Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt svar. Hyggelig betjening. Korte og greie oppklarende svar. Nyttig. God kommunikasjon og ikke minst oppfølging.
Hei Frank, Så utrolig fint å høre at du at du fikk gode svar og at saken din ble fulgt opp av vår kundebehandler. Vi setter stor pris på omtaler som dette! Jeg håper du forblir like fornøyd i lang tid. Ønsker deg en fantastisk fin uke, hilsen Julia.
Hyggelig kunderådgiver og hurtig og raskt svar på min henvendelse
Hei Frode, Så godt å høre at du ble godt tatt i mot av vår hyggelige kundebehandler, og at du raskt fikk svar på det du lurte på! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Vi setter stor pris på å ha gode kunder som deg. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
De er veldig hyggelig med folk og forståelig spesielt når det gjelder folk so. Ikke beherske norsk dem prøve å hjelpe så godt som mulig
Hei Hanadi, Dette blir jeg så glad for å høre, for det er akkurat sånn det skal være! Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan. For oss er det viktig å møte alle våre kunder på en fin og respektfull måte, så jeg er utrolig glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad vi har gode kunder som deg! Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Bra priser, bra kunde behandlig, ille lang ventetid
Hei Shpresa, Så gøy å høre at du er fornøyd med våre priser og kundebehandling. Vi forsøker alltid å hjelpe våre kunder så fort vi kan, men i perioder kan det være noe større pågang som gjør at ventetiden kan bli noe lengre. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din, og er glade for å ha deg som kunde hos oss. Ønsker deg en fin uke, hilsen Julia.
Bra kundeservice hos Talkmore som holder avtaler. Mye rot med Telenor hvor de først solgte meg et abonnement som det viste seg at ikke eksisterte lenger , da ble mndprisen mye dyrere enn avtalt. Byttet tilbake til Talkmore .
Hei A, Vi ønsker alltid å gjøre vårt beste for å yte god service til våre kunder, så jeg er virkelig glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Håper du forblir like fornøyd i mange år. Vi setter stor pris på fine ord. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Raskt svart fra kundeservice. God forståelse på min forespørsel, og meget raskt løst
Hei Ove, Dette er jo bare helt fantastisk å høre, og akkurat sånn det skal være! Vi streber etter å yte god service og kvalitet til våre kunder så det er godt du sitter med denne opplevelsen. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Kort ventetid. God kundeservice. Fikk god hjelp veldig fort.
Hei Uneela, Det er godt å høre at du opplevde kort ventetid og fikk god hjelp fra vår kundebehandler. Jeg er så glad for at vi har gode kunder som deg, og håper du forblir hos oss i lang tid. Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.
Hyggelig betjening. Rask å svare. Rimelig abonnement.
Hei May, Dette blir jeg så utrolig glad for å lese! Det er jo bare helt fantastisk å høre at du har hatt så god opplevelse som kunde hos oss. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få like god hjelp i mange år. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Veldig rask og vennlig kundebehandling. Jeg ringte for å få tilbud om bedrift abonnement. I løpet av 10 minutter var allt behandlet og bekreftet på mail og sms med bekreftelse på at simkort var undervegs.
Hei Ragnar, Så utrolig hyggelig omtale! Vi setter stor pris på fine tilbakemeldinger som dette. Håper du blir fornøyd som kunde hos oss. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Julia.
God kundeservice🙂👍 God kundeveileder🙂🙂🙂👍👍👍
Hei Gert, Dette var en utrolig hyggelig omtale som vi setter stor pris på! Jeg er virkelig glad for å høre at du er fornøyd med kundeservicen fra våre gode kundebehandlere. Håper vi får ha deg som kunde hos oss i lang tid. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
God dekningen og veldig imøtekommende. Hyggelige mennesker som tar meg alvorlig
Hei Rune, Så utrolig fint å høre at du er fornøyd med dekningen vår og at du ble godt tatt i mot av vår kundebehandler. Vi ønsker alltid å yte den beste servicen for våre gode kunder. Takk for fine ord. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Talkmore bedrift ringer rundt og svindler eldre som har registrert bedrift. Presenter da tibud som er marginalt billiger enn det kunden oppgir (men da uten moms). Så selger de inn at man ikke trenger så mye data og setter denne til minimum og topper det hele med 24 måneders binding. Bedriften er full av selgere og ledere uten moral eller etikk. Ikke er de billige heller. Hold deg unna.
Hei Stian, Det du beskriver er ikke den standarden og de praksisene vi ønsker å opprettholde hos oss. Vi ønsker å løse problemene du har opplevd. Send meg gjerne en henvendelse på [email protected] slik at vi kan få mer informasjon og se nærmere på denne saken. Din tilbakemelding er verdifull for oss, og den hjelper oss med å forbedre våre tjenester og kundeopplevelser. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
Har hatt Talkmore i mange år, veldig fornøyd! Hyggelige og hjelpsomme ansatte har de også.
Hei Lisa! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ønsker deg en fin dag 💛 Mvh. Halima
Fikk god hjelp på kundeservice. Men det kunne med fordel hatt lengre åpningstid.
Hei Christer! Takk for tilbakemeldingen din, og det gleder oss å høre at du fikk god hjelp på kundeservice! Når det gjelder åpningstidene våre, tar vi all tilbakemelding på alvor, inkludert ønsket om lengre åpningstider. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester for å møte kundenes behov best mulig, og dine kommentarer vil bli tatt med i vurderingen når vi ser på mulighetene for utvidelse av åpningstidene. Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Kjempe grei samtale, fikk både svar jeg lurte på om og tålmodig, grei.....
Hei Rani, Dette var hyggelig å høre! Jeg er glad du fikk hjelpen du trengte når du var i kontakt med oss. Takk for fin omtale. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Julia.
Dårlig dekning, null dekning i Oslo sentrum! Jeg er hjemme og jeg kan ikke ringe.
Hei Patrycja, Dette var ikke noe gøy å høre. Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Vi hjelper deg mer enn gjerne med å løse utfordringene du opplever med dekningen. Send meg en henvendelse på [email protected] så finner vi en løsning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.