 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
455
60
18
31
433
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Alltid tilgjengelig

Omtale av  Altin

De er alltid så hyggelige, og har vakt telefon utenom åpningstid hvis det er krise. Utrolig greit når man klarer å låse SIM-kortet :)

Svar fra Unifon
24.06.2024 13:37

Hei Altin, Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Det er utrolig hyggelig å høre at du har fått oppleve den flotte kundeservicen vår, og at du fikk så god hjelp! Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan bistå med! 😊 Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

God Kundeservice

Omtale av  Alexandra

«God kundeservice, og telefonen funker alltid som den skal. De har også vakt telefon som er åpen 24/7»

Svar fra Unifon
24.06.2024 13:20

Hei Alexandra, Så gøy å høre du fikk oppleve den flotte kundeservicen vår! Og at du er fornøyd med produktet vårt 😊 Vi håper du fortsetter å være en like fornøyd kunde i mange år fremover. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Ubrukelig selskap.

Omtale av  Per M

Var veldig fornøyd med de da det het Nortel. Etter Unifon kjøpte de opp har det ikke vært annet enn problemer. Måtte bytte til Telenor som kjøpte ut bindingsgebyrene. Betaler nå en del mer for abo. Men det er det verd, for å slippe alle problemene Unifon steller i stand. Klarer ikke ordne portering, så ny ansatte er uten telefon 3-4 dager. Supporten bruker fort en uke på å svare, osv.

Svar fra Unifon
24.06.2024 13:10

Hei Per, Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale her. Det er veldig leit å høre om din opplevelse med oss så langt. Vi har dessverre hatt en god del pågang etter vi kjøpte opp Nortel. Dette har da resultert i noe lengre behandlingstid som vi er kommet ajour på. Vi er takknemlig for de tilbakemeldingene vi får, og tar det med oss slik at vi kan unngå at noe sånt skjer i fremtiden. Ønsker deg en flott uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Anbefaler Unifon

Omtale av  Bina

Utrolig bra service😊 Jeg fikk svar veldig fort. De var veldig hyggelige.

Svar fra Unifon
24.06.2024 12:51

Hei Bina, Tusen takk får så hyggelig tilbakemelding! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger! 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ha en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Knallbra start!

Omtale av  Knut

Helt fantastisk service og oppfølging! Vi porterte nylig over, og Unifon har virkelig gjort onboardingen sømløs. Vi har nok også vært litt krevende av oss med noe spesialtilpasset telefonioppsett i vårt foretak samt kommet med litt utradisjonelle behov, men Unifon har virkelig engasjert seg for å få dette til og har levert på alt vi har forespurt.

Svar fra Unifon
24.06.2024 12:43

Hei Knut, Dette var utrolig hyggelig å lese! Tusen takk for så fin tilbakemelding! 😊 Jeg er så glad for å høre at vi har kunne bistått og hjulpet til der dere har trengt det, og jeg håper dere ikke nøler med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe dere med! 😊 Ønsker dere en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Godt fornøyd UNIFON kunde

Omtale av  Frank W. U

Vi er en godt fornøyd UNIFON-kunde. Det skyldes flere ting, men å ha en egen hovedkontakt er bra og viktig for oss. Viktig at prisene er blant de laveste i marked med TELENOR deknings nett.

Svar fra Unifon
24.06.2024 12:11

Hei Frank. Takk for så fin tilbakemelding! Det er veldig koselig å høre at dere er så fornøyde! 😊 Og vi er veldig glad for å høre at vår ordning med hovedkontakt faller i smak! Det er viktig for oss å ha et forhold til våre kunder slik at de vet at vi stiller opp skulle det være noe! Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Kort svartid og hyggelig kundeservice

Omtale av  Miriam

Superfornøyd med kort svartid! De som jobber på kundeservice er alltid veldig hyggelige, og flinke til å følge opp dersom de ikke kan svare med en gang. Når jeg har trengt hjelp utenfor åpningstid, har jeg ringt til vakttelefonen deres. Der ble jeg oppringt med en gang, og fikk hjelp til å løse problemet. Vi er strålende fornøyde!

Svar fra Unifon
24.06.2024 10:58

Hei Miriam, Tusen takk for en så sykt koselig tilbakemelding! Det er så godt å høre at du fikk oppleve den flotte kundeservicen vår som vi er så stolte av! Og ikke minst at du har fått så godt hjelp når d har vært i kontakt med vakttelefonen vår 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Kundeservice i verdensklasse

Omtale av  Anne S. P

Kundeservice i verdensklasse. Utrolig hjelpsomme både per telefon og mail☺️

Svar fra Unifon
21.06.2024 13:54

Hei Anne, Tusen takk får en så hyggelig omtale! Det setter vi stor pris på 😊 Det er så hyggelig å høre at du fikk oppleve den utrolig fine kundeservicen vår som vi er så stolte av, og at du fikk så god hjelp! Vi setter stor pris på deg som kunde, og håper du fortsetter å være en like fornøyd kunde hos oss i mange år fremover 😊 Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Styr unna Unifon!!!

Omtale av  Henrik

Helt forferdelig kundeservice. Når man går over til Unifon blir lovet at dem skal dekke brudd gebyret, sier ikke noe om at brudd gebyret blir fordelt utover 6 måneder, når dem "glemmer" å ta det med på fakturen, kan ikke fakturaen krediteres, men skal settes på neste måned. Ble lovet 3 måneder bindingstid på noen abonnementer som avslutte, når 3 måneder har godt, da er det 9 måneder til før får avsluttet abonnementene. (anonymisert navn) som solgte oss inn til Unifon og seg selv, skulle være våres mann hvis oppsto problemer, han er helt fraværende. Styr unna Unifon!!!

Svar fra Unifon
21.06.2024 13:51

Hei Henrik. Takk for at du tok deg tid til å skrive omtale her. Det er veldig synd å høre om din opplevelse med oss så langt. Nå kjenner jeg dessverre ikke til alle detaljene i saken din, men det hadde vært veldig fint om du kunne tatt kontakt med meg personlig slik at jeg kan ta en ny titt på saken din. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper å høre fra deg! Med vennlig hilsen Vilde Unifon as

God service

Omtale av  Ronny

God service, kan anbefale denne tjenesten. Også en bra utfordringer til etablerte

Svar fra Unifon
21.06.2024 13:41

Hei Ronny, Takk for fin omtale! Veldig hyggelig å høre at du fikk oppleve den flotte kundeservicen vår som vi er så stolte av. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med 😊 Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Alt er helt topp

Omtale av  Maria B

Ingenting å klage på. Alt funker som det skal for min bruk

Svar fra Unifon
21.06.2024 13:40

Hei Maria, Tusen takk for så fin omtale! Det er utrolig hyggelig at du er så fornøyd med ditt kundeforhold hos oss! 😊 Vi håper du fortsetter å være en like fornøyd kunde i mange år fremover. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Rask hjelp

Omtale av  Ivar W

Ringte hovednummer, fikk raskt svar og rask og riktig hjelp

Svar fra Unifon
21.06.2024 13:36

Hei Ivar, Takk for fine ord! Godt å høre du fikk bra hjelp kjapt når du tok kontakt med oss! Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med 😊 Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Fornøyd

Omtale av  Geir J

Rask og hyggelig kundeservice og support. Man slipper å vente i kø for å få hjelp når man trenger det.

Svar fra Unifon
20.06.2024 15:30

Hei Geir, Tusen takk for en veldig hyggelig omtale her på bytt. Det er så fint å høre at du var i kontakt med den flotte kundeservicen vår som vi er så stolte av! Og at du fikk god hjelp når du trengte det😊 Vi håper du fortsetter å være en fornøyd kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Ny kunde hos Unifon - noe lugget, men ble raskt løst.

Omtale av  Knut

Skiftet nylig over til Unifon, det gikk smertefritt for våre mobiler, men fikk problemer med wifi-dataabonnementet til hytta. Men fikk raskt hjelp fra kundekontakten. Kunne forøvrig ønsket at man hadde åpningstid til f eks 18:00, kanskje også noe i løpet av helgen.

Svar fra Unifon
20.06.2024 15:23

Hei Knut! Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Og så godt å høre at vi fikk løst problemene du hadde raskt! Vi er alltid på utkikk etter måter å forbedre oss på og vi tar med oss tilbakemeldingen din videre 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med! Ønsker deg en fin uke videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Imøtekommende

Omtale av  Eli

Imøtekommende personale og rask hjelp når jeg tok kontakt 😊

Svar fra Unifon
20.06.2024 13:54

Hei Eli, Takk for så hyggelig tilbakemelding! Det er utrolig gøy å høre at du fikk så rask hjelp når du var i kontakt med den flotte kundeservicen vår! 😊 Vi håper du fortsetter å være en fornøyd kunde i mange år fremover. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Svindel selskap

Omtale av  Ken A

Selger ringte meg fra Nortel og ga meg tilbud på å skifte mobil operatør, først ville jeg ikke jeg skifte og han ringte meg flere ganger. Han sa at Nortel ville dekke bruddgebyr så det var ingen problem, det var bare å sende over kopi av faktura så fikk jeg pengene tilbake. Han økte også data mengden fra 12 til 15 GB med rollover, så da etter litt i tenkeboksen så aksepterte jeg dette. Alt var helt fint til jeg fikk faktura fra Phonero der de krevde Avbestillingsgebyr men også Debitering av tidligere kreditert utkjøp på kr. 12000 for to mobil abonnemang. Selger hos Nortel hadde jobbet tidligere hos Phonero og kjente til dem, så da burde han ha vist at de krevde Debitering av tidligere kreditert utkjøp, ikke bare 3000,- i bruddgebyr pr. telefon. Dette er opplysninger som ikke kommer frem i samtalen med ham, og jeg får ingen opplysninger om at dette kan skje. Så her meiner jeg at dere ikke har opplyst meg nok informasjon, for hadde dette vært sagt til meg så hadde jeg ALDRI skiftet til Nortel. Når jeg får svar fra Nortel så vil de bare betale bruddgebyret på kr. 6000,- eks. mva men de ville bare trekke det av på månedlige faktura slik at ikke betaler faktura fra dem på ca. et år. Jeg svarer at dette ikke er en del av avtalen og at jeg ikke aksepterer dette. Da får jeg tilbake svar at de enten kan betale ut 6000,- eks. mva til men konto eller at de dekker kr. 8000,- men jeg må binde meg for 3 år hos dem. Det vil si at jeg tape kr. 4000,- eks mva hvis jeg godtar deres løsning. Jeg tar da kontakt med Phonero og der de tilbyr meg å komme tilbake og kreditere hele kravet på bruddgebyr og utkjøp av tidligere utkjøp. Nå jeg så sier til Nortel at jeg vil gå tilbake til Phonero så truer de med at de vil fakturere meg med bruddgebyr på kr. 6000,- eks mva noe jeg mener er urimelig da de ikke har betalt noe bruddgebyr for meg samt ikke har holdt sin del av avtalen som selgeren til Nortel lovet. Tok dette til Brukerklagenemda, men tapte saken og måtte betale Nortel. Men det er slik Desse selskapene tjener penger med å lure, presse og skriver andre avtaler en det som blir sagt på telefonen.

Svar fra Unifon
20.06.2024 14:15

Hei Ken, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Vilde Unifon AS

Forrige
Side 1 av 63

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR