Talkmore opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei. Det var kort ventetid, det er det ikke mange som har (min egen erfaring) han jeg snakket med var utrolig hyggelig, tok seg god tid til å forklare så jeg forstod det han snakket om. Han svarte på alle mine spørsmål på en eksemplarisk måte, og kom også med tips som jeg kommer til å bruke. Talkmore kan være glad de har sånne folk på kundeservice😁 tommel opp👍👍👍
Hei Ronny, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Det gleder oss å høre at du hadde en så god opplevelse med vår kundeservice. Vårt team jobber hardt for å sikre at alle kunder føler seg godt ivaretatt og forstått. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din erfaring og ser frem til å hjelpe deg igjen ved en senere anledning. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Fornøyd med kundeservice. Savner et ubegrenset abonnement, da dem kun har 100 gb.
Hei Niclas! Takk for tilbakemeldingen din, det betyr mye for oss å høre at du er fornøyd med den service vi tilbyr! Når det gjelder ditt ønske om et ubegrenset abonnement, så tilbyr vi flere alternativer med ubegrenset data, med ulike hastigheter. Du kan velge mellom vårt Ubegrenset abonnement med en hastighet på 15Mbit/s eller Ubegrenset Maksimal med en hastighet på 1000Mbit/s. Hvis dette er noe som høres interessant ut for deg, er du velkommen til å kontakte oss på [email protected] for å opprette en bestilling eller for mer informasjon. Ha en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen, Halima 💛
Alltid hyggelige og behjelpelig Anbefaler Talkmore
Hei Lars, Så utrolig hyggelig å høre at du fikk god hjelp fra vår kundeservice. Vi setter pris på at du ønsker å anbefale oss videre. Tusen takk for din omtale. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Litt lang ventetid hos kundeservice men veldig bra når du får kontakt👍👍
Hei Thore! Vi beklager eventuell ventetid du har opplevd ved å kontakte kundeservice. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre responstider og sette opp flere ressurser for å imøtekomme våre kunders behov. Det er flott å høre at du hadde en positiv opplevelse når du først fikk kontakt med oss. Vi streber etter å gi alle våre kunder den beste servicen mulig, og det er tilfredsstillende å høre at vi klarte å møte dine forventninger når du fikk kontakt. Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Møtte en kundebehandler som var løsningsorientert, rask og effektiv. Saken var løst allerede 10 min etter tlf-samtalen. Takk! 😊
Hei Bjørg! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fantastisk dag! 😊🌟 Mvh. Halima
De svarte rask, va trivelig og kom med gode løsninger,informasjon og tilbud
Hei Jean! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Mvh. Halima 💛
verre kundeservice skal du lete lenge etter. Byttet fra fjordkraft fordi talkmore hadde et tilbud om 750 kr i trumfbonus for nye medlemmer, og abo kostet bare 50 kr mer enn hos fjordkraft. jeg hadde allerede tenkt å bytte tilbake etter jeg får trumf bonusen men nå er det ikke tvil. Aktiverte simkortet på fredag men har enda verken mobildata eller mulighet til å ringe eller sende/motta meldinger. Når jeg prøver å få kontakt med talkmore er det 25 minutt ventetid (!!!) uten tilbud om å bli oppringt, og i chatten deres måtte jeg vente i 15 minutt selv etter jeg var først i køen. Massiv tommel ned.
Hei Anonym, Sånn som dette skal det selvfølgelig ikke være, så det er virkelig leit å høre at dette er din opplevelse. Jeg vil veldig gjerne hjelpe deg med å finne en løsning på dette. Du kan sende meg en e-post på [email protected]. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
Veldig bra. Får svar når jeg ringer og alltid hjelpsomme kundebehandlere😊
Hei Hilde, Så fantastisk å høre at du opplever å få god hjelp når du er i kontakt med oss. Det er selvfølgelig akkurat sånn det skal være. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Var fornøyd helt til mobiltelefon uventet døde og ville ikke gjennopplives. Sendte mobilen inn til reperasjon og sendte skjema for å få lånetelefon. Jeg ringte kundeservice etter noen dager og spurte om det ville ta lang tid før jeg mottok den. Det eneste hun kunne si var at det er ventetid pga stor etterspørsel, og kunne ikke kontakte avdelingen som hadde med utlån å gjøre. I mine øyne er ikke dette kundeservice. Nå er jeg livredd for at det er noen avtaler jeg går glipp av og må betale dyrt for å ikke ha møtt. Stor skuffelse. Om du skal kjøpe mobil gjennom di fraråder jeg dette. Om det bare er abonnement er di bra.
Hei Hen, Dette var ikke noe å gøy å høre! Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe til så godt vi kan. Du kan sende meg en henvendelse på [email protected] så kan vi undersøke denne saken nærmere. Takk for omtalen din. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Julia.
Ringte da det var en faktura som vi ikke hadde fått, det ble fikset med noen få tastetrykk. Bare å ringe igjen hvis det skulle skje neste måned også, noe vi ikke håper. Så stor takk til (anonymisert navn) for rask og god hjelp.
Hei Karin, For en utrolig fin tilbakemelding! Dette ble jeg skikkelig glad for å høre. Det er godt du fikk god hjelp fra vår kundebehandler så det ordnet seg med fakturaen din. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Jeg er fornøyd. Men, jeg har ikke fått med meg OBOS rabetten.
Hei Sissel, Så utrolig god å høre at du er fornøyd hos oss. Om du ikke har fått aktivert OBOS-medlemskapet ditt kan du ta kontakt med vårt kundesenter så hjelper de deg mer enn gjerne med dette. Takk for kjempe fin omtale. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Julia.
Alltid hyggelig å snakke med Talkmore kundeservice
Hei Hermine! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fantastisk dag! 😊🌟 Mvh. Halima
Kundesenteret. Fekk hjelp av ein veldig imøtekomande kundekontakt. God til å lytte,oppfatta behovet og var løysningsorientert. Ein posetiv opplevelse.
Hei Erik! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! 💛 Mvh. Halima
Telenor dekning betyr mest for oss. Også at deres kundebehandling også er på topp. Er fornøyd å være kunde.
Hei Torgeir! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Fekk mobilabonnement fra Talkmore med Telenor dekning til en hyggelig pris. Kundeservicen var veldig hyggelige og kom med god informasjon om abonnementet.
Hei Øystein! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! 💛 Mvh. Halima
Ingen ventetid, kundeservice svarte med en gang, blid og veldig hyggelig kundebehandler🤗😊
Hei Mona! Takk for at du delte din erfaring! Vi setter pris på tilbakemeldingen og er glade for å høre at du ble møtt med umiddelbar respons og en vennlig holdning fra vårt kundeserviceteam. Vi legger stor vekt på å gi våre kunder en hyggelig opplevelse, og det er flott å vite at vi har klart å oppfylle det forventningene dine. Vi ser frem til å fortsette å tilby deg enestående service i fremtiden!💛 Mvh. Halima