PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hjalp meg og ringte opp igjen får og høre at alt fungerte.
Hei Beate, Takk for tilbakemeldingen, og veldig hyggelig å høre at du fikk god hjelp og løsning 😀 Hilsen Thomas fra PlussMobil
kutter tjenesten så fort de klarer. svarer ut henvendelser uten å besvare spørsmålene
Hei Thor, Takk for tilbakemeldingen. Det hørtes ikke bra ut - jeg skal forsøke å finne ut hva som skjedde. Hvis du ikke har fått gode svar så send gjerne en e-post til [email protected] så skal vi få sett på saken din med en gang. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Tenkte å bytte til plussmobil, men ble heldigvis gjort oppmerksom på at de bruker en underleverandør (erate) som ikke har støtte for VoLTE/VoWIFI for flere kjente mobilmerker som Motorola, Google pixel og sikkert mange fler. Så dette er en advarsel til de som tror plussmobil er like bra som telenor, for det er de ikke når slike viktige tjenester ikke støttes.
Hei Tor, Ja, dessverre er det enkelte telefoner og produsenter som ikke har tilpasset seg vår nye plattform enda. Per i dag så fungerer 4G tale og Wifi-på de aller fleste telefoner som er i bruk i Norge per i dag. Vi jobber med å få opp de siste også, men dette avhenger av hvor villige produsenten er til å løse dette. Google Pixel kommer med 4G-tale om kort tid, og WiFi-tale skal være klart i mars 2024. Ta kontakt med oss hvis du trenger mer info om når disse tjenestene vil være tilgjengelig på din telefon. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Etter jeg må byttet SIM-kort på grunn av nye systemet fra Plussmobil går det tilbake til steinalderen for mobilkommunikasjon. Ingen 4G tale, ingen Wificall. Tilgang til Mobildata, mms må settes manuel opp og dette 2023.
Hei Uwe, Takk for tilbakemeldingen din! Ja, dessverre er det enkelte telefoner og produsenter som ikke har tilpasset seg vår nye plattform, og per idag så fungerer 4G tale og Wifi-på de aller fleste telefoner som er i bruk i Norge per i dag. Vi jobber med å få opp de siste også, men dette avhenger av hvor villige produsenten er til å løse dette. Ta kontakt med oss hvis du trenger mer info om når disse tjenestene vil være tilgjengelig på din telefon. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Grei nok men bare 250 minutter ringetid på basis. Ellers ok
Hei! Takk for tilbakemeldingen :-) Ja, det stemmer at det er mindre ringeminutter på 0,5GB Basis, og derfor er månedsavgiften også veldig lav på 79,- /mnd. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bytt størrelse i abonnementet, og betal for BEGGE avtaler, den opprinnelige og den nye, med samme tlfnr og samme operatør (fortsatt Plussmobil) men BARE den måneden skiftet blir begått. Snille er vi jo, mente, og mener sikkert fortsatt kundeservicen jeg fikk der, telefonisk. Heldigvis hadde jeg OPPgradert til fri tale og SMS.
Hei Jarle, Takk for tilbakemeldingen - jeg er litt usikker på hva du lurer på rundt endring av abonnementet. Ta kontakt med oss på [email protected] hvis du fortsatt har uavklarte spørsmål, så skal vi få hjulpet deg eller rettet opp hvis det er noe feil! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg har mobil pluss i dag det samme har min kone der men de har alt fra abo med dårlig fart og kjempe fart og alt fra mye data til nesten ikke noe og når du tror du har funne ut hva du skal ha så tro på nytt eg har spurt om abo på klokka mi men de begynnte å love før sommer 23 men no er det før jul 23 så får vi se enda ikke kjedd noe så eg har begynt å gå lei
Hei John, Synd å høre at du syntes abonnementstilbudene våre er rotete. Vi forsøker å abonnement som passer for alle, derfor er det mange pakker å velge mellom. Når det gjelder klokken din, så antar jeg dette gjelder eSIM for AppeWatch. Dette fungerer ikke hos andre operatører enn Telenor og Telia (eller selskaper som eies av disse) foreløpig, og vi venter på godkjennelsen fra Apple på før dette kan implementeres. Vi holder på å bytte til en ny teknisk plattform som vi gjøre at det går raskere å få på plass eSIM støtte for AppleWatch. Hilsen Thomas fra PlussMobil